Román V některém z příštích žraloků

Román V některém z příštích žraloků

Anotace: Vydal jsem nový román V některém z příštích žraloků. Více na www.josefprouza.cz

Ahoj, literáti začínající i zkušení. Vydal jsem román V NĚKTERÉM Z PŘÍŠTÍCH ŽRALOKŮ
ISBN 978-80-972045-3-2

Grafický návrh obálky: Rastislav Horváth
Vydalo Pine Tree Enterprises, s.r.o., 2015
Ke koupi pouze v internetovém obchodě na adrese www.josefprouza.cz v obchodě mARTina, Šaldova ul. Praha 8 (vedle hotelu Penta).

Rozsáhlý román o 360 stranách zachycuje tři různé postavy: malého Chouďu z jihočeských Čimelic v dobách, kdy tam sídlila slavná filmová škola, studenta Vysoké školy ekonomické a taneční konzervatoře Ondru a marketingového manažera ing. Remeše z farmaceutického koncernu Genesis. Trojgenerační román mapuje jejich osudy v 60., 70. a 90. letech na pozadí socialismu s lidskou tváří, socialismu s opět nelidskou tváří a raného, spíše však velmi divokého kapitalismu v Čechách. Nese silně autobiografické prvky a všichni tři hlavní hrdinové postupně spějí k osobní katastrofě, každý jiným, ale jakoby zákonitým způsobem. Propletenec lásek dětských, teenagerských i zralých, v nichž se ústřední postavy orientují jen s nejvyšším úsilím a neosvědčují zrovna prozíravost rutinních donchuánů, míří neomylně ke karambolům a selháním, k nimž dějinné kulisy jen s potěšením přispívají.
Autor Fluidum, 24.01.2016
Přečteno 515x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

líbí se mi básnička z přebalu - jestli je to foto přebalu, co jsem viděla :o)

07.02.2016 12:00:31 | hanele m.

ahoj, gratuluju! nedáš sem nějaký úryvek?

24.01.2016 20:44:49 | hledač

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí