Sen

Sen

Anotace: Jeden krásný sen..., který se mi zdál ale to už docela dávno. Ptáte se o čem je? Je to prostě o někom koho sem kdysi milovala...

Zdál se mi sen……
…..Stála sem u tvého domu, po chvíli váhání jsem zazvonila, čekala sem co se bude dít, byla jsem nervózní. Otevřela mi tvá sestra, já jí dala obálku a neřekla vůbec nic, dívala se na mě nechápavě, potom sem roztřepaným hlasem řekla, ať jí dá Tobě. V té obálce byl jen velmi krátký text,stálo tam že pokud máš zájem mě vidět, tak máš přijít za 10 minut před dům, že tam budu čekat. Nevím co se ti těch 10 minut honilo hlavou ale já sem měla celých 10 minut strach, obrovský strach že nepříjdeš. A tak sem tam stála, začalo pršet, stála sem tam mokrá a čekala na Tebe v naději že příjdeš. Po čtvrt hodině marného čekaní sem chtěla odejít se zlomeným srdcem, otočila jsem se a uslyšela kroky, potom dveře, ve dveřích se objevila postava, dívala sem se upřeně co uvidí a byl jsi to Ty. Mé srdce jásalo, na mém obličeji se objevil nepatrný usměv a čekala sem co se bude dít… Ty jsi se na mě něakou chvíli koukal, potom nepřestávajíce se na mě dívat ses začal pomalu přibližovat, už sem ti viděla do tváře, usmíval ses, ten úsměv pro mě znamenal mnoho, bylo to znamení že si taky šťastný. Došel si až ke mně, díval ses mi přímo do očí a potom si mě uchopil za ruce a tak jsme tam v dešti stáli naproti sobě a smáli se. „Neprojdeme se?“ usmála jsem se a řekla že je to skvělý nápad. Šli jsme ruku v ruce po městě, procházeli jsme se a povídali jsi, blížil se večer a tak jsme se vrátili k tobě domů. Pozval jsi mě dál do bytu, nevěděla jsem co mám odpovědět a na konec ze mě vypadlo ….. „Pojď blíž.“ poslechl jsi potom jsme se objali a Ty jsi mi utekl do bytu …

Vrátila jsem se domů a…. crrrrrrr crrrrrrrr
Budík. Byl to nádherný sen a já vím že bych ho chtěla jednoho dne prožít…….
Autor Truckwita, 11.06.2007
Přečteno 395x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí