Báro, nespi!

Báro, nespi!

Anotace: 12.díl...Konec dobrý, všechno dobré...Tímto se Bára loučí a všem děkuje za pozornost...

„Ségra, vstávej!...No tak, Báro, nespi!!“ budila ráno Míša svoji starší sestru.
Pak na zemi spatřila skleničku s prášky na spaní, vedle nedopitou sklenici vody a najednou měla v hlavě počítač. Bára...nešťastná...Dominik daleko...Bára, prášky...zmatek, zmatek...
„Barunko, co sis to udělala? Ty žiješ, že jo?“ a několikrát jí zacloumala.
Bára otevřela oči.
„Ty žiješ!“ vydechla šťastně Míša.
„Co blbneš?“
„No jo...já myslela...“
„Cos myslela?“ nechápala Bára.
„No...ty tabletky tady...A Dominik nikde...“
„Ty jsi vážně praštěná“, kroutila hlavou Bára.
Míša svoji sestru objímala, jako by ji vážně měla ztratit, a do toho všeho přišla do pokoje maminka:
„Báro, máš tady dopis“.
Spatřila obě své dcery, jak leží na Bářině posteli a objímají se.
„Dopis?“ zeptala se překvapeně Bára. „A odkud vlastně je?“
„Z Francie. To bych ráda věděla, kdo ti píše. A vůbec, co se to tu dělo?“
Míša nenápadně zastrčila skleničku s Rohypnolem pod postel a řekla:
„Sesterská hádka, víš.“
„Z Francie! To bude od něho!“ vykřikla nadšeně Bára.
Maminka raději opustila pokoj a tak Bára své mladší sestře překládala:

Moje nejmilejší Barunko,
moc děkuji za nejkrásnější prázdniny v životě. Pořád na Tebe myslím, nemůžu na Tebe zapomenout. Kamarádi mě mají za blázna a říkají, že by Tě chtěli vidět. Já bych si to přál taky. A moc. Dal bych nevím co za to, kdybych Tě mohl znovu políbit.
Barunko, nechceš za mnou o vánočních prázdninách přijet do Paříže?Byl by to ten nejkrásnější dárek. Někdo tady na Tebe totiž čeká, víš?
Prosím, ozvi se. Líbá Tě
Tvůj Dominik

„Páni!“ vydechla Míša, „Tak vidíš...A co mu vlastně napíšeš?“
„No co, že přijedu!!!“
S tím cestováním za Dominikem to sice nebylo tak jednoduché, neboť se nejdříve musela zeptat rodičů, co oni na to, ale jejich odpověď vlastně nebyla až tak důležitá. Nejdůležitější bylo to, že věděla, že ji má někdo rád. Někdo, kdo jí dokáže naslouchat, rozesmát ji, potěšit. Věděla, že jí konečně spadly hvězdy do dlaní a že už se nesmírně těší na každé další ráno, neboť ji miluje někdo, kdo je tu opravdu jen pro ni.
Autor semiramis, 23.08.2007
Přečteno 381x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to bylo fakt odfláknutý, konec má bejt nejlepší část románu, ale tohle... nic moc no =o)

11.09.2007 19:41:00 | Villonka

To už je konec?? taky bych řekla, že bys ještě mohla sepsat ten výlet... prosííím:)

24.08.2007 09:54:00 | Winnie_the_pooh

ano ono by to chcelo aspoň ten výlet do paríža, nie???
:(

23.08.2007 22:25:00 | Fiera

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí