Život s fetákem 3

Život s fetákem 3

Anotace: pokracovani...3 asi nejzajmavější řekla bych že tedka to vrcholí

Tak kostky jsou vrženy pomyslela jsem si.Ted už zbývá aby tu informaci pořádně zvážil a vzal na vědomí.Pevně mě k sobě přitiskl a řekl.Toho jsem se bál.Nějak jsem nic nechápala.Víc mi na to neřekneš ptala jsem se sama sebe v duchu.
Začali jsme koukat na film a leželi jsme spolu v posteli jakoby se nic nestalo.Čím se situace doma horšila tím více jsem na něm měla závislost.Měla jsem v sobě od všeho moc bolesti a on ji tlumil ikdyž ji někdy působil sám.Ve škole mi přišla smska ,,Jsi má chot tak se dostav k pomazlení,,.Měla jsem radost jako snad nikdy.Odpoledne svítilo sluníčko a ja s chutí šla k němu domu.Vběhla jsem nahoru a dohodli jsme se na tom že se půjdem projít.Ušli jsme snad několik kilometrů a tynám pod nohama ubíhaly neskutečnou rychlostí.Došli jsme až k jezeru kde byli panely na které jsem si sedla a opřela se o ruce.On si přisedl ke mě a bylo nám dobře.Příjemně jsme si povídali a on sebral kamínek ze země a postupně další a další a spouštěl mi je po krku dolu některé tak aby se zastavili o klíční kost.Hladili jsme se a povídali si byl krásnejsí než kdykoli před tím.Pořád jsem zde ale cítila nějakou nejistotu z jeho stray a že se mi snaží něco říct a nejde mu to.Nakonec po marné snaz s tím přestal.Začal mě z legrace tahat za taničky od trička a bylo nam skvěle.Po těchto událostech tohoto pouhého dne já z toho žila další dva dny.Pořád mě uspokojovali vzpominky a myslenky na něj.Po dvou dnech jsem šla zase k němu.Seděli jsme na zemi já opřená o skřín on seděl předemnou opřenej o mě zády a já mu hladila bříško.Vrněl jako spokojenej kocour.Pomalu se stmívalo když ode mě vstal a šel vymenit film do počítače.Rozkoukali jsme dobu ledovou.
Legrace to celkem byla do doby než přijela jeho sestr a nakonec i oba rodiče.Tak nějak jsme se sešli u něj v pokoji vzájemně se představili a bylo nám příjemně.Nakonec jsme se koukali všichni.Vzhledem k tomu že mi končili vycházky ač nerada jsem musela jit on mě šel vyprovodit a zase se u nádraží odpojil a pokračoval dál do baru.Zase jsem šla sama ale s určitou jistotou.V noci mi pak přišla smska že takhle to rozhodně dál nejde.Přesně jsem věděla proč protože jeho rodině jsem se pořád vyhejbala jak si přál a dneska to boužel nedopadlo.Sebrala jsem mu malinkej kousek jeho svobody.Kupodivu jsem to nijak nebrala.Každou chvíli když jsem snim byla choval se divně.
Autor mexx, 03.03.2008
Přečteno 373x
Tipy 5
Poslední tipující: Lavinie, Aaadina, Alex Foster
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ten příběh je sám o sobě dost dobrej..ale ten styl psaní to chce dopilovat, opravit čárky mezi větami, přímou řeč a tak..jinak držím palce ;-)

03.03.2008 17:43:00 | Alex Foster

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí