Kniha III.

Kniha III.

Anotace: Další díl...

Kapitola3.
Bendovo noční dobrodružství
Když šli ze školy tak Petr moc nemluvil, protože myslel na to peklo co ho čeká doma.Chlapci s ním cítili, ale i tak byli v pohodě.,,Co kdybys nám, Bendo, vyprávěl co se na tom hřbitově dělo.Co by, nic.A nějaké zvuky si neslyšel?Ne.Bylo tam pěkně ticho jak se na hřbitov sluší a patří.A za jak dlouho si usnul?No, nejdřív jsem si musel najít nějaké místo na spaní.Našel jsem si hezký, vždyť jste tam byli.No to jsme tam byli to bylo opravdu hezké místo, máš čuch.Mám to po tátovi.A jak to že si v té pekelné tmě nezabloudil?To maj zas v rodině u mámy.Aha.A jak to víš?Máma to říkala.A ty jí věříš?No dovol, samozřejmě že jí věřim.Ha, ha, ha.Takovej výmysl.Promiň Bendo ale ty si myslíš že ti věříme?A vy my snad nevěříte?Tomu by nevěřil ani třídní šprt.“
Když Benda vešel do domu tak Petr řekl:,,Kecá.Já tam v noci byl a chtěl jsem ho postrašit tak jsem vyl jako pes.Ten se třásl jak osika.Tys tam byl?Jo, ověřit jestli neutekl.Potom jsem šoupal kameny o sebe a ještě jsem kamenem bouchal do klády.Benda se vždycky někam posunul a kdyže se posunul po čtvrtý tak jsem odešel.To je ale pako.Lže jako když tiskne a myslí si jak je dobrej že nás oblaf. To jo, měl jsem sto chutí mu to říct do očí.
Benda, jakmile kluci odešli, zpanikařil a hledal místo kde by ho ,,duchové“ nenašli.Lítal od jednoho hrobu k druhému a nezastavil se dokut nezakopl o kořen.Odřel si koleno, ale strachem nic necítil.Chvíli ležel a ani se nehnul, ale pak se zvednul a začal se uklidňovat.,,Uklidni se, nikdo tady není, teď se zvednu a pudu…“HUÍÍÍ!ÁÁÁ!Benda vylítl a utíkal co mu nohy stačili.Když oběhl hřbitov třikrát zastavil se na tom samém místě.Najednou slyší:chřst,chřst.To Petr šoupal kameny o sebe.,,Bože!Já se asi zblázním!“Bum, bum.To Petr bouchal do klády u které právě byl.Benda v hrůze začal křičet a to Petra tak vyděsilo, že se dal na útěk, takže klukům taky trochu lhal.Běžel tak rychle, že si v duchu říkal, že školní rekord v běhu nechává o několik sekund za sebou.Doběhl k bráně a rychle ji otevřel.Ani za sebou nezavřel a běžel dál.Benda se po chvíli taky uklidnil a šel se porozhlídnout po hřbitově.Když došel až na konec a už se chtěl vrátit náhle ho upoutala stará hrobka.,,Tam musim jít.“Když vstoupil dovnitř tak se nejdříve lekl až se málem posadil.Na kamenném stole ležela mrtvola.Přiblíží se a sáhne na ni.Je studená.,,Uf.“Ulevil si Benda.,,Asi se tu konal pohřeb a ten mrtví je dost bohatý.Tady se asi zabydlim.“Ale nezabydlil.Byl tu jeden háček.Hlídač.Přišel až po Bendovi a tak se Benda dost divil, když hlídače uviděl.Chtěl se rychle schovat jenže zakopl a tím hlídače upozornil.A než se zvedl…šup.A už ho hlídač svíral ve svých tlapách.,,Co tu děláš?!Nic.Jen jsem se tu schoval před zimou.Aha.Tulák!Ne!Já nejsem tulák!Jenom jsem se vsadil s klukama, že tu vydržim jednu noc.A to ti mám vandale věřit?Ať tě tu už nevidim!“Benda tedy jako že jde pryč a přitom hledal místo kde by se schoval.Až našel to co hledal.Malou jámu do které když se schoval nebil vůbec vidět.A jak se tak schoulil tak mu zachvěly bylo teplo jako kdyby ležel doma v posteli.Zdálo se mu že se rozdává vysvědčení a on jde do školy slavnostně oblečený.V ruce kytku a dárek.Potká kluky a místo aby se pohádaly tak se pozdraví a jdou spolu do školy.Benda se v tom snu až sobě diví jak se polepšil.A poté vejdou do třídy a sednou do lavic a první hodinu se učí a pak přijde ta chvíle.Nejdříve jde Trávníčková pak Vachrová a Drongová a Slepička , Fischer, Hraboch, Fitr a tak dále a když si s paní učitelkou konečně třese rukou Benda tak se ozve:,,Hej Bendo, vstávej, musíš do školy.
Když to Benda uslyšel myslel že ho trefí šlak.Celou tu dobu čeká až si půjde pro vysvědčení a když už ho přebírá a chce se podívat co dostal tak se náhle odkudsi ozve:Hej Bendo vstávej, musíš do školy… No řekněte, vás by to nevytočilo?
Autor grysom, 02.02.2008
Přečteno 290x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí