Skrotenie Draka

Skrotenie Draka

Anotace: 5 KAPITOLA čítajte a uvidíte:)je to trošku kratšie ale čo už...

5 kapitola
Obidvaja sa pozreli tým smerom avšak ich reakcie boli rôzne. Jasminda vykríkla, Drako zahrešil, posadil sa na posteli a zúrivo pozeral na prišelca. Jasmida sa inštinktívne pritisla k jeho nahému chrbtu, chňapla po prikrývke, ktorá sa z nich zošmykla a ruky si spojila na jeho bruchu. Keď neznámy zbadal ich reakcie a aj to pred tým, vyšlo z neho iba jedine slovo „ Ups....“ Draka to ešte viac podráždilo „ Alejandro vypadni lebo ťa na mieste zabijem!!“ Alejandro sa otočil a vyšiel z izby. Drako sa postavil a obliekol si nohavice, keď sa otočil k Jasminde v jej pohľade videl zmätok, asi strach ale aj zvyšky vášne. „Jasminda prepáč, za ten prepad, ja si to s nim vyriešim.“ pristúpil k posteli ale ona sa ozvala „To nevadí, to ...ehm...“ videl ako sa červená ale pohľadom neuhla „ och dočerta, choď za nim.“ Nad jej nadávkou iba zdvihol obrvy, pobozkal ju a odišiel. Tak za to mu Alejandro zaplatí, ešte chvíľka a bol by... Drako už radšej ani nerozmýšľal nad tým čo by sa dialo teraz, keby tam neprišiel a to dovádzalo do takej zúrivosti, že ani nevedel čo by v tej chvíli robil keby boli ešte ďalej. Keď si predstavil ako sa k nemu tisla ako ho objímala a vášnivo bozkávala... Len čo vošiel do pracovne, udrel Alejandra päsťou. „Au, prepáč Drako, ale dočerta ako som mal vedieť, že tam maš nejakú fľandru?!“ Drako mu vrazil ešte raz a zúrivo povedal „ Len pre informáciu ty idiot, nie je to fľandra, ale dáma z vyššej spoločnosti. Bože keď si predstavím kde som ju už mal.“ Zaúpel. „Tak počkaj Drako, čo to melieš?“ A tak Drako rozpovedal cely príbeh svojmu najlepšiemu priateľovi Alejandrovi, prezývaného Boyante- útočný býk. Alejandro pozrel na svojho priateľa a povedal „ Ani sa nečudujem, že si tak reagoval, ja by som ťa na mieste zabil.“ Dodal so širokým úsmevom na perách. „Mám pocit, že som niečo dlžný.“ Boyante povedal Drakovi svoj plán, alebo aspoň črtu toho na čo sa chystal. Potom obidvaja vyšli z miestnosti, aby uskutočnili plán...
Autor Fiera, 05.01.2008
Přečteno 253x
Tipy 3
Poslední tipující: Sarai, Procella
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

trochu krátke? toto je trochu dosť krátke! :D

05.01.2008 22:46:00 | Procella

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí