Nox (prolog)

Nox (prolog)

Anotace: Kočka noci kráčí krajem. ..

Nox-Kočka noci
Slunce již ulehlo na své lože. Nikde není ani stopa po dni, jenž předcházel deseti hodinám čisté temnoty. Jen pár odvážných živočichů vylézá ze své skrýše, aby ukojil svůj hlad. Postarat se o rodinu. Přežít.Všude v okolí jsou v pohybu děti noci. Temná stvoření, využívající echolokaci, skvělí čich a zrak.Rozpálené silnice náhle vychladly. Usedla na ně tma, černá, jako asfalt. Již se nemusela bát popálenin. Bezpečně se usadila, a rozlila se po okolí.V křoví zasvílila drobná, svítící očka. Listy zašuměly. Větévky popraskaly, a přízrak byl pryč.V oknech domů se třepe umělé světlo, jež ničilo přirozenou temnotu. Hvězdy přesvítia velkoměsta.V útrobách lesa poletují luminiscentní mušky. Jen tady spatříme výrazná souhvězdí, jež pojmenovali staří řekové. Kozoroh, hydra, Kasiopea...Noc jemě pročesává antény, a satelity. Ke každému nakoukne do oken. Děti už spí?Vystraší je ze spánku, a pak zpoza rohu poslouchá vyděšené hlásky.Tu ukryla i lišku, která konečne po dlouhé době našla kus masa pro sebe, a své mladé...konečně nebudou hladovět.
Konečně...
Autor Dell Folchartová, 31.03.2013
Přečteno 1014x
Tipy 1
Poslední tipující: Luciley
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

uvidíme...

02.04.2013 19:03:02 | Robin Marnolli

Mám to brát pozitivně ? :D

02.04.2013 22:57:26 | Dell Folchartová

jsem v očekávání...tady je sposta věcí na jedno brdo...upíři, draci, démoni, střílečky...to nemusi, ale napsat něco co bude trochu vybočovat dá práci...lidi jsou zblblí z různejch filmů, místo aby cvičili vlastní fantazii...takže ...uvidíme.:-)

03.04.2013 08:27:07 | Robin Marnolli

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí