A ten pravý je kde? - 27. díl

A ten pravý je kde? - 27. díl

Anotace: Další Lindin den, ve kterým se ovšem neděje nic závratného...

Sbírka: A ten pravý je kde?

V noci se mi zdál podivný sen. U mě v posteli ležel Tomáš a dělal mi masáž. Pak přišel Aleš a dělal Tomášovi masáž. Pak přišel Julian a dělal masáž Alešovi. Pak jsem se pohla a oni všichni spadli. Když jsem se koukla na zem už tam nebyli. Neudržela jsem rovnováhu a spadla jsem taky. Pak jsem se se zděšením probudila a málem mne trefil šlak. Na zemi ležely tři vlasy. Nebyly zlaté. To ne. I když každý z nich byl úplně jiný, moc dobře jsem poznala čí byl který. Jo byli to ti tři, kteří přišli ke mně do pokoje masírovat. Divné - pomyslela jsem si. Pak jsem se doopravdy probudila. Koukla se na zem, ale po vlasech ani stopy. Bylo to divné. Velmi divné. Probudila jsem se ve vlastním snu? Vlastně byl celý den takový divný. Odpoledne k nám přišla Maruška a naučila mě se ladně pohybovat. Naučila mne spousty užitečných věcí třeba, jak se pohybovat na molu. Co dělat, když se mi stane nějaký trapas atd. Myslím, že to byl můj první cvičební den, který mi ukázal co a jak v modelingu. Marie mi taky říkala, že klidně ještě někdy přijde, ale prý to není zapotřebí. Prý jsem rozený talent. To mne potěšilo. Večer, když jsem si lehla, jsem si vzpomněla na moje zítřejší narozeniny a na to, co jsme si s Tomáškem slibovali. Vím jen, že jsem dlouho brečela a chytala z toho pěknou depku, ale pak jsem nevědomky usla a …
Autor kraaska_, 27.03.2008
Přečteno 387x
Tipy 3
Poslední tipující: Martíneček, sweet.dotey
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí