Amelie má tichou tvář

Amelie má tichou tvář

Anotace: Třetí díl- ,,Svátá" trojice

   Temné ulice skrývaly mnohé, třeba povalující se bezdomovce zpité do němoty, obchodníky s drogami nebo cigaretovým kouřem nasáklé prostitutky.
Amelie si připadala jako v jiném světě, i když ne tak vzdáleným od toho jejího.

Kolemjdoucí, kterému nebylo vidět do tváře, nabídl k prodeji kokain a Amelie se otřásla. Užívání drog se jí hnusilo, zvlášť když se jí naskytla možnost vidět, co to svinstvo s lidmi dokáže.
Přidala do kroku a zamžourala do tmy.
Nedaleko před sebou spatřila tři postavy zavěšené do sebe, nehodlala je ztratit z dohledu. Obzvlášť ne v této prokleté ulici.
Jedna pouliční lampa zablikala, jelikož už tu stála řadu let, a z jiného koutu se rozštěkal pes.
Kam má Pria namířeno

  Zahnula za další roh, čímž se vzdálila od pouliční sebranky kolem.
Amelie chvíli bloudila mezi domy, zatímco se jí svíral žaludek.
Když se konečně vypotácela, naskytl se jí pohled na zapomenutý vrak karavanu, před kterým živě souložila trojice.

  Úplně oněměla, když pozorovala, jak se Pria zmítá ve vášni. Seděla nahá do půl těla na klíně jednoho z chlapců a rychlým pohybem se na něm pohupovala. Druhý je pozoroval a onanoval, než poměrně hrubým způsobem vrazil svůj ztopořený penis do Priina zadku.
Nevypadala, že by ji to vyvádělo z míry. Naopak, zachvěla se a vykřikla slastí.
Její pohyby se vymykaly jakýmkoli lidským pohybům.

  Jednou rukou se přidržovala rezavé stěny karavanu a druhou dráždila své bradavky.
Amelie stála schovaná ve stínech a jen je tiše sledovala. Pozorováním nesvaté trojice pocítila náhlé  vzrušení.
Zavřela oči a tiše se napomínala, ale Priiny steny ji nutily dál hladově sledovat odvážný sex tří mladých lidí.
,, Nech mě!“ Vykřikla Pria, když se jí mladík, co seděl pod ní, snažil nadzvednout ve snaze změnit polohu.
Chystá se udělat, napadlo Amelii. Pria pohupovala svou pánví, čím dál dravěji, až se dostala do křečí orgasmu.
Chvíli se nechala unášet slastnou vlnou, než ji probral chlapec pod ní, který do ní vrážel penis jako smyslů zbavený.
Amelie si všimla, že se snažil trochu postavit, aby se mu přiráželo lépe. Dobýval ji jako zvíře, než se dostal na stejnou orgasmickou vlnu jako předtím Pria.

  Poslední chlapec byl malinko nesvůj. Stále se snažil Priin zadeček směřovat tak, aby mu to vyhovovalo, ale nenalézal to pravé uspokojení.
To by ale nebyla neukojitelná Pria, která vstala, naslinila si prst a přejížděla si po tvrdých bradavkách. Její ňadra byla dokonalá. Připomínala zralá jablíčka, jen je utrhnout.
Přesně to chlapy dohánělo k šílenství. Její ňadra! 
Spousta z nich se jí přálo jen udělat na prsa a tento mladík nebyl výjimka.

Pria před něj oddaně poklekla a zadívala se mu toužebně do očí. Celý nadržený přerývavě dýchal až jí nakonec porkopil její mladá ňadra.
Výstřiky se zdály být nekonečné, ale tak to Pria měla ráda. Drsné a mokré.

Amelie se stáhla zpět do stínu, její tělo bylo jako v jednom ohni a v rozkroku cítila vzrušivé cukání.
Uklidni se!
Napomínala se, ale nebylo to ničemu platné. Srdce jí bušilo jako smyslu zbavené.

Trojice se dala do velmi krátkého rozhovoru. Oba mladíci předali Prie částku, na které se dohodli a s potutelným úsměvem na rtech odcházeli pryč.
Pria přistoupila blíž k místu, kde se schovávala Amelie. Předpokládala, že je sleduje, vlastně si to přála.
,, To byl zážitek!“ Zasténala ještě vzrušivě a schovala svazek peněz do kapsy.
,, Jen ten druhý kluk si sex moc neužil,“ konstatovala mrzutě Amelie.
Pria jí věnovala nevraživý pohled. ,, Jak to myslíš?“ Se svými službami byla vždy spokojená.
,, Vždyť se udělal sám, ani tě k tomu nepotřeboval.“ Amelie se tiše usmála.
,, To, že si ho vyhonil je jeho věc!“ Zabrblala Pria.
,, Vidíš,“ pohladila si kapsu naplněnou penězi. ,, Takhle dobře se můžeš mít taky.“
Amelie nedokázala odpovědět.
Ještě stále cítila vzrušení, které jí svíralo. Toužila po živočišném tělesném zážitku, ale co její nový život...

Autor Nikki Sherwood, 26.11.2020
Přečteno 218x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí