A ten pravý je kde? - 16. díl

A ten pravý je kde? - 16. díl

Anotace: A pro změnu, díl kratší:)

Sbírka: A ten pravý je kde?

Před školou jsem narychlo dopsala všechna data, která mi chyběla v přihlášce, a pak jsem jí dala mámě a ona jí snad nezapomene podepsat. Na poslání sice času dost, ale jeden nikdy neví. Ve škole nuda a nuda. Každý si ze mě utahuje, protože jim Julian nakecal, že jsem s ním dělala Bůh ví co, a že jsem mrcha atd. Je mi to jedno. Stejně celý den přemýšlím, co asi dělá Tomášek v mém pokojíčku. Doufám,že se mu nic nestane, a že už ho ani nenapadne vzít si nějaké drogy! Dneska máme fyziku, kterou přímo nesnáším. Ta pitomá úča mě vyzkoušela, i když jsem se jí omlouvala, že jsem nebyla na poslední hodině. Prý když si jezdím po horách, tak mám čas se učit.
,,Nevím, kdo vám tohle nakecal, ale každopádně si z vás vystřelil. Byla jsem doma a k tomu jsem ležela s chřipkou. Nemusíte mi věřit, ale v tomto případě mě nemusíte ani zkoušet a hned mi můžete napsat za pět, protože jsem si neměla kdy a od koho opsat sešit. Můžete zavolat matce,“ ukončila jsem promluvu a strčila před ní žákovskou knížku.
,,Můžete mi to vysvětlit pane chytrý Juliane. Přijdete si nevím odkaď a myslíte si, že zahýbáte celým světem. Tak to tedy ne. Pojď k tabuli. Ihned,“ řekla úča a mě ani nepřekvapilo, že to všechno spískal Julian.
Poslušně odešel a mně došlo, že budu mít ve třídě ještě větší peklo, ale mně je to tak někde. Učitelka se mi ještě omluvila, že věřila takovýmu debílkovi. Tak to mu patří. Hezky se strapnil a stejně dostal za pět. Jo kluku, karta se obrátila - pomyslela jsem si. Když šel do lavice, podívala jsem se na něj a když se podíval on na mě, sjela jsem ho tím nejošklivějším pohledem.
Tomčovi jsem všechno vyprávěla. A u oběda, který nějak máma ukuchtila, jsme si všichni povídali. Byla jsem šťastná, že si máma s mým klukem tolik rozumí. Dokonce se dohodli, že Tomáš zabije rybu a pak my spolu ostrojíme stromeček.
Večer jsme si povídali, ale rychle jsme oba usnuli… Máma vešla k nám do pokoje a kývla na Tomáše. Ten šel poslušně za ní. Já vstala a pozorovala je. Šli do obývacího pokoje na pohovku. Sedli si a začali se líbat. Sledovala jsem je ze schodů a fňukala. Začali se svlékat a při tom něco mluvili o mně v tom smyslu, že jsem mladá buchta, která ho nedokáže uspokojit, a že on potřebuje opravdovou ženu a ne takové dítě jako jsem já.Líbali se spolu a pak spolu spali. Viděla jsem to celé. Pak máma usnula na pohovce. Tomáš se sebral a šel ke mně do pokoje. Zrovna když mámu přikrýval, jsem se probudila celá zpocená, bez sebe. Tomáš se taky vzbudil. Ptal se mě co se mi zdálo, ale já raději řekla, že nic. Bylo mi to trapné. Ale ještě chvíli jsem se rozhlížela kolem sebe a doufala, že to byl opravdu jenom sen.
Autor kraaska_, 21.03.2008
Přečteno 355x
Tipy 5
Poslední tipující: Lavinie, Martíneček, sweet.dotey
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

myslím, že se lekneš ještě víckrát, ale teda rychle jsi to přelouskala:)

21.03.2008 11:00:00 | kraaska_

zajíímavé... ae upa sem se lekla, při tom snu:D To už mi nedělej...:D

21.03.2008 10:50:00 | Kessinka007

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí