Prázdninová láska 7

Prázdninová láska 7

Anotace: Po delší pauze další dílek.. Moc se omlouvám, ale o prázdninách nestíhám:( Tak snad se to bude líbit:o)

…..Ráno nádherně svítilo sluníčko, které mi na tváři muselo prostě vykouzlit úsměv. Den začínal vesele a já doufala, že dnešní den nebude konečně tak utrápený jako většina těch, které jsem zde prožila. Po snídani jsme se vydali na hru, zvanou šipkovaná. Náš vedoucí rozdělil celý tábor do skupinek, které nám teď četl. Ve skupině jsem byla s několika neznámými lidmi, ale měla sem tam naštěstí Domču. Po chvíli co četli další skupinu jsem uslyšela jméno i Patrika. Usmáli jsme se na sebe, když náš vedoucí oznámil posledního člena jejich skupiny.. Tou členkou byla Klára! Ta sebevědomá holka, která se o Patrika snaží od začátku celého našeho tábora. Nevím proč, ale najednou mě to děsně bolelo. Když jsme se na Kláru otočila, tak ji na rtech hrál vítězný úsměv. Po ukončení jsme se měli jít připravit na hru. Když jsme odcházela, někdo mě chytil za ruku. Byla to Klára a vesele mi vše vracela: „ Vím že o Patrika nemáš nejmenší zájem a pro to nechápu, proč s ním jsi a taháš ho za nos! Ano, si celkem hezká a nepopírám, že několik chlapeckých srdcí tu pro tebe hoří, ale stejně nemůžeš být hezčí než já, nikdy mu nedáš to co mu můžu dát já!… A to je láska! A nemysli si, že dneska ho nedostanu!“ s nosem nahoru odešla.
Do chatky jsme došla jak spráskaný pes. Když jsem to holkám vyprávěla, tak se začly překřikovat jaká je to potvora, když se mě Domča zeptala: „Ty Nikol, a co k Patrikovi teď teda vlastně cítíš?“ Na tahle slova se holky přestaly překřikovat a čekaly co ze mě vypadne. „No já nevím co k němu vlastně cítím, je to pěknej a milej kluk a musím uznat, že k němu něco začínám cítit a dnes poprvé mi je líto to co mi Klára řekla a že do něj půjde. Po pravdě mám taky strach, že ho dostane. Pomalu si začínám myslet, že se do něj začínám zamilovávat.“ Jako by do Míši vjela energie a dala se do mě : „Tak o něj bojuj!“

Když jsme vyšli, tak jsem musela o jejich slovech uvažovat. Konečně jsem se do něj začala zamilovávat a zrovna se kolem něj tak neúprosně motala ta pitomá kačena. Vím že se kolem něj motalo hodně holek, ale toho jsem si dřív nějak nevšímala. Teď když jsem viděla jak vystartovali před námi jako skupina a Klára si vesele šla vedle něho a něco do něj montovala, tak jsem si připadala děsně pitomě. Co když přece jen má zájem o ni? Začal se mnou chodit a já mu řekla, že stojím o jiného a s ním chci na něj zapomenout! To ho může přestat bavit a začne toužit po lásce a Katka jak se zdá o něj stojí se vším všudy! Sakra, jak mi mohl ten Tomáš takhle zamotat hlavu. „Niki, na co myslíš?“ přetrhla mě z přemýšlení Domča. „ Už jsme skoro u cíle a ještě si nám nepomohla ani s jediným papírkem.“ Mrkla na mě a já si to musela přiznat. Kdo ví co teď asi dělá Klára s Patrikem..
......Mezitím se Klára stále motala kolem Patrika a dělala na něj oči. Patrik nebyl hloupý, aby nepoznal že o něj Klára stojí a pomyslel si jak by bylo krásné kdyby o něj takhle stála i Nikol. Klára se o něj nenápadně stále otírala. „ Ty Patriku, dneska hrajem u nás v chatce než bude večerka karty, tak by bylo fajn kdyby ses taky stavil.“ Patrik si vzpomněl na Nikol, ale uvědomil si, že ta stejně nemá zájem a že sejně bude někde s holkama a s ním je jen z povinnosti. A proto také nabídku přijal.
Po vyhlášení výsledků nastala večeře a po ní se všichni vydali do chatek. Nikol pocítila nutkání, že musí nutně vidět Patrika. Najednou tolik toužila po jeho obětí! Když došla do chatky kluků, kde Patrik bydlel, tak mu kluci oznámili, že šel do chatky holek, jak tam je Klára. Možná ji chtěli říct proč tam šel, ale to už Nikol se otáčela jako ve snách k jejich chatce, kde naštěstí nikdo nebyl. Lehla si na postel a znovu se jí pletly myšlenky. Co se to s ní sakra děje? A co vůbec dělá Patrik v chatce Kláry?…
Mezitím Patrik došel ke chatce Kláry. Když zaklepal, otevřela mu samotná Klára, ale ve vnitř nikdo nebyl. „Já…., já myslel, že nás tu bude víc… Tak to nebudu rušit“ koktal ze sebe Patrik. To už ho ale Klára zatáhla do chatky a položila ho na postel. „Ty potřebuješ lásku a tu ti Nikola nedá! Ale já! Já ti ji dát můžu.“ Pomalu ho začala líbat. Patrik se ani nebránil. Když však otevřel oči, tak ve dveřích stála se slzami v očích Nikol a dívala se …přímo na ně….
Autor Aninka7, 09.07.2007
Přečteno 447x
Tipy 2
Poslední tipující: kucky
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mě se to líbí.. Pokračuj!

05.10.2007 19:05:00 | Disordine

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí