A ten pravý je kde? - 5. díl

A ten pravý je kde? - 5. díl

Anotace: A další díl...

Sbírka: A ten pravý je kde?

Ta večeře byla super. Ale teď už jsem ospalá a ráno bohužel musím do školy, ale i tak TO BYLO SUPER. Jsem v tom až po uši. Je to super, že mám kluka zrovna teď, když za pár dnů jsou Vánoce. On bydlí blízko mě, takže budeme spolu pořád. Jen doufám, že se do té doby nerozejdeme, protože já už jsem na nervy z toho, co mu koupím pod stromeček. Chtěla bych s ním být o Vánocích sama, ale máma by byla taky sama a to nejde, protože táta je v těch Lázních. Musím něco vymyslet.Každopádně před pár dny jsem si nedokázala představit, že budu mít kluka a to ještě takového krasavce!

S Julianem jsem se včera domluvila, že se pro mě domů ráno staví o půl osmé. Byl přesný, jak hodinky. Já jsem se rozhodla, že se budu malovat i do školy. Vypadám pak líp. Když si dám make-up, jemnou růž, řasenku, černé linky, stříbrné náušnice… vypadám hned líp. Vypadám taková starší, taková drsnější. Ráda se kvůli němu takhle šňořím. Ruku v ruce si to měříme rovnou do školy, kde dorazíme tak akorát před prvním zvoněním. Na první hodině máme třídní, tak se jí chceme zeptat s Julianem, jestli nás nenechá sedět vedle sebe. Řekla, že jo a celá třída se koupala v závisti, že se my dva máme tak rádi. Viděla jsem, jak holky pořád pomlouvaly, ale co, nejlepší kamarádka je moje máma a mám kluka. Co víc si přát? Jenže teď se hodně obávám, že táta není v Lázních, jak mi mamka povídala, ale že se od nás odstěhoval. Pořád na to myslím, ale abych řekla pravdu... vůbec mi nechybí. Ten jeho řev, kravál, problémy, připomínky… Prostě mi to tak nějak vyhovuje. Mám teď míň času pro sebe a on by to nikdy nepochopil, on by byl schopný zajít za Julkem a zabít ho. Vím moc dobře, že je to můj otec, ale jsem k sobě upřímná.
Autor kraaska_, 16.03.2008
Přečteno 424x
Tipy 5
Poslední tipující: Martíneček, Bíša, Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí