Princezna od Spencera

Princezna od Spencera

Anotace: první část mého prvního opravdu ,,důkladného'' románu :-D i hope u will enjoy ;-)

Jakákoliv shoda jmen či názvů je náhodná.

------
Marc Spencer naposledy zkontroloval svůj zevnějšek. Oblek šitý na míru mu přesně padl, stejně tak jako černé kožené boty, jejichž špičky se nenápadně leskly. Marc vyslal do zrcadla žoviální úsměv. Doufal, že tuto proceduru nevykonává naposledy. Nakonec se tiše zasmál. S takovým pokladem, jako je Aisha Lewis…

Aisha v tu dobu taktéž stála před zrcadlem, avšak měla na sobě tílko a šortky. Za jejími zády Lucy Adamsová probírala šatníky a Aisha ji sledovala v zrcadle.
,,Opravdu nevím, kam se ty šaty ztratily.‘‘
Aisha se unaveně posadila na taburet. Celé odpoledne strávila na lehátku u bazénu, a přesto jako by nedokázala dočerpat síly. Vlastně se v poslední době cítila stále unaveně.
Lucy zavřela jednu ze skříní. ,,Ještě včera tam byly, pamatuji si, jak je ten poslíček donesl…‘‘
Lucyin problém, kromě značné dávce naivity, byla velká zapomnětlivost. Naštěstí nebylo mnoho příležitostí, kde by Lucy dovedla něco zkazit a Aisha se na ni nikdy nedovedla dlouho zlobit. Držela si naivní blondýnku u sebe a nerada myslela na to, co by si Lucy počala sama na ulici.
Vstala z taburetky. ,,To nevadí, najdou se,‘‘ utěšovala Lucy, která ze ztráty šatů byla viditelně nešťastná a otevřela jeden ze šatníků. Krásné šaty visely na ramínkách po celé délce skříně, ale na Aishu pohled nijak nezapůsobil. Neměla ráda šaty.
,,Vezmu si tyhle,‘‘ ukázala na černé saténové. Lucy ochotně přispěchala a uvolnila ramínko ze skříně, zatímco Aisha se svlékla.
,,Tady jsou.‘‘
Za chvilku si Aisha sbírala dlouhé černé vlasy, aby jí Lucy mohla zapnout zip na zádech. Opět se posadila na taburetku a na kolena si položila šperkovnici, do které ukládala pouze stříbrné šperky. Vybrala si jednoduchý řetízek, kroužkové náušnice a náramky. Podala šperkovnici Lucy a vstala. Zrcadlo jí vracelo obraz přibližně osmnáctileté dívky se záplavou černých vlasů, ze kterých vykukovaly stříbrné náušnice. Šedé oči nepotřebovaly zvýraznit řasenkou ani linkami, přesto jim Lucy trochu pomohla. Šaty měly úzká ramínka, vypasovaný živůtek a dlouhou úzkou sukni, která se od kolen rozšiřovala. Lucy přinesla černé sandálky na nízkém podpatku a Aisha do nich vklouzla.
,,Ještě kabelku,‘‘ pobídla blondýnku. Lehce si omotala černou korálkovou taštičku kolem prstů a znovu pohlédla do zrcadla. Její obraz byl bez jakýkoliv emocí.

Aisha sešla do haly, kde na ni čekal jeden z bodyguardů. Když prošla kolem něj, Nico se lehce uklonil. Obvykle si tím vysloužil šťouchanec a Aishin smích, dnes však černovláska nevšímavě vyšla ven a nastoupila do připraveného auta. Kabelku si položila vedle sebe na zadním sedadle. Nico se posadil vedle řidiče.
,,Máme trochu spoždění, slečno,‘‘ promluvil Peter a hladce vyjel z brány.
,,Omlouvám se,‘‘ zamumlala.
Peter a Nico si vyměnili pohledy.

Aishin dům stál poblíž Westwoodu v Beverly Hills. Nebyla to příliš velká stavba a její projektant úzce spolupracoval s Aishou na vytvoření domu podle jejích snů.
Stavba měla dvě patra a podkovový půdorys. Ramena podkovy směřovaly dozadu k Westwoodu. Čelní stěnu podpíraly mohutné sloupy vykládané neotesanými kameny. Mezi nimi byly dvě schodiště, které vedly do horního patra a na terasu. Vchod do haly domu byl umístěn mezi schodišti.
Ramena podkovy mezi sebou svírala další terasu a bazén. Většina domů kolem se neobešla bez tenisového kurtu, ale Aisha využila volné místo raději ke zbudování moderní stáje s výběhem pro své dva angloaraby.
Kolem domu se rozléhal poměrně velký park se spoustou dřevin a ten byl obehnán vysokým zděným plotem.

Do Hollywoodu to bylo z Beverly Hills jen kousek, přesto přijeli se zpožděním. BMW Marca Spencera už stálo na parkovišti. Peter zastavil u začátku červeného koberce a Nico vyskočil Aishe otevřít dveře. Aisha se podívala do zpětného zrcátka a ze zamyšlené, unavené masky vykouzlila úsměv. Nico otevřel dveře a ona naučeným pohybem- jedna noha ven, druhá, srovnat a vstát- vklouzla na koberec. Fotografové a paparazzi byly omezeni na prostor obehnaný červenou šňůrou za kobercem, to jim ale nebránilo nahýbat se přes a divoce mačkat spouště drahých přístrojů. Aisha rozdala několik autogramů a vešla do foyeru kina. Před obrovským plakátem s názvem filmu se právě fotili její filmoví rodiče. Filmový otec Antony Brown ji spatřil a vynutil si několik fotografií. Aisha se usmívala a cítila, jak slábne. S vděkem uvítala Nicovu pobídku, že by si už měli jít sednout do promítacího sálu.

Měla vyhrazené místo vedle svého manažera Marca Spencera.
,,Kde jsi tak dlouho?‘‘ přivítal ji se zlobným tónem.
Posadila se. ,,Lucy někam zašantročila šaty, které jsem měla připravené na premiéru.‘‘
Spencer si odfrkl a povytáhl manžetu košile, aby se podíval na hodinky. Osvětlení sálu začalo zhasínat.

Po dvou hodinách se objevily závěrečné titulky. Na prvním místě byl název filmu, režisér a producent. Stars, hlásal další nadpis a hned následovalo oznámení Deana- Aisha Lewis.
Aisha se ušklíbla. Popravdě, viděla se ráda na prvním místě herců a role Deany se jí povedla. Rozmazlené dítě, které vychovává matka a které si v šestnácti letech vzpomene, že kdysi mělo i otce.
Přiblížili se Nico s Peterem.
,,Dobrou noc,‘‘ kývla Aisha směrem ke Spencerovi a chystala se odejít.
Spencer vyskočil ze sedadla. ,,Jak- dobrou noc? Ještě bude afterparty!‘‘ Zastoupil Aishe cestu a jeho boyguard si zamračeně měřil Nica s Peterem, kteří stáli Aishe po boku.
,,Jsem unavená,‘‘ zašeptala a koutkem oka zaregistrovala Anthonyho Browna.
,,Slečno Lewis,‘‘ Spencer zvýšil hlas a Aisha se přikrčila, ,,jste hlavní hvězda filmu, nemůžete si prostě nejít na afterparty!‘‘

Marc Spencer bublal vzteky. Jsem tvůj poručník, manažer. Jsem to já, kdo tě vytáhl ze sirotčince a udělal z tebe hvězdu. Ty mě budeš poslouchat. Musíš!

Aisha zavrtěla hlavou. ,,Pokud mám prvního června začít s natáčením dalšího filmu, musím si odpočinout. Nikam nejdu.‘‘
Odcházela se svým dvojmužným doprovodem. Oči Marca Spencera se stáhly v nenávistné škvíry.

,,Spí,‘‘ konstatoval Nico a otočil se zpátky na své místo.
,,Tak ji nech spát,‘‘ řekl Peter svým hlubokým, klidným hlasem. Jeli pomalu zpátky do BH.
,,Co říkáš na ten film?‘‘
Nico vytáhl z úložného prostoru před sebou notes a začal v něm listovat. ,,Líbil se mi.‘‘
Peter se pousmál a Nico si toho všiml. ,,Vždyť víš, jak to myslím,‘‘ usmál se taktéž. ,,Všechny ty filmy, které točí, jsou stejné. Je tam nějaká dívka, která má problém, snaží se ten problém vyřešit a ještě k tomu se zamiluje do nějakého hejhuly.‘‘
Peterovi se líbilo, jak Nico vyjádřil svůj názor. ,,Jo, máš pravdu.‘‘ Letmo se podíval do zpětného zrcátka. Aisha spala opravdu hluboce. Nebál se, že by je slyšela a i kdyby, pravděpodobně by s nimi souhlasila.
Peter zajel k bráně a dálkovým ovládáním ji otevřel. Písek, kterým byla vysypaná příjezdová cesta, jemně křupal pod koly auta. Zastavil před domem.
,,Mám ji vzbudit?‘‘ úkosem se na něj podíval Nico, nečekal na odpověď a otočil se. ,,Ehm, slečno Aisho?‘‘
Peter se tlumeně zasmál.
,,Slečno Aisho?‘‘
Nico vstal a otevřel dveře u ní. Do auta začal proudit vlhký noční vzduch.
,,Slečno Aisho!‘‘

Aisha otevřela oči. Páni, já usnula, pomyslela si a snažila se rozostřit. Poznala interiér auta a z boku se na ni rozpačitě díval Nico.
,,Už jsme doma.‘‘
Ospale se usmála. ,,Dík. Dobrou noc.‘‘
Autor Alex Foster, 30.09.2008
Přečteno 507x
Tipy 17
Poslední tipující: Tempaire, Aki, Veronikass, Lavinie, Lenullinka, Elesari Zareth Dënean, Kes, Tasha101, Ulri, odettka, ...
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Brilantní..námět se mi velice líbí, no uvidíme, co se dočtu dále:D

06.03.2009 13:44:00 | Tempaire

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí