Až Tě jednou potkám- úvodem

Až Tě jednou potkám- úvodem

Anotace: Několik povídek k sobě patřících

Vždycky, když se s rodiči, třídou, kamarády nebo jen tak, dostanu na nějáké zajimavé místo, začnu si představovat, jaké by to bylo, kdybys tam byl Ty, a maluji si jaké to bude nádherné, až Tě jednou potkám. navštívíme spolu všechna ta vysněná místa a mně se splní má přání...

Možná, že ted někde sedíš a přemýšlíš nad tím co já, možná si taky sníš svoje příběhy... Napadá Tě, jestli vůbec někde existuje holka, která Tě bude mít ráda takovýho, jaký jsi... která nebude koukat jen na to, jak vypadáš.
Těšíš se na každý okamžik s ní, stejně jako lituješ každého momentu, který s ní stravit nemůžeš...
Napadá Tě, jestli ji nepotkáš náhodou už zítra, ale taky třeba až za několik let... Jenže Ty už bys s ní chtěl být ted! Proč čekat?
No, ale když si počkáš... má to přece důvod, vždyt je to dívka tvého života, tak proč na ni nepočkat?

Vím, jak se cítíš... Nevěříš? Já zažívám totéž...
Večer před spaním přemýšlímnad věcmi co s Tebou chci podniknout, pod teplou peřinou si představuji, jak někde zůstaneme venku při dešti a budeme se k sobě tisknout, aby nám nebyla zima...
Když budeš hrát zápas, já budu první kdo bude sedět v tribuně a řvát při každém gólu, nadávat při tom nepřátelském...
Jindy, když já budu potřebovat nové kalhoty, vyrazíš se mnou do města a vybereš mi jeansy, které na mě budou obdivovat všichni na ulici...

Tohle všechno a ještě víc mě napadá při každém kroku... Už to došlo tak daleko, že i když vidím obraz, oodvijí se mi hlavě příběh, jak jdeme lesem a sbíráme kaštany...
Je to bláznivé, přiznávám, ale já si o tom sním ráda-vždyt i kdybych Tě neměla nikdy potkat, ale já věřím, že se to nestane, protože na každého někde někdo čeká, můžu si aspon snít své příběhy o lásce až za hrob... co trvá navždy...

Ráda sním o někom, kdo mě bude chápat, kdo se mnou bude mluvit o kráse ptačího zpěvu a o zdánlivých blbůstkách...
Budeme se spolu těšit na každou novou kytičku, která na jaře vykvete... na podzim budeme pouštět draky... v zimě se budeme koulovat... už se na to těším....

Vím, že existuješ. ted už stačí jen počkat,
až Tě jednou potkám...
Autor Tuttinka, 31.01.2008
Přečteno 585x
Tipy 2
Poslední tipující: Aaadina
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí