Život s feťákem 5

Život s feťákem 5

Anotace: Jdeme do finále

Přiběhla jsem domu ze cvičení a trošku jsem mamce nastínila situaci.Přiznala jsem pravdu proč se všecko seběhlo a mamka mi dovolila jet.Vykoupala jsem se a venku šíleně pršelo.Moc jsem se nemalovala stejně mě zná i ubrečenou neyspalou a podobně.Cesta vlakem se táhla a mě se v hlavě skládalo puzzle.Přemítali se mi okamžiky sním.Vzpomínala jsem se jak jsem se sebe tiše ptala proč.Proč je tak nervozní?proč tolik kouří?proč mě nemá rád?proč mi volal v noci?proč nespal a coural se po barech?Proč trpěl uzkostí proč mě tenkrát málem znásilnil proč?odpovědi jsem dostala teď na všechno a už jsem byla se vším srovnaná ted možná spíše imunní vuči bolesti.Od psychyatra jsem dostala nové prášky vždycky když bych asi brečela tvář jako by mi zmrzla mimické svaly ztuhli a já nedovolila ukázat svou slabost.Strašně leje a ja se táhnu na sídliště do paneláku ve kterém budu nejspíš naposled.Čtete to a připadá vám jak kdybych šla na pohřeb.Ano taky jdu na pohřeb mé lásky mé pubertální naivity.Přijde mi jako bych o několik let byla starší.Sluníčko i přes déšť se vyhouplo na oblohu a já zvoním na zvonek.Sedla jsem si na lavičku před barákem a čekala než mi otevře.Počasí mi připomnělo jak jsem sem chodila s jíťou běhat.Jak jsme mu vynášeli odpadky a jak jsem pro něj dělala první poslední.Chjo proč mi neotevírá.Fakt spolehnuti na něj nebylo nikdy to je pravda.Tak ho prozvonim.Volá mi nazpátek.Promiň jsem ve vaně už lezu tak počkej chvilku.Byla jsem promočená na kost byla mi děsná zima.
Za chvilku vykoukl z okna a hodil mi kliče.Vyjela jsem vytahem nahoru a než jsem strčila do zamku klíč otevřel.Poprvé jsem ho viděla v rozpacích v těch pravých které nebyli z jeho nedostatku dávky.Pozval mě dovnitř a všechno začalo byt trochu jinak.On sám byl jinej uvařil mi večeři a bylo na něm vidět že se chce taky změnit.Zatim jsem vybalovala věci z batohu a on se zeptal jestli mam něco na převlečení.Než jsem stačila něco říct hrabal mi ze skříně tričko a pujčilmi svoje ponožky na spaní.Připadala jsem si jako strašidlo do zeli jen tričko ponožky a deštěm zmáčené vlasy.Ovšem na něj to asi pusobilo trochu jinak.Když si všiml že jsem si všimla tak mě vyzval ať jdu do kuchyně.V kuchyni svítili pouze svíčky na stole bylo červené víno a připraveny příbory jako v te nejluxusnější restauraci.Nabral mi jídlo co uvařil a mě se při pohledu na černé olivy v jidle udelalo zle.Vše bylo nádherný až na ty olivy bylo mi je blbe vybirat.V jídle jsem se rypala asi hodinu a povidali jsme si bylo to nadherny do okna kuchyně vstupovali jen světla z venku a že jich moc nebylo když to bylo v sedmém patře a světla svíček.Potom následoval přesun do koupelny přenosil svíčky z kuchyně do koupelny a svlekli jsme se a vlezli si spolu do vany.Jeho vzrušeni mě dostávalo milovala jsem jeho vzrušením prokřehlý hlas hladili jsme se a povidali pořád jsme si měli co říct.Horká voda mě uspavala a netěšila jsem se na nic jineho než až si lehnu.Stoupla jsem si on vylezl z vany osušil mě jako mi to vždycky dělávala mamka když jsem byla malá a já vylezla.Společně jsme padli na postel a hladil mi zada hrala hudba a v pokojji byla tma pomalu jsem usinala když mu ruka sjela ze zad na zadeček a mezi stehna mě to začalo budit.Otočila jsem se ke zdi a ona se vrattil zpět na záda.Jeho rozklepana ruka se posouvala z ramene na prsa a pak na břicho.Citila jsem jak se zamnou cely chvěje.Promiň zvedl se a odešel.Záměrně jsem se ho neptala kam jde.Až když jsem viděla že si obléká bundu.Kam jdeš optala jsem se.Promin musím do baru.Vratil se ke mě dal mi pusu pohladil mě po tváři a dlouze se na mě zadíval tím psím pohledem.Seděla jsem zase jako omámená na posteli neměla jsem mu to za zlé vím potřeboval tak šel.Klapli dveře a ja si lehla zpátky.Usnula jsem.Ani newim jak dlouho jsem spala už mě budili polibky na ramenou Cítila jsem jeho zrychlený dech a parfem mísející se s cigaretovým kouřem.Vstavej moc tě prosim.No prosit uměl vždycky pěkně.Nosem mi přejížděl po krku a už moc dobře za tu dobu co jsme a nejsme spoluvěděl co ma dělat aby mě probral.Otočila jsem se k němu a naznačila že chci spat.No moc to nezabralo.Natlačil si mě pod sebe a začl semnou laškovat.Nakonec jsem sla do koupelny oplachnout si obličej a bylo mi zvlaštně najednou vim co přijde a chtela bych se tomu ubranit.Kdybych asi nejedla ty prášky na nervy tohle by mou bolest vynasobilo minimalně dvakrát.Lehla jsem si zpatky k němu a on začal dotirat.Řikám dotírat bylo mi to už nepříjemné protože ten kdo se vrátil nebyl on ale uplně někdo jiny vyměněný.To jsem poznala když byl zase v šarži byl spokojeny a když byl spokojeny dělal frajera ač sem nechtela vlezl si do mě a začal se uspokojovat když bylo po všem šel tradičně na balkon na svou cigaretu.Ráno z něho asi dávka vyprchala protože to byl zase on nesl mi snídani do postele rozklepanej vysvetloval že mi musi něco ukázat a že už to nejde oddalovat.Vypl plotynku na kterém mi ohřival jídlo od včera.Dovedl mě i s mim talířem do pokoje a posadil na postel.zapl počitač nejistě kliklna soubor a na obrazovku skočila fotka miminka.Seděla jsem jako opařená a až po minutě mi sepnulo vedení.Olivy mi začali chutnat jakko nikdy.Davala jsem si je do pusi a jen seděla.Začal vysvětlovat že mi nechtěl ubližovat ale že ted už si myslí že jsem na to připravena.Už jsem se na nic neptala jen mi došlo že moje kamaradka Monika to vedela a varovala me predtim ale nerekla mi to.Na celou tuhle věc jsem neřekla nic.jen hlavou mi proběhla věta už nikdy nebudu tak blbá.Prudce jsem vstala že odnesu talíř do kuchyně v obyvaku se mi zamotala hlava a omdlela jsem.Ztoho nočního zážitku mi nebylo nic moc a šíleně mě bolelo břicho.Rychle přiběhl vzal mě položil na postel a lehl si ke mě.Už se mi rozestupovali mžitky před ořima to byl on zase ten hodnej a starostlivej.Hladil mě po vlasech po tvaři a omlouval se to jsem nechtěl promin promin uvařim ti čaj chceš na odpověď nečekal a běžel do kuchyně.Potom jsme společně asi dvě hodiny jen leželi a koukali na televizi smali jsme se spolu a na vsechno zapomneli.Potom jsem se oblekla pripravovala jsem se k odjezdu.Balila jsem si a on stál na balkoně a kouřil přišla jssem za nim.Nastydneš nechoď sem řekl starostlivě.Já jen co ty věci a v ruce jsem držela tričko a ponožky které mi pujčil.Nech si je jestli chces.Přibalila jsem je do batohu slupla jsem prášek na nervy a odchazela jsem do chody potom přišel a dal mi pusu ve dveřích.Tak hodně štěstí do života.Popřál mi.A já cihli co mě tížili na srdci nechala V ulici Budovcova a domu jsem dojela spokojena a šťastná a zase o něco staršé.
Autor mexx, 29.07.2008
Přečteno 418x
Tipy 2
Poslední tipující: Aaadina
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí