Dopadlo to dobře.....

Dopadlo to dobře.....

Anotace: Takový předělaný a trochu zmatený příběch o věrných přítelkyních ....

Znala jsem dvě kamarádky ,jsou to hodně dobré kamarádky ,obě by toho pro sebe mnoho udělali.Jedna je více přímá ,ale někdy i ublíží a to ani nechce(karolína)....Ta druhá je moc hodná ,s nikým se nikdy nehádá ,někteří o ní říkají ,že prý je i nemluvná ,kdepak to není pravda akorát nechce mít zbytečně přihlouplé komentáře(Jana)Bydleli ve stejné ubytovně a už od dětství na sebe nedali dopustit.Ale jednou Jana zaklepala na Karolínu celá ubrečená a povídá ,,Kájo ,my se budem stěhovat." V Karolíně na okamžik zavládl zmatek ,,Cože?Proč?" ale za chvíli ji to opustilo a když ji pak Jana řekla že zůstane v tom samém městě si usmyslela že za Janou tedy bude alespoň dvakrát do týdně jezdit na kole ,vlastně ji to i pomůže s tréninkem na Cyklistický maraton.Tak tři měsíce to tak chodilo..až jednou Karolína přijela celá uřícená/aby ne za osm minut 4 km je docela slušný výkon/a křicí,,Jano ,my se taky budem stěhovat ,ale na Moravu ,táta tam vyhlídl takový velký rodinný domek ,prý za výhodnou cenu.Já se ale stěhovat nechci ,sice budu mít psa a vlastní pokoj a velkou zahradu ale já prostě nechci." Obě kamerádky se nakonec rozloučí s brekem a s tím že se zítra sejdou a rozloučí.Zítra přijíždí Kája později a brečí ,ale je zvlaštní ,že spolu s pláčem se usmívá.Jana vyjde a ptá se,,Tak co?"A Kája s radostí vypráví ,jak si to rodiče rozmysleli a dohodli se na koupi sice né moc výhodné ,zato ve stejném městě.Tak kamarádky místo loučení skakají radostí.A za dva roky se procházejí s Kájiným pejskem po parku.Za nějaký čas Jana navštívila Káju a svěřila se jí že jejím rodičům to teď zrovna moc neklape.Kája Janu politovala a zároveň nahodila jiné téma ,takže když od ní Jana odcházela ze srdce se usmívala ,že má trakovou kamarádku ,která si jí váží a má jí moc ráda.Za pár týdnů se Kája doslechla ,že prý jí její přítelkyně pomlouvá.Karolína se nikdy moc nerozmýšlela a hned jak Janu uviděla jí ošklivě vynadala.Ovšem za chvíli Kája přišla na to jak je hloupá ,že se nejprve nerozmyslela než něco řekla.Poznala na své kamarádce ,že jí něco trápí a tamto bylo jen nějaké nedorozumění za ,které se Karolína teď před Janou hodně stydí.To ,ale Janu natrápilo ,rychle Káje odpustila že na ní vyjela a dál měla smutný výraz na tváři.Nastalo ticho ,kterého se Karolína bála. Po chvíli mlčení Jana promluvila ,,Víš ,Kájo s našima je to hodně špatné oni se ,no.. oni se totiž ,ukáplo jí pár slziček ,které se za okamžik proměnily ve veliký pláč.Zhluboka se nadechla a dořekla to ,,naši se rozváděj.Táta se stěhuje do Maďarska ,prý aby byl co nejdál od mámy a má tam i lépe placenou práci ,už před dvouma měsíci začal chodit na kurzi maďarštiny a já vůbec nechápala proč.Dozvěděla jsem se to teprve včera".Karolína byla v rozpacich a ,zmateně navrhla ,,tak pozítří se sejdem a uvidí se ono to určitě nebede tak zlý." Snažila se Janu uklidnit ,ale nešlo jí to.Na uklidňování byla vždycky lepší Jana.Kája měla zase sebevědomý pohled v očích ,s brekem se dívky rozloučili a šli káždá jinudy domů.Kája šla a přemýšlela ,jak jen to Janniny rodiče mohli udělat.Byla hodně zamyšlená a uplakaná.Šel před ní jeden kluk ,kterému padla do oka už před týdnem na tenisovém utkání ,kde vyhrála druhé místo.Ona si ho nevšimla a omylem do něj strčila ,,Au!Promiň ,já si tě nevšimla".On odpověděl ,,To je dobré mě nic není ,ale co ty?Nebolítě to?" Tak se zapovídali a Kája zjistila ,že je to bratr jejího kamaráda z tenisu.Sedli si na lavičku a Petr se jí zeptal proč pláče.Ona zase nemyslela a to s Janou mu vše vypověděla.Petr byl rád ,že mu to řekla a sažil se jí uklidnit ,Kája byla sice neštastná ,ale najednou začala mít takový hřejivý a krásný pocit.To ,když jí Petr objal.Po chvíli se zvedli z lavičky vzali za ruce a Petr jí šel doprovodit domů.Doma už neplakala .Na jednu stranu byla smutná chudák Jana jistě si najde nové kamarádky doufala Kája,ale na druhou zase štastná to ,že potkala Petra a je hodný , sympatický a hezký.No.. Kája se nám zamilovala ,ale přesto myslela na Janu.Pozitivní zprávy přišly ,když se dívky setkali.Jana Káju vítá ,,Ahoj!Tak mamka se stěhuje do Prahy už si tam našla práci i byt a já zatím budu bydlet u vého staršího bratra do konce roku ,ale pak tady končím...Protože bylo třičtvrletí přítelkyně se scházeli ob den aby si co nejvíce užily.Karolína pověděla Janě o Petrovi.Jana to Káje přála jí samotné se ovšem nikdy žádný kluk nelíbil.Dívky vzpomínaly na to co dělali ,když byli malé...čas se jim krátil a najednou je Jana pryč.O prázdninách jí to příliš nevadilo ,měla je plně nabyté skvělým programem.Ovšem pro obě dívky přišla osmá třída a Jana Káje zavolala ,jak to zvládá a ,že tady v Praze už má nové kamarády.To jí Karolína přála ,ale ona jich tu moc neměla tedy těch opravdových.Divky sice spolu do školy nikdy nechodily ,tak Kája měla ty ze školy ,ale ta opravdová ,Jana jí chybí...Kája začala chodit s Petrem. Byli štastná mladá dvojice.Petr povídal Káje o své rodině i jak jeho starší bratr Jakub šel studovat do Prahy.Pro Káju nastala těžká situace ,umřela jí babička.S Petrem se o ní moc bavit nechtěla ,má jí hodně rád ,ale Kája ví s kým chce mluvit ,kdo její babičku také dobře znal.Už volá Janě ,vše jí s brekem vypoví ,Jana jí uklidní a poví jí že i ona se asi zamilovala do jednoho kluka z prváku v Praze a prý se jmenuje Jakub.Kája si vzpoměla ,co jí Petr povídalo o svém starším bratrovi.Roky utíkaly i Kája si našla dobré kamarádky ,ale Jane byla věrná.Dívky no skoro už dospělé slečny si pořád psali a volali.Občas Kája Janu i navštívila v Praze.Roky utíkaly dívkám bylo dvacet let.Jednou volá Jana Karolíně a radostně jí oznamuje že se bude vdávat.Kja samozřejmě přijede.Jí teď štěstí v lásce nepřálo.Když přijela na svatbu ,zjistila ,že se Jana vdává s Jakubem.Ona se s Petrem dávno rozešla ,ale když ho tam uviděla začala mít pocit štěstí.On si jí také pamatoval.Povídali si si spolu nejprvě jako kamarádi ,ale oba chtělai víc a tak za rok byla svatba další .Jana s Jakubem jistě nemohli chybět.Kája s Petrem se za prací stěhují do Prahy.A nakonec Jana s Jakubem a Karolína s Petrem bydlejí ve stejné čtvrti Prahy.No..Jana a Kája jsou i budou věrné přítelkyně s moc hezkým vztahem.... :-)!!! Obě ženy jsou moc rádi že si zůstaly věrné i přes to dlouhé odloučení ,že si měly co říci... a povídají si nadálé...
Autor kytiška, 24.08.2007
Přečteno 264x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já vím...máš pravdu psala sem to narychlo pro kamarádku

20.11.2007 13:55:00 | kytiška

Řekla bych, že je to takový hrr a zvláštní. Ona se stěhuje, ony brečí, ona se stěhuje taky, ona se nestěhuje, jí umřela babička, on volala jí, ona jí pomohla, ona si našla práci, ona taky, ona se vdávala, ona tam potkala jeho a dávno se s nim rozešl, oba se bavili, oba chtěli víc (tak proč se rozešli?)Oni měli svatbu, oni bydleli v praze s nima, ony jsou stále nejlepší kámošky.Obě ženy jsou moc rádi že si zůstaly věrné i přes to dlouhé odloučení ,že si měly co říci...A pokud neumřeli, tak žijí dodnes..Zavonil zvonec a pohádky je konec. Je to zvlaštní a řekla bych, že až moc velké náhody a málo popsané. Ale myšlenka je hezká. Chtěla jsi nejspíše pouázat na to, že když má někdo opravdu nejlepší přítelkyni, tak i přes všechny překážky zůstanou kamarádkami. Jen jsi to trošku zvvláštně sformuloval. Prosím neber o , že tě chci napadat. Jeden moudrý člověk řekl, že píle a odhodlání dokáží změnit kopřivu na růži. A jiný zase to, že když chceš i růže umí být medová. Hodně štěstí a inspirace....Luccissek

18.09.2007 13:46:00 | Luccissek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí