Ach ti Angličané

Ach ti Angličané

Anotace: 12. kapitola, Daniel udělá osudovou chybu

Sbírka: Ach ti Angličané

Daniel zastavil na prostorném parkovišti u Darininy vily. Už tam několikrát byl, ale stejně si nikdy nezapamatoval, kolik místností má. Dokonce i jeho dům vypadal vedle tohohle až směšně male.
Zazvonil. Čekal, že mu otevře nějaký sluha, ale otevřela mu sama Darina a to okamžitě.
„Pojď dál“ zašveholila, popadla ho za ruku a vtáhla dovnitř. Vevnitř mu do ruky hned dala skleničku šampusu. Poté vždy přinesla něco dalšího.
Skoro se od něj nehnula, neustále se s ním bavila a hlavně s ním chtěla tancovat. To Danielovi divné nepřišlo, vždyť je všeobecně známé, že je vynikající tanečník.
Po obzvlášť rychlé písničce si museli odpočinout. Ta kola chutná nějak jinak, řekl si, když se napil, a taky možná ne a je to předešlým alkoholem.
Ale nálada se mu hned zlepšila, a tak ani nic nenamítal, když mu naznačila, aby šel za ní.
Vůbec netušil kam a proč jdou. Docvaklo mu to, až když vešli do velké ložnice a Darina zamkla.
„Chvíli tady počkej“ šeptla mu do ucha, přitiskla se k němu a pomaloučku, ale i tak velice výrazně, ho políbila. Pak zmizela v koupelně.
Podíval se na dveře, klíč tam byl, může zmizet.
Věděl, že by měl okamžitě odejít, ale něco mu našeptávalo, ať zůstane a pořádně si užije.
Ne to přeci nemůžu Lucce udělat.
Lucka se to nedoví, našeptával mu hlásek.
Co vlastně chci, zeptal se sám sebe. Zjistil, že nějaká morálka je mu teď volná.
Bože, pomyslel si, kam se poděly moje zábrany?

Darina za sebou bleskově zavřela dveře. Rychle přešla k umyvadlu, kde bylo v misce několik kostek ledu. Jednu vzala mezi prsty a přetřela si jí bradavky. Okamžitě ztvrdly. Tenhle trik milovala-byl tak prostý a kluci z toho byli hotoví aniž by postřehli, že je to pouhopouhý podvod…

Když se vrátila do ložnice, Daniel ještě stál u dveří. Šla k němu, objala ho a odvedla k posteli, povalila ho na ni a začala ho líbat.
Tohle nesmíš, křičel hlas v jeho hlavě, mysli na Lucku. Jak by ti bylo na jejím místě?! „Darino“ začal, „já-“
Přitiskla mu ukazováček na pusu a pak, než stihl něco říct, si stáhla tričko i s podprsenkou.
Pohled na polonahou Darinu ho úplně odzbrojil. Přitiskla se k němu. Jasně cítil její tvrdé bradavky na své rozžhavené kůži, v tu chvíli už nedokázal vzdorovat, popadl jí do náruče a začal líbat na každém dostupném místečku.
Během chvíle už byl v ní. Bylo to něco úžasného, Darina ho nenechala na chvíli vydechnout. Já si umím vybrat, pochvalovala si v duchu, je naprosto boží.
Tok jejích myšlenek přerušil náhlý orgasmus, vcelku ji překvapil, protože v posteli byla dost náročná a na vrchol jí každý nedostal-a ještě k tak dlouhému. I když s Danielem není divu.

Jejich nahá těla ležela propletená a těžce oddechovala.
„Vrátíme si dolů, ne? řekla Darina.
Přikývl, vstal a začal hledat své oblečení a postupně si jej oblékal.
Když se Daniel oblékal, nalila Darina dvě sklenice šampaňského. Do jedné přilila průhlednou tekutinu z lahvičky, kterou měla schovanou.
Děkuju bohu za feťáky, pomyslela si jízlivě, za pár hodin už tohle nebude mít v krvi. A teď o sobě nebude vědět. Poslední co si bude pamatovat bude naše milování-do kterého sem mu taky předtím pomohla tou kolou.
Šli tedy zpět na večírek. Darina mrkla na svou kamarádku. Chvíli se s Danem ještě bavila u baru, ale pak se na něj okázale pověsila a začala ho líbat.
Hned jak skončili, běžela za kamarádkou, aby se podívala na fotky.
„Boží. Skvělý“ ohodnotila je, „hned to pošli do novin.“
Spokojeně se usmála, její plán vyšel.

David seděl u svého počítače, nervózně bušil prsty do stolu a doslova hypnotizoval svou e-mailovou schránku.
Ať ten mejl přijde, modlil se, ať přijde.
Kdyby nepřišel, měl by přímo mega průser, pozdržel totiž uzávěrku i tisk, kvůli fotkám, které mu slíbila Darina.
Jakmile mu mejl přišel, rychle ho otevřel a naplnil ho pocit spokojenosti. Ještě že to riskl, tohle se vyplatilo. Článek už napsaný měl, teď má i fotky…tisk může vesele začít.

„Už se to tiskne“ řekl David Darině do telefonu, „bude to bomba.“
„To si piš“potvrdila a zavěsila.
„Řekni mi, co si mu do toho šampáňa hodila“ zeptala se Darinina kamarádka.
„Nápoj lásky 3. tisíciletí-neboli tekutou extázi. A teď mě omluv a dohlídni na to tady“ řekla a už táhla Dana znovu do ložnice.
Tohle se jí líbilo-vůbec o sobě nevěděl, ale přesto neměla strach o jeho výkonnosti. Byl jako její hračka. Tahle noc bude ještě divoká…
Autor Monika Lily Serena, 25.07.2008
Přečteno 537x
Tipy 6
Poslední tipující: Štětice, Aaadina, Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí