A ten pravý je kde? - 7. díl

A ten pravý je kde? - 7. díl

Anotace: Další den z Lindina života...

Sbírka: A ten pravý je kde?

Už jenom 14 dní a budu moct dát svému Julkovi dárek. Jen doufám, že se neurazí. Ale ne, on není takový. Určitě ho to potěší, trochu se zasměje a bude rád. Dneska jsme měli ve škole počítače a já hned (samo sebou bez dovolení učitelky) šla na internet. Chtěla jsem Julka překvapit e-mailem, který si nejspíš přečte hned, protože je taky na netu, ale bohužel u jiného kompa.? Nemůžeme sedět spolu, protože máme dost pitomou úču, která je vlastně sekretářka, učí kompy, ale skoro je neumí zapnout.
Nevím jestli si to přečetl, ale nic neříkal. Poslední dobou je to nějaké divné. Je to můj první kluk, tak nemůžu říct, jestli je to jenom krize, jestli to tak má být, nebo už mě nechce nebo kdo ví co ještě. Po hodině jsem hned běžela za svým miláčkem, ale než jsem ho stačila doběhnout zastavila mě na schodech třídní (kráva jak hrom).
,,Můžeš mi říct,co to tu vyvádíš?“ pomyslela jsem si, co to tu mele, ale nemám tolik odvahy jí to říct do očí.
,,Prosím?“ řeknu trochu nesrozumitelně.
,,Seš hluchá, nebo co? Taháš se tu za ruce, na základce, s nějakým novým klukem. Myslíš si, že tomu šesťáci rozumí? Když se tak milujete, líbejte se u sebe doma, rozumíš?“ Ta mi vyhodila dech z plic.
,,To jsem si o vás nemyslela, paní učitelko,“ a začala jsem se smát. Abych řekla pravdu, dávno jsem věděla, že je to potvora, ale že je až tak směšná potvora... to vím od teďka. Tím mě tak rozesmála. Ona si myslí, že šesťáci neví co to je. Ta je ale naivní. Musím se ještě jednou pro sebe usmát a hned běžím říct Julkovi, co mi to ta čarodějnice o nás řekla. Taky se chlamal jak zhulený a navrhl něco, co by mě nikdy nenapadlo. Trochu jsem se ze začátku bála, protože tahle mrcha je schopná všeho, ale na konec jsem souhlasila.
,,Víš co, miláčku?“ začal pomalu ,,Budeme jí dělat naschvály. Když půjde kolem, budeme se líbat tak, abychom čím jak nejvíce mlaskali, aby to slyšeli všichni kolem nás. Budeme řvát na celé kolo, jak se milujeme, jaké to bylo po prvé, prozatím nebylo!...“ plánoval Julek.
Pár sekund jsem přemýšlela, ale nevím o čem. Nesnáším ji a můj miláček přišel na to, jak ji provokovat. Super!!! Těším se na zítřek. Bude to sranda roku. Fakt. Teď mám na duši takovou pomstychtivou náladu. Je to sranda, ještě když tu mrchu nikdo neprokoukl. Jak ona mohla studovat, jak se mohla dostat na vysokou školu…vždyť ta vůbec neumí učit. Nemá přístup k mládeži. Neumí si udělat na hodinách pořádek…a takhle by se dalo pokračovat. Těším se na zítřek. MOOOOOOC!
Autor kraaska_, 17.03.2008
Přečteno 413x
Tipy 5
Poslední tipující: Lavinie, Martíneček, Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí