Takový bychom byli...

Takový bychom byli...

Anotace: Když Vám do života vstoupí někdo, koho nechcete nechat jít. Ale víte, že držet ho nemůžete...

V dalším životě budu Tvoje. Vím to, chci tomu věřit. Hlavně protože teď to nejde. Šlo by, ale já to nedokáži.

Celý život je o tom, kdo Vám do něj vstoupí a kdo ho jak ovlivní. Ty jsi přišel. Nevím proč. Jestli se mi osud smál, jestli mě zase zkouší. Jestli se snaží nabídnout lepší volbu? Tohle neni nabídka. Nabídka přišla tenkrát, tenkrát když mě dostala kde jsem. Tenkrát přišla chuť bojovat a jít si za tím co teď mám. Ale teď je to jen zkouška. Zkouška, co ještě vydržím.

Není to ani rok, co jsi mi vstoupil do života. Není to ani rok, co jsme si začali psát. A i tak vím, že bych s Tebou teď dokázala být šťastná... Chvíli určitě. Ale za úplně jiných podmínek. A kvůli těm všem podmínkám já nemůžu, nedokážu, nechci. Jsem moc zásadová, moc morální. Jsou situace přes který vlak nejede. Jsou situace kdy si raději vrazím kudlu do zad sama sobě. Než abych ji tam vrazila někomu jinému, dokonce někomu na kom mi záleží. A vím, že ty to nepochopíš. Určitě ne do té doby dokud nepoznáš co to je mít rodinu.

A já neodejdu. Nevážila bych si sebe. Měla bych pocit, že jsem přijatelnej život vyhodila za bohatší život. Vyčítala bych si, že to dělám kvůli penězům, že jsem stejná jako ona... Vyčítala bych si co jsem provedla. A pomalu by ve mě všechno zhaslo. Všechno...
Autor Alex91, 14.10.2013
Přečteno 399x
Tipy 1
Poslední tipující: WoQyX
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nějak jsem nepochopila, kam tím míříš.
Jako chápu, že to evidentně popisuje něco, co se stalo a co tě zranilo, ale myslím si, že by se to dalo napsat bez zbytečných příkras. Nemyslíš?

BTW... to opakování "bych" v závěru se mně osobně moc nelíbí.

14.10.2013 17:52:28 | myší královna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí