Život osudu

Život osudu

Anotace: Nikol zajde na konci týdne poprvé do nonstopu, kde se seznámí s Mikem.

V pátek kolem pátý hodiny se stavil Petr, jak jsme byli domluveni. "Ahoj Nikol." Pozdravil mě.
"Nikol, kdo to je?" Ozvala se teta za mnou. 
"To je jen Petr ze školy. Přinesl mi sešity na dopsání." Řekla jsem vytočeně. "Aha, nevěděla jsem, že se má někdo stavit."
"On nejde dál. A i kdyby, tak to je snad jedno." Vyšla jsem ven a zavřela jsem za sebou dveře, aby nás nemohla teta dál poslouchat. "Jsou tam všechny sešity." Řekl a podal mi látkovou tašku. "Sluší ti to." Dodal. Měla jsem na sobě rudé šaty a černé kozačky.
"Jo.. rozhodla jsem se jít do nonstopu, abych na chvíli vypadla z domu." 
"A to jdeš sama? Nechceš doprovod?" Zeptal se mě.
"Nechci tě otravovat, navíc nechci se s nikým bavit, chci prostě vypnout."
"No dobře, pokud si to rozmyslíš, tak číslo na mě máš." Usmál se na mě. Já jsem na to nijak nereagovala a dodala jsem, že mu sešity donesu v neděli večer.

Sedla jsem si u baru a barmanovi jsem řekla, že si dám víno. Rozlévali Chardonnay. "Děje se něco?" Zeptala jsem se barmana, jelikož se na mě neustále křenil. "Ne, nic. Jen, nestává se často, že by tak krásné slečny chodily sem bez doprovodu." Usmál se a kousl se při tom do rtu. Byl to pohledný mladý muž asi kolem pětadvaceti let a přes košili se mu rýsovaly svaly. "Zřejmě patřím mezi ty, které se dokážou o sebe postarat sami a žádný doprovod nepotřebují." Odpověděla jsem a dala mu najevo, že to myslím vážně. "Vypadá to, že jste dominantní žena. To by se mi líbilo." A opět se kousl do rtu a sjel mi pohledem do výstřihu. "O tom si můžete nechat jen zdát." K baru přišly dvě vysmátý holky. "Vypadá to, že máte dneska štěstí na nezadaný holky." Dodala jsem a podívala jsem se směrem k ním. Barman se rošťácký usmál a odešel za nimi. Upila jsem trochu vína a byla jsem ráda, že jsem zase sama. Aspoň jsem si to myslela. Po chvilce se vedle mě posadil jeden kluk. "Mělo by být trestné, aby tak krásná holka jako ty seděla u baru úplně sama." Zaflirtoval. 
"Třeba to má nějaký důvod, že tu sedím sama. Třeba nechci žádnou společnost."
"Tomu nevěřím. Víš máš v očích jakousi jiskru, která mi dává najevo, že toužíš po společnosti." Usmál se a napil se piva. "A hádám, že ty máš být ten, kdo mě z té samoty osvobodí." Přidala jsem se k jeho hře. "Řekne mi aspoň můj zachránce, jak se jmenuje?"
"Samozřejmě. Jsem Mike." Řekl a políbil mě na ruku jako gentleman. Lehce jsem se zachvěla a nejspíš si toho všiml, neboť se na mě usmál a já jsem ucítila motýli v břiše. "Těší mě, já jsem Nikol." Musím uznat, že se mi Mike celkem líbil. Byl vysoký blonďák s modrýma očima a jeho svaly nebyly nijak velké, ale krásně vyrýsované. Mike se znovu napil piva a řekl. "Chodíš jsem často? Nikdy předtím jsem neměl to štěstí tě tu vidět."
"Dneska jsem tu poprvé."
"Tak to jsem rád, že mi tak krásná holka neproklouzla mezi prsty."
"A já jsem ráda, že jsem hned první den narazila na tebe." Řekla jsem a kousla jsem se do rtu a jemu se to líbilo. Naklonil se ke mně a zašeptal mi do ucha. "Nepůjdeme na chvíli na vzduch?"
"Pokud nedovolíš, aby mi byla zima."
"Slibuju, že nebude." Oba jsme se zvedli a šli ven. Venku byla větší zima než jsem čekala. Mike si sundal mikinu a pomohl mi jí obléknou. Poté si vyndal z kapsy cigáro a než si zapálil, zeptal se mě, zda chci taky. Já souhlasila a jednu jsem si vzala. Nikdy předtím jsem nekouřila. Jako neznalec kouření jsem si na poprvé moc potáhla a roskašlala jsem se. "Kouřila si někdy?" Zeptal se mě Mike. "Nikdy, ale určitě to nic není." Odpověděla jsem a potáhla jsem si tentokrát míň. Mike se na mě usmál a přitáhl si mě k sobě blíž. Zase jsem pocítila motýli v břiše. Jeho ruka mě sjela po zádech na zadek a pevně ho stisknula. Mike se při tom tvářil jako bychom to dělali normálně. "Chodíš jsem často lovit holky?" Popíchla jsem ho. "Záleží na tom, jestli za to nějaká stojí."
"A já za to stojím?" Zeptala jsem se a opět jsem potáhla z cigarety. Mike se na mě podíval jako tajný milenec a odpověděl. "Ty jsi jackpot." A kousl se do rtu. Věděla jsem, že mě Mike rozhodně chce víc než držet jen za zadek a já jsem taky chtěla něco víc. Sebrala jsem odvahu a celým tělem jsem se k němu přitiskla, až jsem cítila jeho bouli v kalhotách. Neubránila jsem se úsměvu. Mike mě jednou rukou neustále držel za zadek a druhou mě chytil za bradu a jemně si mě přitáhl k sobě. Teď mezi naší tváří nebyla skoro žádná mezera. Srdce mi bušilo tak hodně, že to musel cítit. Přitiskl jeho rty na mé a začal mě líbat. Ze začátku byly jeho polibky mírné, jako by čekal na svolení, jestli může pokračovat. Já jsem jeho polibky opětovala možná s větší chutí než bych očekávala i jeho to zarazilo, a tak se trochu odtáhl. "Nepřestávej." Prosila jsem. Mike se ke mně vrátil a jeho polibky byly procítěnější a začal používat i jazyk. Oba nás pohlcovala euforie. Ta jedna sklenička vína a jedna cigareta na mě hodně působila. Cítím se úplně bez zábran. Jednou rukou jsem jela po Mikově hrudi až k jeho nádobíčku a pevně jsem ho přes kalhoty stiskla. To Mika asi rozhodilo, protože mě přestal líbat a odtáhl se. Jeho oči zářily. "Co takhle jít dovnitř a napít se?"
Já jsem bezmyšlenkovitě odpověděla. "Chci tě." 
Mike se usmál a řekl. "Já vím, ale asi bychom tady umrzli a navíc tu nejsme sami." A podíval se směrem k ostatním. "Navíc se mi hrozně líbí, jak po mně toužíš a chci si to ještě nějakou chvíli užít."
"Tak to se musím postarat o to, abys to měl taky těžké odolat mi." Zašeptala jsem mu do ucha, a pak jsem ho kousla jemně do rtu. 
"Věř mi, že to není lehké ani pro mě, ale o to větší prožitek to bude potom. Navíc tě chci před tím opít, aby si mi dovolila úplně všechno."
"Mám se bát?" On se jen kousl do rtu, ale nic neodpověděl. U baru jsme si objednali další pivo a víno. "Tak koukám, že Vás už někdo ulovil. Škoda, se mnou byste si taky užila." Řekl barman, když mě zase viděl a zamračil se na Mika. Ten se jen na něj vítězoslavně podíval a odvedl mě k osamocenému stolku pro dva. Místo toho, abychom si sedli každý do vlastního křesla, si mě Mike přitáhl k sobě na klín. Jednou rukou mně zajel pod šaty až ke kalhotkám, ale nic s ní nedělal. Mně to ale úplně stačilo k tomu, abych byla zaplněna blahem. Cítila jsem jak mi klín polévá horko a jak začínám pod kalhotkami vlhnout. Položila jsem mu hlavu na rameno a vzdychla jsem. Mike mě měl celou ve své moci a to se mi líbilo. "Napijem se." Vyrušil mě a natáhl se pro pulitr. Já si taky vzala sklenku a oba jsme se napili. Pak si mě přitáhl k sobě a začali jsme se líbat. Znovu mi zajel rukou pod šaty, nepatrně mi roztáhl nohy a pak mě hladil po kalhotkách. Znovu jsem pocítila příjemné teplo v klíně. Srdce mi bušilo a mezi polibky jsem jemně vzdychala. Pak přestal. "Nesmíš se tak unášet nebo to nevydržíš."
"Pokud odsud rychle neodejdeme, tak to stoprocentně nevydržím. Chci tě celýho, chci tě v sobě a už nechci čekat." Mike mě obdařil úsměvem a políbil mě na krk. "Tak dobře, půjdeme." Slezla jsem z něho a urovnala jsem si šaty. Mike zaplatil za nás oba a odvedl si mě domů. 
Autor mamkamíša, 01.11.2020
Přečteno 314x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí