In the army now

In the army now

Anotace: Kousek z mého rádoby romanu snad se vam bude libit prosim kritiku

„Dobrý den jsem Nina Kovač,“představila jsem se a na druhém konci se ozval mužský poněkud naštvaný hlas . „ S novináři nemluvím , interwiew nepodávám ani kdyby jste byla z BBC“.Hlas zněl tvrdě a chladně možná v něm byl cítit i náznak ironie.“Ne já nejsem novinářka jsem jsem fotografka mám Vás následovat do Bagdádu“,zakoktala jsem se.“Hm,jo tak odjíždíme v pátek 3.11. ve 13:00 bud´te tam přesně na nikoho se nečeká!“,řekl bez změny tónu jen mi celým tělem projelo prásknutí telefonu.Tak na toho jsem zvědavá.Sedla jsem si na postel a do ruky vzala fotku kde jsem se svou sestrou a zároveň nejlepší přítelkyní.“Elí, kdybys tak věděla co dělám“, zahleděla jsem se na fotku a bezmyšlenkovitě ji hodila do batohu s oblečením.Ještě týden a na dva měsíce neuvidím své přátelé ani rodinu .

Ten týden uplynul jako voda …Nechala jsem se taxíkem odvézt na letiště.Zaplatila jsem taxikáři nekřestanské peníze. Vedli mě ihned do letadla ..Bylo tam asi 15 vojáku s toho jedna žena.“Dobrý den“ pozdravila jsem a sesunula se k sedadlu u okýnka .Vytáhla jsem brýle a zápisník .Nějaká velká postava zastoupila světlo v okamžiku jsem sundala brýle a postavila se do pozoru.“Dobrý den slečno Kovač“,pozdravil mě chladný hlas z telefonu .“Dobrý den …“nebyla jsem schopna ze sebe vykoktat jediné slovo .Stál přede mnou muž asi tak 190 cm vysoký s orlím nosem a vojenským sestřihem .Neměla jsem odvahu se mu podívat do očí ,ale něco ve mě řvalo at nejsem zbabělá že je to jen muž člověk jako já nebo kdokoli jiný .Podala jsem mu ruku a podívala se mu do očí, byly modré a pichlavé .“Máte sebou vše pro svou práci?“, řekl stejným tónem asi již za ta léta naučeným.“Ano mám“,pokusila jsem se o úsměv .

Oplatil mi úsměv chladný a ironické jako on sám .

Sesunula jsem se opět do sedadla a vyčkávala na start letadla .Sedadlo vedle mě bylo opuštěné .
Autor Cassandra, 25.04.2007
Přečteno 449x
Tipy 11
Poslední tipující: Bíša, Lavinie, Blázen? =)
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Bohužel nejsem z Čech jsem z Bosny a učím se Česky teprv pár let .. takže se omlouvám za případné chyby

29.04.2007 12:31:00 | Cassandra

BTW, z jaké země je slečna Kovač? :) Líbí se mi, že k tomu nepřidáváš to -ová. Nesnáším, jak spousta lidí počešťuje příjmení. Já mám podobné, aspoň tedy stylem, a moje třídní mi k tomu chtěla přidat -ová. Mám ale dojem, že bych ji už fakt musela zaškrtit, kdyby mi tak říkala... :D

28.04.2007 18:53:00 | Lostris Queen

Tak jsem si to přečetla... Myslím, že to začíná zajímavě, tak sem dej delší text, takový kousek nic moc neříká. Jestliže hodláš zapojit i nějaký románek na pozadí střílení a spousty vojáků, navíc v ošemetných situacích, bude to možná velmi pěkné :). Jen tak dál :).

Jediné, co ti musím vytknout, je, že s pravopisem by 21 letá holka neměla mít problémy... Já nejsem Češka, mimochodem :), ale jsem na jazyky a navíc hodně čtu i hodně píšu. Nechci rýpat, ale nevypadá hezky, když Čech neumí česky...

28.04.2007 18:50:00 | Lostris Queen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí