Sázka na lásku 8. kapitola

Sázka na lásku 8. kapitola

Anotace: 1. část 8. kapitoly

Hraběte Blackstone probudil šramot. Chvíli mu trvalo než si uvědomil, že ten hluk vychází z chodby. Hlavou mu blesklo, že je to jen jarní úklid a chtěl spát dál. Pak mu došlo, že je leden a na vyhazování krámů je brzo.
Neochotně vstal a se zamračeným výrazem se začal oblékat. Stále ještě rozmrzelý vyšel z pokoje.
Služebná Mary Ann kolem něj proběhla s náručí plnou povlečení a málem se srazila s komorníkem, který vycházel z vedlejšího pokoje.
„Jinksi!“ Zastavil Gareth komorníka.
„Ano, pane?“
„Co se to tu kčertu děje?“zeptal se ho Gareth a v hlase mu byla stále znát mrzutost. Neměl rád, když ho někdo budil.
„Slečna Meredith přikázala nachystat zelenou ložnici, pane.“ řekl Jinks s ledovým klidem.
„Aha. Meredith. Díky Jinksi!“
Opustil sluhu a šel hledat svou sestru.
Našel ji v kuchyni, jak se domlouvá s kuchařkou.
„Meredith! Můžeš na chvilku? “ zavolal ji k sobě.
Stál ve dveřích do kuchyně a čekal až k němu sestra přijde. Ta se na něj mile usmála.
„Dobré ráno. Co potřebuješ Garethe?“ Byla až podezřele milá.
„Vysvětli mi prosím, proč služebnictvo …“ Podíval se na hodiny v rohu. „… v deset hodin, poletuje domem jako splašené?“ Zadíval se jí do očí a čekal na odpověď.
„Přijede Alexandra, tak jí chystám pokoj a domlouvám večeři, kterou má ráda.“ vysvětlovala stále s tím nevinným výrazem v očích.
Gareth se zamračil. Nepamatoval si, že by někoho zval na návštěvu.
„Která Alexandra! A co tu vůbec bude chtít!?“
„Vévodkyně z Kilmartinu. A pozvala jsem ji, aby mi dělala v mém zajetí společnost.“ oznámila mu klidně. Navíc si to zavinila sama! pomyslela si
„V zajetí? Ty nejsi v zajetí, drahá sestro. Ty máš jen zákaz vycházení a to pouze na týden.“
„Ale výsledek je stejný. Jsem tu na týden zavřená, takže mi bude dělat společnost.“ nedala se.
„Víš, co je zvláštní?“ zeptal se. „Nepamatuji si, že by ses mne ptala, jestli si vůbec smíš někoho pozvat.“
Meredith přimhouřila oči.
„Pokud vím, tak jsi stále ještě do svého domova mohu pozvat koho chci. Až se oženíš, pak se budu ptát na svolení. Do té doby se mi nepokoušej vyhrožovat Garethe Blackstone!“
Mluvila tiše, ale v očích jí začínal doutnat vztek. Byla naštvaná kvůli trestu a teď by jí ještě chtěl zakázat jediné rozptýlení, které by tu mohla mít. Tak to teda ne!
Gareth se usmál. Nic mu nedokázalo tak zvednout náladu jako škorpení jeho sestry.
„V kolik má dorazit?“
„Kolem čtvrté. A ráda bych tě upozornila, že si nepřeji žádné provokace a hádky.“ varovala ho.
Gareth se jen ušklíbl a odešel.


Alexandra vystoupila z kočáru a čekala až jí vozka sundá kufry ze střechy povozu.
Nechala zavazadla stát pod schodištěm vedoucí k domu Blackstoneových. Vyběhla po nich ke dveřím a zabouchala třikrát klepadlem.
Otevřel jí postarší majordomus. Pustil ji dovnitř a poslal Jinkse pro kufry.
Sterns zavedl Alexandru do pracovny, kde na ni čekala Meredith a tiše se vytratil.
„Zdravím.“ pozdravila Alex a sedla si do křesílka před stolem. Meredith jí kývla na pozdrav a shrnula štos papírů do zásuvky.
Autor Cailleah, 29.06.2012
Přečteno 449x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to pěkne dobře se to čte ale nevidim 4kapitolu

08.07.2012 19:27:54 | Alimrajka

je tam uložená 20.12.2011. takže někde bude :-)

25.07.2012 17:57:52 | Cailleah

nějakým zázrakem to je v úvahách hned to přehodím

25.07.2012 17:59:31 | Cailleah

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí