Zápisky životního bilancování

Zápisky životního bilancování

Anotace: Něco co měl jsem na srdci.

Prudce zahorim touhou po tobě. Besnim a běžím v dešti. Plameny jsou jako nahe moře. Rekyne. Divozenka. Panenske souostroví narku a spánku.

Vstal jsem do neznáme Země. Mé srdce je plné strachu. Planeta faktorů a okolnosti. Znovu dobyt vítězství nad ztracenou jistotou. Mít sama sebe cele v nesmirne moci.

Cele psychofyzicke tempo těla rozzarene v psychedelickem moare. Respirace na konci aukční sine hraniční řeky. Má milenka kouzlici na festivalu mych předznamenani.

Loudam se krajinou ve Tvém podbřišku. Vstupuji do divadla. Pro naším dlouhý monolog. Za kazdym slovem v gestu malují pohyb. Mé verše jsou obradna poezie kosmu l. Svědectví nahých nervů myšlenek vizionáře stvorene okamžiku a inspirovane finalizovanym perem hi tech poezie Blade Runner a.

Za volantem nabyvam jistoty. Několik poznámek ve kterých reflektuji sve chyby a přeludY. Zrcatka: zpětne vychytavani prostoru a pozornosti. Prisne az krute soustředění. Uvolnění volant držet v okrajích sedět vzprimene. Držet se levým kolem u středu. Dávat si pozor na blinkry. A na pravý prostor držet se s ohledem na celou váhu a delku vozidla.

V divadle stavba. Bolestne vteřiny. Poté úleva. Mala scéna. Zlaty fond. Vlasta Burian a lupicovi milenky. Hořící srdce. Rozpolcene pižma starého schizma. Pochodeň psychedelicke mirabelky rozdvojeni. Miluji ji. Ovšem nevidím způsob jak se k ní dostat.

Musím vymyslet způsob. Mohu zmizet za cestou za setkáním za deštěm z palety a Moře. Vse je kvetoucí cíle naší radosti. Sdilnost. Co nového se probudí to nás rozproudí. Divadlo a začala příprava na vaření.

Cerveno plodna kreativita me nejvlastnejsi osobnosti, slam poetry, umění performace a probuzení poezie okamžiku, styl srdce a Poematika Země. Nové střihy. Počátek studia komediálních géniů. Rozhovor se Si Beggem. Tam zmiňuje sve hrdiny.

Káva v hrníčku s cukrem. Běžící televize. Aplikace slovo. Vesmir open source. Prostreno.
Autor Happyyz, 11.02.2016
Přečteno 429x
Tipy 2
Poslední tipující: Kett
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí