A ten pravý je kde? - 2. díl

A ten pravý je kde? - 2. díl

Anotace: A tady je díl druhý, neboli další den z Lindina života. Je celkem krátký, ale s postupem času se ty dny prodlužují:-D, asi se autorka trošku lepšila. (Opravdu moc nehleďte na chyby všeho druhu, psala jsem to, když mi bylo 14:) Ale komentíky klidně;-)

Sbírka: A ten pravý je kde?

Dneska ve škole slavíme Mikuláše. Zdá se mi, že je to nějak rychle, ale mně je to vlastně jedno. Vlastně celou tu akci pořádá naše třída, ale mě nikdo nebere, tak se radši neangažuju. Oni mi jsou všichni ukradení. Aspoň budu mít dneska více času na telenovely. Protože učení nám určitě moc nedají kvůli té akci. Nepotřebuju, aby ,,naše“ třída po mně slintala. Včera večer jsem tak přemýšlela… já jim to ještě nandám a možná by nebylo tak špatně, aby slintali… jenom po mně a všechny holky budou závidět: KOZY. Právě se rozjíždí v televizi přihlašování do ,,Česko hledá nový talent“ - je to soutěž skloubená se zpěvem, modelingem, tancem atd. To budou holky koukat, když se dostanu alespoň do dvanáctky nejlepších. Zpívat umím, ale samozřejmě budu pilně trénovat a postavu na ten modeling mám, takže si vypíšu přihlášku a budu čekat na odpověď. Na tu mikulášovskou akci samo sebou nepůjdu. Nebudu tam dělat nějakou sochu. Nejsem blbá. Stejně by všichni jenom pomlouvali a navíc, za tu dobu, co bych tam byla se můžu v klidu dívat na telku.
Nebo že bych byla blbá? No jasně! Přece jedině takhle můžu těm debilům ze třídy ukázat, že taky něco umím. Zvláště Nikole,Radaně,Monice,Daniele,Martině,Haně a Jarče. Já tam půjdu. Ti budou čumět. Už se těším, jak jim zkazím náladu. Ony se tak těší, jak budou balit kluky a já jim to nandám. Jo!
Autor kraaska_, 14.03.2008
Přečteno 453x
Tipy 8
Poslední tipující: Petussska, Martíneček, Lavinie, Elesari Zareth Dënean, Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí