Zpívání v dešti

Zpívání v dešti

Anotace: 2. díl....Diana nemohla zapomenout na onu chvíli s Romanem...

Když zapadla za dveře , nevěděla co si má myslet.Ale teď to nechtěla rozebírat.Čekalo jí moc práce.Jelikož rodiče jsou v práci až dlouho do večera a ségra zase někde flámuje , musela se postarat o pořádek , ale nevadilo jí to.Byla na to zvyklá.Až udělala všechnu práci , sedla si na gauč a začala přemýšlet. Vystřelil si ze mne , nebo to myslel vážně.Měla tolik otázek , ale žádné odpovědi a to jí vadilo.Najednou si vzpomněla že slíbila Terce , že jí napíše , až se vrátí domů.Sedla si tedy k počítači a zapnula ICQ , ale Terka tam nebyla.Tak si začala psát s Tomášem.Diana si všimla , že k ní Tomáš cítí víc než ke kámošce , ale ona ho bohužel brala jako kamaráda.Večer se rozhodla , že jsi půjde lehnou , ale když už usínala.Někdo vešel do domu s brekem.Šla se podívat kdo to teda je. ,,Ségro co je? Proč tak brečíš?" Řekla jsem a šla k ní. ,,Tobě to tak budu vyprávět." - ,,Chtěla jsem jen pomoct , ale když nechceš tak si trni nohou!" - ,,Tak..." Ale to už jsem byla v pokoji.Neměla jsem chuť poslouchat řeči jak je blbá , že je po její úrověň a proto se zrovna jí nebude svěřovat.Kdybych mohla už bych vypadla , ale nemohla jsem nechat mámu sama.Měla jsem totiž podezdření že táta má milenku , ale nemohla jsem to podvrdit.Rozhodla jsem se , že už si konečně půjdu lehnout.Ale nemohla jsem usnout.Pořád jsem přemýšlela nad Romanem. ,,Ach jo." Řekla si.Vstala jsem a otevřela dveře od balkónku , opřela si lokty o zábradlí.Milovala jsem větrnou noc , nechávala jsem si větrem prohrabávat vlasy.Myslela jsem na různé věci a uspořádávala si myšlenky.Nebyla mi zima , i když jsem měla noční košilku.Byla jsem už zvyklá.Když jsem už se konečně cítila ospalá , šla jsem si tedy lehnou.Ve snech jsem zabloudila k tomu krásnému Romanovy , zase se líbali.

,,Diano , Diano.Diano!" - ,,Co je , co se stalo." - ,,Vstávej musíš do školy." - ,,Jé dík mami , bez tebe bych zaspala." No , i když bych asi moc neměnila , pomyslela si.Rychle jsem se oblékla abych si stačila zabrat koupelnu.Tam jsem se nalíčila , řasenku a jemný stíny , upravila vlasy.Hodila jsem do sebe jogurt , vzala si tašku.,,Ahoj mami." - ,,Ahoj a chovej se slušně.A nezapomeň přijít brzo , táta přijede." - ,,Jasně."Šla jsem po známé cestě na autobus a tam uviděla kamarády. ,,Čau.Jak jste se měli?" - ,,Hele Diano , řeknu ti nic moc.Naši se zase pohádali.Vypadá to na rozvod." - ,,A jejda a ty Terko?" - ,,Já zas prožila nudný víkend s babičkou." - ,,Tak jak páchne jako žabinec?." Zeptala se Dominika a hlasitě jsme se rozesmály , až po nás třech lidi koukali. ,,A co ty Diano?Jaký byl tvůj víkend.? - ,,Zeptej se Moniky.Vyhnala mě do deště , ale až přijdu do školy , tak jí dám co proto." A udělala jsem moje oblíbené gesto , s tím mým úsměvem.Bouchání pěstí do dlaně a pomstychtivej úsměv.A holky to rozesmálo , že po nás lidi zase koukali jak na blázny , ale něco na tom bude.Když jsme dojely do školy , stál tam zbytek naší nerozlučné třídy.,,No kde jste." Volali na nás všichni a smály se. ,,Ale Diana a Dominika se zase hádaly se řidičem." Řekla v klidu Terka. ,,Holky , už zase?" - ,,Jo" Odpověděla jsem s Dominikou naráz. ,,Řekl mi , že není dobré chodit v tak vyzývavé sukni a já mu řekla , že je to moje věc a jestli mu to vadí ať si to nechá pro sebe.Pak mi řek co si to dovoluju a že ať si laskavě vystoupím , ale to už se mne zastala Dominika že na to nemá právo , a proto jeho řeči poslouchat nebudem." A třída měla co dělat , aby se nerozesmála na celé kolo.Šli jsme tedy do školy.Vyučování proběhlo normálně.Na poslední hodinu , jsme měli třídní. ,,Milá třído.Jelikož k nám zítra příjde nový žák , chtěla bych vás poprosit , aby jste se chovali slušně , že ano Horáku." - ,,Ano paní učitelko a můžu si vzít kravatu a oblek?" - ,,Raději ne , ale konec řečí.Musí me se učit." Zase nudná hodina češtiny. ,,Bóže , zase někdo novej.To bude zase oprus." - ,,Ale Dominiko , třeba to bude kluk." Zasmála se Verča a holky se zasmály. ,,A co když to bude holka? Hm?." - ,,Tak máme novou kámošku." Řekli jsme sborově , až jsme se museli všichni smát.Po chvíli , jsem se s Dominikou a Terkou rozloučili a šli na autobus.Po cestě jsme probíraly toho nového spolužáka nebo spolužačku.

Když jsem došla domů , uviděla jsem před garáží stříbrnou octávii.Hned jsem vletěla domů... ,,Tati." A vlítla jsem mu do náruče. ,,Dianko , jak se máš?" A opětoval moje objetí. ,,Ale dobrý." Přivezl jsem ti dárky." A podal mi dva zabalené balíčky.Velký a malý.Když jsem otevřela ten menší , byl tam v krabičce krásnej zlatej náhrdelník. ,,Tati..." - ,,K narozkám , který jsem prošvih." Začala jsem rozbalovat ten větší.Tam bylo nádherné puzzle s koňma. ,,Tati , díky moc." - ,,Nemáš zač." Šla jsem do pokoje.Hodila jsem tašku ke stolu a začala rozbalovat puzzle.Vzala jsem si pod ní velkou podložku.Když jsem měla okraj , byl už večer.Ještě že nemáme úkoly a nepíšem písemky pomyslela jsem si.Máma mě volala na večeři.Měli jsme svíčkovou , tu miluju.Po večeři jsem si šla dát koupel.Nalila jsem si tam i trochu olejové esence.Levandulovou , tu mám nejradši.Než jsem si šla lehnou , koukla jsem se na ICQ , nikdo tam nebyl.Škoda.Šla jsem si tedy lehnou , ale zase jsem nemohla usnout , šla jsem tedy na balkónek.Přemýšlela jsem o různých věcech.Začalo poprchávat a byla už velká zima , tak jsem vlezla do postele.A zase jsem bloudila ve světě snů , snů o polibku od Romana...
Autor Klariska5, 03.08.2007
Přečteno 299x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí