Aztécký poklad: Kapitola dvacátá třetí

Aztécký poklad: Kapitola dvacátá třetí

Anotace: Všichni teď stáli v podpalubí Frederica. "Co to bylo?" Ozval se první...

Sbírka: Aztécký poklad

Všichni teď stáli v podpalubí Frederica. 
"Co to bylo?" Ozval se první kapitán Duval. 
"O něčem takovém mluvil Einstein. Něco jako lámání prostoru. Cestování na velké vzdálenosti." zamyslel se Lejf. 
"Je až paradoxní, že na to přišli už Aztékové." usmál se profesor a kývl na Petera. Ten se probral z transu a rozběhl se na můstek. 
V kormidelně seděl Marty a četl si noviny. Kolem leželo plno omráčených lidí. Peter se podíval ven. Na Santa Lucii si už všimli toho, že utekli i že soška zmizela. 
"Startujte motory!" zavelel Peter, "Musíme pryč!" 
"To se Marty opravdu pomlátil až sem?" zeptala se Jeannet. Marty zvedl hlavu od novin a podíval se na Jeannet. Ta rychle trhla hlavou jinam. Duval chytil profesora za rameno a odvedl ho stranou. 
"Profesore, než se loď rozjede, mám na vás prosbu." řekl potichu. 
"Mluvte!" byl zvědavý profesor. 
"Mám nápad jak Duca zdržet, aby mohl Frederic uprchnout. Potřeboval bych ale, abyste mě dostal do kormidelny Standarty." 
"Beze všeho." řekl profesor a otočil obroučky na sošce. Objevil se opět prostorový zlom. Všichni se rychle podívali na profesora. 
"Mám plán, jak Duca zastavit." řekl Duval a otočil se na Petera. 
"Jestli tohle dokáže vytvořit průchod z jednoho místa na druhé, co teprve musí dokázat to místo, kam plujeme. Mafie to nesmí dostat do rukou. znám Cortése až moc dobře. postarejte se o to, aby se k tomu nedostel." pak se podíval na profesora, kývl na pozdrav a prošel průchodem. Profesor chtěl jít za ním, ale než se stihl rozejít, portál se zavřel. 
"Krucifix, Hugo, otevři to zase!" rozkřikl se Peter. 
"Nemůže!" zesmutněla Marta, "Standarta se dala do pohybu." 
"Do háje!" praštil Lejf pěstí do stěny. 
"Jestli ale nehneme zadkama, budeme na tom možná stejně tak, jako kapitán Duval a prd splníme to, kvůli čemu ten chlap možná umře." zařval Peter a kývl na Martyho, aby šel ke kormidlu. Lejf se rozběhl do strojovny a Philip s Kryštofem začali odtahovat omráčené. Peter vyběhl na palubu. Rychle odvázal lana, která je držela se Santa Lucii. Pak sebou praštil o palubu, protože na Lucii začali střílet. Peter se opatrně podíval za sebe. Frederic se poměrně rychle vzdaloval od ostatních lodí. Duval začal Standartu stáčet směrem na Santa Lucii. A docela prudce, poněvadž se loď nahla až nebezpečně na bok. Na Lucii začali střílet. Podařilo se jim akorát prostřelit několik barelů s naftou na palubě Standarty. Ty ale okamžitě vzplály a způsobily výbuch na přídi Standarty. za několik málo okamžiků vzplála a vybouchla celá Standarta a pohltila i Santa Lucii se vším špatným, co na ní bylo. Bohužel tam zůstal i kapitán Duval. Obětoval se aniž by věděl, co všechno se má ještě stát.

Autor pisálek, 29.10.2016
Přečteno 379x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí