Bella, ta která chce být vždycky jiná

Bella, ta která chce být vždycky jiná

Anotace: Moje prvotina v tomto směru :) budu ráda za komentáře, chtěla jsem zkusit napsat román... a o čem jiném než o namachrovaný důře, kterou třeba někdy změní láska k nepoznání?? :) posuďte sami!:)

Slunce zapadá… sedím v trávě a přemýšlím… Nejspíš se něco nepovedlo, protože se domnívám, že ztrácím pár lidí z řad svého fanklubu. No ano, jsem nejlepší, jsem oblíbená! Viděli jste někdy filmy typu Královna střední školy, Kráska roku, Nepolapitelná, Ta, kterou miluji… a další americké slaďárny? Mohly by být všechny o mě…. Protože já jsem ta, která dobývá nejmíň polovinu klučičích srdcí v našem hlavním městě.

Zdá se vám snad, že jsem sebevědomá? Není chyba ve vás, já opravdu jsem. Je mi čerstvých sedmnáct a jmenuji se Bella. Dobře dobře.. tohle není české jméno…. Matka chtěla být vyjímečná, a tak mě pojmenovala Isabela… Což se mi nelíbí, cítím tam slavné jméno Isack Newton…. Opovrhuji mysliteli, k čemu je mi Einstein? Vynalezl snad make – up? Řasenku? Rtěnku? Nebo epilátor, který skoro necítíte? Odpověď zní – ne. Tak proč si ho vážit? Nic pro můj dosavadní život neudělal. To jsem se tedy zakecala :D jen jsem vám chtěla vysvětlit, proč už si asi od první třídy nechávám říkat Bella. Něco jako Bella de la Rosa, z telenovely Má tlustá Valentina… Neznám nic lepšího než romanťáčky a telenovely… Ale zase nejsem typická barbienka. Asi byste čekali, že jsem dlouhovlasá bloncka, jenže vedle jak ta jedle. To proto jsem originál! Mám tmavé, černé vlasy, střižené do krátkého asymetrického účesu. Dělá to ze mě celkem rošťačku, a na to kluci berou. Jistě chápete, že ve svých sedmnácti nemám nic jiného na práci, než se poflakovat s kámoškama a lovit borce… I když mám kvůli mámě dost děsný jméno, tak jí můžu děkovat aspoň za geny z její strany. Mám díky ní postavičku jak proutek – a co na tom, že denně spořádám pět čokolád? Táta s námi nežije. Máti je dominantní, tak jako já, a otec prostě nemohl vydržet být tak utačovanej. Dělám ekonomický lycko. Právě se chystám po třeťáku… Prolízám, jak kde. Někde platím za premianta třídy, ale angličtina, tak to je můj kámen úrazu. Ještě štěstí, že máme toho zajíčka. Celkem slyší na moje klepáníčko na jeho kabinet ;) …

Tak, teď mě znáte. Tedy, máte obrázek. Sebevědomá kráva, pro kterou je největší hádankou světa, jak si nalakovat nehty…. Ale nenechte se zmást… zase taková nejsem ? Máte dojem že mě chcete poznat víc? Rádo se stane… Vaše Bella :-*
Autor Puck, 16.08.2008
Přečteno 376x
Tipy 10
Poslední tipující: Veronikass, Bíša, R_R_R, Syala, Adrianga, Zasněný básník, katrin_ka
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezké...Dobrý nápad napsat také něco o takových lidech. Hrdinou přece vždy nemusí být dobrák od kosti... A podle mě to má čtivost dobrou, a i kdyby ne, nemohlo by to vadit. Dílko je totiž dobré samo za sebe. A lidé málo kdy něco ocení...

27.12.2008 19:34:00 | Veronikass

Nu, uvidíme, takových je...

06.11.2008 19:00:00 | Bíša

Hehe, taky jsem dominantní a nikdo se mnou nevydrží:D Bohužel, k oblíbenosti a pověsti lamačky srdcí mám táááááákhle daleko:D
Jsem zvědavá, co bude dál:)

31.08.2008 14:41:00 | Grafomanická MIA

mne sa to náhodou tiež celkom páči, je to dobre napísané a ja by som rozhodne chcela vedieť, čo sa s takouto "beštiou" môže ďalej stať :)

22.08.2008 16:43:00 | Syala

mě se to líbí.a když si říkala že to nemá velkou čtivost - na tom přece nezáleží!jde o to jestli tě to baví a líbí se to někomu.třeba mě

16.08.2008 20:52:00 | Adrianga

Je to moc pěkný, ale nezdá se mi, že ta Bella je holka pro mě :D :D Dobrý :)

16.08.2008 19:54:00 | Zasněný básník

Napsaný skvěle,ale nevim jestli ji chci poznat víc.Je to podle mě pěkně vypočítavá mrcha,takový nemám ráda.

16.08.2008 11:50:00 | katrin_ka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí