Láska ze střední 2

Láska ze střední 2

Anotace: Tak je tu další pokračování...x)

…Tyhle rána vážně nesnáším, musím vstávat už tak brzy a přitom bych spala nejraději celé dopoledne, už se těším na víkend, kdy nebudu muset vrhat rozzlobené pohledy na svůj budík a cválat do školy. Zvláště dnes když píšeme z angliny. To bude zase nuda, a k tomu ještě když je dnes pátek. Ve škole jsme se s Magdou domluvili, že bychom mohli zajet v sobotu na místní diskotéku ve vedlejší vesničce, na kterou se už vážně těším. Ze školních drbů jsme se navíc dozvěděli, že Tereza bude chodit s Robinem, který se během pár dní stal jeden z nejhezčích kluků na škole a mluvilo se o něm naprosto všude. Skoro se mi tím začal znechucovat. Dnes se nás učitelka také zeptala co si vezmeme s sebou na hory. Už jsou to dva roky co jsem se učila na snowboardu a velice jsem si ho oblíbila, proto jsem bez rozmyšlení naší třídní nadiktovala právě toto skvělé prkýnko, což se stalo za chvíli mým koníčkem. Když konečně skončila škola, tak jsem s radostí šla domů, hůrá si odpočinout.
Sobotní ráno začalo….spaním.. vůbec jsem se nemohla zvednout z postele, na oběd mě však z postele vytáhli, zvláště Markéta, která má odpoledne rande a zase si chce ode mne půjčit oblečení. Je to fakt na palici, když bych si chtěla půjčit já oblečení tak to ani náhodou, ale ona si ode mne může půjčit co chce. Asi bych ji měla trochu začít krotit. Když si odpoledne sednu k počítači, slyším Markét jak vchází do bytu. Za chvíli se ke mně vřítí do pokoje, že s jejím klukem Markem tam byl i jeho kámoš a tak se rozhodli jít koukat k nám na film. No fajn, to zas bude… Ještě že večer jedem s Magdou do roxetu. Asi po hodině psaní na icq se rozhodnu vydat se něco ulovit do ledničky, otevřu dveře a když procházím přes obyvák málem sebou škubnu když u nás na gauči sedí kromě Markét a Marka Robin. To jsem nečekala, že ti dva budou kamarádi. Pomalu se přesunu do kuchyně, aby mě neviděli, ale bylo pozdě. „Nikol, prosím hodila bys nám sem brambůrky, když lezeš do kuchyně?“ Tak jsem se tedy došourala do kuchyně hodila do misky brambůrky, a sobě si ulovím čokoládku. Když jim to tam nesu, tak se mě Marek zeptá jestli nechci taky s nima koukat na film, se štěstím jím oznámím, že to nejde že jedem s Magdou do roxetu. „Jéé to bych jel taky“ najednou vjede do Robina život a vesele na mě mrkne. „Hele lidi, nepojedem se tam kouknout taky? Docela bych to tam omrknul“. No super, to sem tomu zase dala… Teď tam bude ještě ségra…a Robin…
Než zazvonila Magda, tak jsem měla děsnou hodinku. Tahala jsem ze skříně všechno možné oblečení a pořád jsem nemohla přijít na to, co si na sebe vezmu. Konečně jsem narazila na černé triko značky horsefeathers a k tomu jen normální jednoduché rifle, prostě jsem šla obyčejně, jediný co bylo neobyčejné byli mé černé rukavičky a korálky. Pak jsem trpěla nějaký čas u zrcadla a vymýšlela jak se zmaluju:D.. No zase obyčejně…řasenka a jemný růžový lesk. Když konečně Magda s klukama zazvonili, tak jsem byla hotova. Magdy brácha Libor, který má auto nás tam hodí, takže se nemusíme kodrcat autobusem, za což jsem mu vděčná. Ještě abychom to zpět s ním v pořádku přežili.
Když jsme tam dojeli, tak byla diskotéka v plném proudu, všichni se vesele bavili. Nejdříve jsme zamířili k baru si vzít něco k pití. „Čááááu Káááťooo!!“ Volá na mě už od baru Kamil, můj spolužák ze základky v obložení svých drahých kámošů. Konečně někdo známí oddychnu si. „Čauky, máte někde volný místo k sezení?“ odpovím za mě i Magdu. A tak se vesele usadíme k ním ke stolu kde už se baví naplno. S trochou alkoholu a milé společnosti se dostanu do skvělé nálady. Ani si nevšimnu, že kousek ode mě stojí ségra s klukama i Robinem. Když se dostaneme k tanci, tak to pořádně rozjedem, potkám tam i Filipa mého super kámoše a pořádně blbnem. Filip byl vždycky moje láska, škoda že nám to nikdy nevyšlo. A tak mám oči jenom pro něj. Ten alkohol mi začíná lézt hodně do hlavy a sranda začíná být stále větší. Když se mě ale Filip zeptá jestli se nepůjdeme projít, tak s radostí příjmu, měla bych malinko vystřízlivět. Venku je ale pořádná kosa. Filip je nějaký zamlklý a hned mi dojde, že se něco stalo… „Víš Káťo, včera se se mnou rozešla Kamila, jsem úplně v háji..“ Tak a mám to. Zase jsem ta vrba, která poslouchá problémy ostatních. „Víš, já fakt nevím co mám dělat“….“Žít dál“…odpovím mu s naprostou jistotou. Na to se však jen smutně podívá. Za chvíli se vracíme zpět dovnitř a tam to pořád jede ve stejném stylu. Než se naděju je u mě Magda. „Nikol, konečně jsem tě našla! Víš co jsem se dozvěděla?! Že s tebou chce Kamil chodit“. „No super Magdi, ale já s ním nic mít nechci…“ Magda trochu nedůvěřivě kouká, ale nakonec škubne rameny a nechá to plavat. „Tak se pojď bavit“ a táhne mě za sebou na taneční parket...
Autor Aninka7, 22.02.2008
Přečteno 340x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí