A ten pravý je kde? - 8. díl

A ten pravý je kde? - 8. díl

Anotace: Další den, určitě neobvyklý;-)

Sbírka: A ten pravý je kde?

Tak jsme to udělali přesně, jak napovídal plán. Byla z toho hotová. Nevěděla, co nám má na to říct. Asi by to od nás nikdy nečekala. Hlavně od takové hodné žákyně, jako já. Prý bude jiným líto, že nikoho nemají. Já ji ovšem dorazila tím, co jsem jí řekla.
,,Paní učitelko, ale oni přeci tomu nerozumí, nebo …se to přes noc naučili?“ Julek to nevydržel a vyprskl smíchy a všichni na chodbě taky. Někteří se váleli po zemi a teď si všichni z ní utahovali. Všichni ji přestali respektovat a na hodinách už nemá pořádek ani v jedné třídě, protože u nás si ho nedokázala udělat nikdy. Úča byla naštvaná, ale my byli sami se sebou spokojeni. Udělali jsme to tak, jak jsme chtěli. Bylo to perfektní, zvláště, když se k nám přidali i jiní žáci z nižších tříd. S Julkem jsme se domluvili na zítřek odpoledne, protože Julek nemůže zítra do školy.Jde do doktorky. Vlastně jsem se ho ani neptala kam, ani do jaké, ale asi mi nelže. Já mu věřím. Nejsem žádná žárlivá mrcha, která sleduje svého kluka na každém kroku, a která by kvůli tomu nešla ani do školy. Takže se uvidíme až odpoledne před kinem, kde jsme se domluvili. Jdeme na Kameňák 3. Oba jsme viděli v televizi 1,2, tak jsme se rozhodli, že se spolu kouknem na trojku v kině. Protože nechceme tak dlouho čekat na to, až bude v bedně. Zase jim to bude trvat dva roky a to je fakt trapné. Na to kino se moc těším, protože jsem moc často nikdy v kině nebyla. Za celý svůj život jsem tam byla tak dva nebo tři krát a to na Harrym Potterovi. Je to sice dobrý film a hezký herec?, ale tak trochu fantas magoria (FM).
Ve škole byla nuda. Můj miláček tam nebyl a každý si ze mě utahoval. Hlavně ti závistivci, kteří nám naši lásku jen závidí. Jsou fakt trapní. Nikdy se mnou nikdo nemluvil a najednou koho potkám na školní chodbě se mě ptá: ,,Kde máš toho svýho. To už spolu nechodíte, nebo co. Kdo ví cos mu udělala. Chudák kluk nikdy si neměl začínat s takovou čarodějnicí.“ Nikdy jsem na takové poznámky neodpovídala a tak i tentokrát jsem je nechala chladnými. Ještě by pak víc rýpali a o to fakt nestojím. Pak jsem si dokonce začala myslet, že mi Julek lže. Pořád jsem v obavách, ale žárlivost vztahu nepomáhá, takže to raději nechám tak. Nebudu jako nějaká ženská po padesáti letech, která nemůže vystát, když její muž jde do hospody. Proč by nemohl?
Kameňák byl taaaaaak super. Bylo tam tolik skvělých vtipů a tolik bombových herců. V jednom kuse jsme se smáli, ale taky líbali a…osahávali. Nevím, ale začínám se bát, že bude po mně chtít něco více než mazlení. Mám strach, ale pořád si opakuju, že Julek je jiný, než ty americké filmy?. A že přece i on nemá ještě patnáct, a že nemá žádné zkušenosti. Přišla jsem domů a mamka seděla v obýváku a brouzdala starými fotografiemi. Ten rozchod s otcem je pro ni utrpením. Byla již na prvním rozvodovém řízení a všechno mi vyprávěla. Já bych se asi už dávno zhroutila, ale ona mi pořád opakuje, že jsem to já, kdo jí dává smysl života. TAK TO JSEM MOC RÁDA MAMI!
Autor kraaska_, 17.03.2008
Přečteno 399x
Tipy 4
Poslední tipující: Martíneček, Bíša
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

;-)

17.03.2008 17:12:00 | kraaska_

:+))

17.03.2008 15:07:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí