Výlet na Broumov

Výlet na Broumov

Anotace: Byl listopad roku 2014 – já poznal jednu báječnou dívku Lenku a po několika týdnech...

Byl listopad roku 2014 – já poznal jednu báječnou dívku Lenku a po několika týdnech scházení se, jsem chtěl s dívkou vyrazit na výlet. Ovšem vážení pozor – pokud cítíte, že by to mohla být dívka na výraznou část vašeho života – není dobré takovouto přípravu výletu podcenit a rovněž je dobré si rozmyslet, jaký tip výletu zvolíte.
Úkol číslo jedna – zvolení tipu výletu – to není vůbec lehká záležitost – pokud jste viděli český film svatební cesta do Jiljí, víte, že musí jít o takový výlet, který vám trochu napoví o charakteru dotyčné dívky. Jaký by to tedy měl být výlet – měl by být v přírodě a rozhodně by nemělo jít jenom o nějakou jarní vycházku – jde o to, že dobře zvolená trasa cesty vám dá určitá znamení, jak by asi mohl vypadat průběh vaší společné životní cesty. Ovšem nesmíte zapomenout, že žena je křehké a krásné stvoření, které není třeba trápit třicetikilometrovým výstupem, jehož cílem je nějaký šílený vrchol. Zvolte proto zlatou střední cestu - kdy celá trasa není příliš dlouhá, ale zároveň neochuzena o ne příliš jednoduchý výstup – kde cíl je nejlépe nějaká občerstvovací stanice. Zároveň je dobré míti tzv. záložní plán – to v případě, že by ať už z jakýchkoli důvodů nebylo možné trasu A absolvovat – tím dáte, ženě najevo, že myslíte na vhodné alternativy a ona to ocení. Od tohoto výletu se bude odvíjet i váš budoucí vztah a společná cesta životem. Vy muž – by jste měl vše pečlivě naplánovat a zvážit možná rizika – zároveň nemusíte ženě říkat kam jedete – ony mají rády překvapení, ale je zároveň dobré – ženě naznačit, že bude potřebovat outdorovou obuv – to aby v případě kdy vymyslíte vycházku do skal … nepřišla na nádraží v lodičkách celá dychtivá kam jí vemete.
Já tedy vymyslel výlet do Broumovských skal a to trasu po červené z města Broumov na chatu Hvězda – dle map na seznamu se mělo jednat o příjemnou vycházku s výstupem cca. na hodinu a půl. Navíc jsem byl přesvědčen o tom, že tuto trasu jsem již několikráte šel – to když jsme před lety jezdili s partou kamarádů každoročně na zimní stanování, které se konalo rovněž u Hvězdy. Jelikož jsem si usmyslil, že pojedeme vlakem – měl jsem v kapse záložní plán – babiččino údolí – to kdyby snad jsme nestihli nějaký vlakový přestup. Babiččino údolí se tedy nabízelo jako ideální záložní plán. Večer před výletem jsem zapnul počítač, že se podívám ještě na nějaké podrobnosti a na chvilku jsem si pustil Facebook – má budoucí spolucestující – svítila zeleně a tak jsem s ní chtěl ještě na chatu prohodit pár slov – když v tom napsala na Face větu – nevíte někdo o nějakém dobrém filmu na který bychom se s Jirkou mohli podívat – teď pozor pánové – to je dobré znamení – pokud o vás žena má rovněž velký zájem a opětuje vaše city – připravte se, že i vy projdete její zkouškou – neveme si do života přece nějakého nesebevědomého žárlivce – když tu ženu opravdu chcete …. musíte si věřit --- samozřejmě není nutné hned doporučit nějaký film, aby jste dali najevo svoje sebevědomé ego. Jednoduše jsem to přešel a nereagoval na to.
Bylo 8:00 a já čekal na svoji vyvolenou v nádražní hale pod odjezdovou tabulí – patřičně vybaven outdorovým oblečením a pevnými pohorkami – v tom se rozevřeli dveře od nádražní haly a tam stála má vyvolená v loučícím se objetí zřejmě s oním Jirkou – dvě obětí pusu na tvář …. Jirka zmizel a ona se vydala směrem ke mně. Pánové opět se mějte dobře na pozoru – další druhá pořádná nálož od vaší drahé polovičky – zase mě testovala --- přiznávám, že mi trochu cukaly koutky a představoval jsem si, jak si toho chlapce podávám v boxerském ringu, ale i to sem ustál. Už stála u mě – objal jsem ji dal pusu a prozradil jsem cíl naší cesty – celá se rozzářila a já si zároveň všiml, že její nožičky zdobí ne příliš vhodná obuv. Opět pozor pánové – testuje vás, zda jí budete kritizovat za jí zvolenou obuv – ona není hloupá a moc dobře ví, proč si vzala ty třpytivé botičky – ženy jsou daleko silnější stvoření než mi muži a na co mi potřebujeme pohorky – ony to zvládnou třeba i v lodičkách. Vyrazili jsme – všechny vlaky nám navazovali – tudíž v 10:30 – jsme vystoupili ve městě Broumov. Už při výstupu z vlaku mě mírně polil pot – to nebylo to místo od kud jsem chodil na Hvězdu s klukama na zimní stanování – to bylo úplně někde jinde. To je tak, když se vezete s někým, kdo vám naplánuje trasu a vy o ní nemáte sám nic zjištěné. No tedy – vystoupili jsme z vlaku a mé pohledy a potící se čelo prosebně hledalo červenou značku – ta ovšem nikde. V takových to chvílích je nutné zachovat klid pánové – vždy máte další alternativy – já tu svojí našel ve starším páru, který procházel kolem nás – zeptal jsem se jich na cestu a oni dobří lidé nás vyvedli z džungle zvané Broumov a nasměrovali nás na cestu k penzionu Hvězda. Vyšli jsme z Broumova a za hraniční cedulí města na nás už blikala turistická značka – bohužel ne červená, ale zelená – to už jsem začal trochu křečovitě svírat vytisknutou mapičku a při pohledu do ní mi bylo jasné, že jdeme blbě. Znejistěl jsem a má drahá polovička to poznala – v těchto chvílích … pokud jste si vybral dobře … vás žena podpoří – oceňuje vaší snahu s jakou jste naplánoval výlet a mírné zaškobrtnutí nic neznamená. Podívala se do mapy a usoudila, že červená by mohla být někde za polem podél kterého jsme šli – při opětovném pohledu do mapy se mi to rovněž zdálo logické. Odbočili jsme tedy na boční polní cestu a vydali se hledat červenou – asi po 500 metrech před námi stanulo hospodářské stavení – bylo nutné projít přes cizí pozemek abychom si zkrátili cestu – hospodářské stavení nebylo nějak oplocené a tak jsme se směle vydali skrze něj, abychom mohli dále pokračovat do míst kde jsem intuitivně cítil, že bude červená – už jsme skoro vycházeli z hospodářského pozemku, když v tom se na nás rozběhl velký bílí pes, který zřejmě patřil majitel onoho stavení. Zcela instinktivně jsem předskočil před svoji vyvolenou … zavřel oči a byl připraven na nejhorší ……… pes k nám přiběhl - očichal mi nohy a pak mě pochcal – ovšem to nic nemění na mém odhodlání nasadit život a ona to moc dobře věděla. Prošli jsme tedy i touto nástrahou, kterou nám náš výlet připravil a vydali jsme se dál napříč polem hledat červenou. Když jsme byli asi v půlce a v dohledu nebyl jediný stromeček na němž by se vyjímala červená turistická značka, začal jsem být lehce nervózní – když v tom má vyvolená jemným hláskem vykřikla – támhle jde nějaký člověk – toho mi seslal sám bůh (říkal jsem si v duchu) – čím víc jsme se blížili k oněmu neznámému protijdoucímu …. vykreslovala se v něm postava nějaké .. zřejmě místní paní, která byla venčit svého psa. I ta nás ochotně nasměrovala k nedaleké vesničce, kde již by jsme již snad měli narazit na červenou. Asi za patnáct minut jsme se již dostali na asfaltku a za nedlouho jsme narazili na touženou značku, která nás již nasměrovala k našemu cíli. Zanedlouho jsme stanuli před poslední zkouškou naší společné cesty …….. čekal nás docela prudký asi dvoukilometrový výstup k penzionu Hvězda. Opět pozor pánové, teď nastává ta chvíle, kdy zase Vaše drahá polovička musí ukázat své odhodlání jít s Vámi životem. Dobře ji pozorujte a mnohé Vám napoví – jaký by asi byl společný život. Při strmé cestě vzhůru s Vaší ženou, se snažte přizpůsobit jejímu tempu v usecích kde je bezpečnější a praktičtější jít za sebou – zbytečně nelpěte na tom, aby jste se drželi za ruce – pokud bude říkat, že už nemůže zastavte se – obejměte jí a vražte jí ……. ne pěstí …… ale samozřejmě polibek.
Asi za hodinu jsme společně vystoupali k cíli. Poobědvali jsme na Hvězdě a vydali se zpět stejnou cestou do Broumova. Když dosáhnete svého společného cíle – moc dlouho neseďte na vavřínech – pokud to uděláte – dostanete se do chvílí společného ticha, kdy si už si nebude co říct …. podívejte se tedy z vyhlídky jak je svět krásný a pak zase jdete svoji cestou dál – i ta zpáteční může být velice zajímavá.
Autor TF, 21.11.2014
Přečteno 393x
Tipy 3
Poslední tipující: Demo
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mě se to líbí. Je to jemné, má to svůj vtip a přesto, že jde dle textu o zážitek velmi čerstvý, tedy listopadový, svojí pohodovostí ve mě navodil letní náladu a ta je v tom končícím listopadu příjemným zpestřením. Taky mi to připomnělo podobný výlet, který jsem absolvovala se svým dnes již manželem. Tehdy při přeskoku přes menší skalní rozsedlinku jsem přišla o fleecovou mikinu, která se mi uvolnila od pasu a zřítila se do propasti pod námi. Můj pohotový doprovod se rozhodl kus mého šatstva za každou cenu zachránit a já ho zastavila jen tak tak, než se mu povedlo skočit. Ten kus hadru vylisovaný z PET flašek mi nestál za obětování mě blízkého lidského života. Celý výlet stál za to. Dal mi svoji flanelku, abych nemrzla, cestou zpátky jsme zmokli, ale nějak nám to oběma bylo jedno a ani zima v mokrém oblečení nám jaksi nebyla. No to jsou věci. :oD

29.11.2014 18:32:26 | Tichá meluzína

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí