Ach ti Angličané

Ach ti Angličané

Anotace: 11.kapitola

Sbírka: Ach ti Angličané

Darina seděla v pohodlném křesle, oblečená ve značkových minišatech, v ruce skleničku drahého šampaňského a přemýšlela. Přemýšlela, koho ještě má pozvat na párty, kterou přádala.
Darina byla velice sebevědomá, až příliš. A to potvrzovala i tato párty, pořádala ji totiž jen za jedním účelem-jako většinu. Ještě svůj plán potřebovala domyslet, ale o úspěchu ani trochu nepochybovala. Nikdy o sobě nepochybovala.
Byla si jistá, že ho sbalí. Trochu ho opije, no, možná trochu víc, vyspí se s ním, nechá se s ním vyfotit při líbání-a bude její. S tou svojí přítelkyní se stejně teď jen hádá, rád uteče k ní. Přebírání kluků byla její parketa, o svobodné se ani nezajímala.
Jediné co ještě musela domyslet, bylo jak ho dostatečně opít, aby ztratil zábrany a netrousil kecy ve stylu „já mám přítelkyni“, a zároveň byl v noci něčeho schopnej-nejspíš mu něco hodí do pití.
Vzala do ruky telefon a vytočila číslo.
„Ano?“ ozvalo se na druhé straně.
„Ahoj, tady Darina.“ „
Ahoj.“
„Chtěla jsem tě pozvat na svojí párty. Přijdeš?“
„A kdy to míníš rozjet?“
„Za 14 dní v pátek od devíti, tak přijdeš?“
„Trefila se jedinej volnej večer v tom tejdnu. Přijdu.“
„Budu se těšit. Zatím se měj hezky.“
„Ty taky“ řekl a zavěsil.
„Trefila si jedinej volnej večer“ zopakovala zvesela, „kdepak chlapečku, já moc dobře věděla, kdy máš volno.“ Hlasitě se zasmála. „Kdybys jen tušil“ dodala a napila se šampaňského.

„Kam pudeš?“ zeptala se Lucka, jakmile Dan zavěsil.
„Proč? Chceš kontrolovat co dělám?“ vyjel na ni zostra.
„Promiň, že se o tebe zajímám.“
„Ne, ty promiň“ řekl tentokrát už tiše, „vyjel sem na tebe bez důvodně.-Darina mě pozvala na večírek, za 14 dní.“
„Aha“ odpověděla a dál si psala poznámky.
„Půjdu si lehnout, sem utahanej.“ Dal jí pusu a šel do ložnice.

Jakmile za sebou zavřel dveře, řekla tichounce: „K Darině. Zajímalo by mě, co na ní ty chlapy viděj.“ Dál už pokračovala jen v myšlenkách. Moc dobře se všimla, že Daniel rychle zbystřil, když zjistil, kdo volá. Co na ní přitom je- je vysoká, vychrtlá, má silikonový prsa, kromě toho taky plasticky upraveném nos a rty, o umělých nehtech, řasách a prodloužených vlasech ani nemluvě. Je na té holce vůbec něco původní?

Za 14 dní se Daniel opravdu vydal na Darininu párty. Předcházely tomu dlouhé přípravy v koupelně.
Lucku smutně napadlo, že takhle dlouho se kamkoli vypravuje od té doby, co se hádají. Vždyť jen dneska se kvůli večírku 5x převlíkl, s vlasy se dělal minimálně půl hodiny.
Na rozloučenou jí dal pusu na tvář a šel. Dívala se na něj z okna. Najednou se jí zmocnil pocit, který ji naplňoval, když s Danem začala chodit. Ne že by doteď úplně zmizel, ale teď opět udeřil vší silou. Při pohledu na něj si uvědomila, jak nádhernej kořen Daniel je. Měl na sobě volnější kalhoty(které zvýrazňovaly jeho vypracovaný zadek), jednoduchý pásek, černou košili, pod kterou se rýsovaly svaly.
A v tu chvíli se rozhodla- o Daniela nepřijdu kvůli blbosti. Miluju ho!
Rychle přešla do obýváku a sedla si k notebooku. Otevřela Microsoft Word a začala psát: Žádost o rozvázání pracovního poměru…
Když žádost dopsala, vytiskla ji a podepsala. Bože, řekla si, takových hádek, stresu a odcizení. A najednou bylo vše pryč. Výpověď, kvůli které se tak hádali, z ničeho nic podepsala. Neuvěřitelně se jí ulevilo.
Ukáže Danielovi svou výpověď a také ji hned poté podá. A už se na to těšila, na to že vše bude jako dřív…
Autor Monika Lily Serena, 18.07.2008
Přečteno 535x
Tipy 14
Poslední tipující: Štětice, Aaadina, Lavinie, Vlk v rouše, Ulri, Princezna.Smutněnka, Elesari Zareth Dënean, River
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to zlé se už blíží viď??

09.04.2009 23:51:00 | LUFU

Docela se mi to líbí,dobře se to čte:)Piš určo dál:)

19.07.2008 19:59:00 | dreamer.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí