II. kapitola - Léčení.

II. kapitola - Léčení.

Anotace: Nechte ty stromy žít- červenec až srpen 1990, v původní formě, pokračování

Zvedla mu hlavu, otevřela ústa a hrníčkem se snažila mu do úst vlít kapky čaje.
Ze začátku se jí to vůbec nedařilo, ale nakonec přeci malý lok vypil.
Dívka byla nevýslovně šťastná.
A říkala si:"Mé přání se vyplní, on bude žít."
Dopila čaj z hrníčku, který on nechtěl polykat a nebo byl příliš unaven, vyčerpán i praštěn.
Celý měsíc o něj pečovala. Den ode dne se jeho stav zlepšoval, ale nebyl to stále ještě on.
Dívka pečovala i o veverku, která byla zraněná. O tu se ráda starala. Byla úplně ochočená.
V lese se o pořádek staral někdo jiný. Jindřich byl totiž hajný. Od nemocného dívka jen v nejnutnějších případech odběhla, aby nakrmila koně a psy.
Neustále však Jindřichovi dávala čaj a vše, co potřeboval.
Stavil se u ní také doktor, který Jindřichovi přinesl léky. Doporučil mu, aby raději ležel v posteli.
Řekl jí, že prodělal zápal plic a nachlazení a nemalou ránu a prý že to bude trvat dlouho, než se to dá do pořádku vše.
Po odchodu doktora se dívka k nemocnému naklonila a polohlasně mluvila. Připadáte mi známý, ačkoliv vy jste mě předtím neviděl, ale já vás ano.
Prvně jsem Vás viděla na Vašem stromovém místečku.
Byl jste to Vy.
Autor mkinka, 07.08.2021
Přečteno 261x
Tipy 8
Poslední tipující: Paulín, Azura0033, annanymsová, Vayl, Iva Husárková, Frr
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

?začínám být zvědavá???:)

07.08.2021 17:26:44 | Sonnador

Milá kamarádko, budou další kapitoly a ta v uvozovkách, co to psala o svých prázdninách před x y lety Ti moc děkuje. Je to už pěkný rok zpátky napsané. Opatruj se a hezké odpoledne Tobě.

07.08.2021 18:26:20 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí