To jsem byla vážně já?

To jsem byla vážně já?

Anotace: Kolik zlomů a zvratů se může stát než si člověk uvědomí co vlastně má?

Jak vůbec začít? Jak začít vyprávět jak se moje celkem bezstarostné dětství otočilo?
Asi rozvodem mých rodičů? Stěhováním? Přestěhovali jsme se na druhou stranu republiky , dokud jsme bydleli u babičky bylo všechno v pořádku , v rámci slušného chování 9leté holčičky.
Chodila jsem pilně do školy zvykala si na nové prostředí ,nacházela si nové kamarády ,zkrátka tak jak to má být.
Máma konečně našla práci a to byl zlom .Měla ranní a odpolední a já se musela starat o 4 roky mladšího brášku.Byl to strašný šok ,vařit večeře,dělat úkoly učit se s ním , ale řešit i běžné maminkovské problémy jako odřel si koleno nebo zapomněl pravítko.Rok s rokem se míjel a já začala přicházet do puberty , začalo mi to vážně lézt na mozek. Kruci , copak jsem máma? Přesně od tohoto okamžiku to šlo se mnou s kopce.Ten stereotyp povinosti , kterých bylo čím dál víc...Asi jsem v tu chvíli zklamala , ale co jsem měla dělat?
Ven jen s bráchou a nebo se vracet před večeří , kterou jsem si ostatně musela udělat sama. Haloo je mi 12 a tohle není můj syn tak proč?
Moje nervy na dranc jsem si začala hladit kouřením. Neměla jsem skoro žádné kamarády a když už viděla jsem je jen ve škole.K čemu to? První krabičku mi v pohodě prodali tak proč do toho nejít?Nezačala jsem kouřit z frajeřiny , z dokazování si výšky ega nebo tak , bylo to v mém věku nezvyklé , ale vážně z nervů a to byl jen začátek...
Autor Katy98, 13.06.2014
Přečteno 317x
Tipy 2
Poslední tipující: Aiury, Sonia
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Och, spousta otázek ... a já se těším na odpovědi ;) :)

13.06.2014 23:04:48 | Aiury

Líbí se mi to. Píšeš dost čtivě :) těším se na pokračování!

13.06.2014 18:10:30 | Sonia

Moc děkuju :)

13.06.2014 18:12:44 | Katy98

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí