Princezna od Spencera

Princezna od Spencera

Anotace: ještě tentýž večer

Za Lucyiny asistence se převlékla zpátky do šortek a tílka a odlíčila se. Únavu odehnala cestou do BH, najednou se jí vůbec nechtělo spát. Lucy zmizela a nechala otevřené dveře, kterými se procpal jeden z labradorů a začal nadšeně vítat paničku.
,,Maio,‘‘ mazlila se Aisha se psem, ,,kdepak máš Bergama?‘‘
Tiše hvízdla a druhý labrador přicválal. Chvilku si s nimi hrála, než Maio zakopl míček ven z pokoje a oba psi se za ním nadšeně rozběhli. Bylo slyšet, jak skáčí po schodech.
Aisha šla za nimi. Dole v kuchyni si vzala kus papriky, opřená a barový pult pozorovala labradory a poté přešla do obývacího pokoje. Lehla si na pohovku a dálkovým ovladačem sjížděla televizní kanály. Film, jehož děj se vzhledem k času blížil ke konci, televizní zprávy, další film…. A záběry staré několik hodin z premiéry jejího filmu.
Zhodnotila sama sebe v černých šatech. Vypadám jako na pohřbu, ušklíbla se. Za ní stál Nico se svým typickým černým culíkem, v černé košili a černých džínách a stejně tak Peter, který kromě černého culíku jako by Nicovi z oka vypadl. Kamera je sledovala až do foyeru, kde ji zaujal Antony Brown. Komentátorka začala mluvit o statistikách posledního Aishina filmu, ovšem těmi nudnými čísly ji zatěžoval Spencer už tolikrát, že nadšení komentátorky nijak neocenila. Vypnula televizi, obrátila se na břicho a podepřela si bradu hřbetem ruky.
Spencer. Vypadal mimořádně naštvaný, když jsem odmítla jít na tu afterparty, pomyslela si. Byla ráda, že tam nešla. Už ji přestávalo bavit točit a hlavně točit pořád ty samé filmy. Začátek natáčení- natáčení- konec natáčení- premiéra- podpis k roli v dalším filmu- a takhle pořád dokola. Navíc Spencer byl úředně její poručník a i když s ní nebydlel, dohlížel na ni a to občas příliš důsledně.
Přišel Bergamo a olízl jí nos. S úsměvem ho poškrábala za ušima, labrador zívl a lehl si pod pohovku.
Aisha vstala a halou prošla ven na zadní terasu. Halogenové svítilny decentně ukryté v keřích či podezdívce schodů nádherným způsobem osvětlovaly vodu v bazénu. Na okamžik tam zatoužila skočit, ale lehký vánek prohánějící se po zahradě ji roztřásl zimou. Obešla bazén a zamířila ke stáji.

Tiše otevřela jednu polovinu dveří. Nechtěla rozsvěcet, aby světlo ve stáji nevyburcovalo zahradníka, ale tma uvnitř byla absolutní. Jeden z koní zafrkal.
,,Klid,‘‘ zašeptala a málem se přerazila o vidle opřené o stěnu. Konečně byla u boxů. Kůň v pravém boxu do ní šťouchl hlavou a Aisha se rozesmála. Mezi oběma boxy byla jen dřevěná, asi metrová přepážka a druhý kůň proto zvědavě natahoval hlavu, kdože se to k nim vloupá. Aisha vklouzla ke Spikemu.
,,Ahoj,‘‘ objala koně kolem krku. Jeho bratr Takirrah do ní šťouchal nosem, jako by žárlil. Aisha seděla v koutě, tiše se smála a nechala se hýčkat oběma koňmi.

,,Jemináčku, co vy tady, slečno?‘‘ spráskl ruce Barry Aidan, čtyřicetiletý zahradník, který se Aishe staral i o koně.
Dívka otevřela oči. Ležela schoulená v koutku boxu na slámě a vedle ní na boku ležel Spike. Za Barryho zády se dovnitř draly sluneční paprsky.
,,Dobré ráno,‘‘ usmála se na Barryho. Zahradník nasypal do žlabu ranní oves.
,,Večer jsem nemohla usnout a tak jsem se šla podívat sem,‘‘ vysvětlila Barrymu na jeho otázku. Pro jistotu odešla ven z boxu, Spike se nadšeně hrnul ke žlabu a v Aishe se svými 175 centimetry výšky přece jen vzbuzoval respekt.

Lucy právě chystala snídani. ,,Dobré ráno,‘‘ pozdravila a hned se chytila za pusu, ,,omlouvám se, nevšimla jsem si, že už jste vzhůru, přichystala bych snídani dřív.‘‘
Aisha ji ujistila, že se nic nestalo a šla do šatny. U dveří byl domácí telefon, zmáčkla jedničku. Byla zvyklá si jít každý den zaběhat a když dnes vstávala tak brzy, byla by škoda toho nevyužít.
,,Nico, Petere, jdu si zaběhat. Tak za deset minut budu v hale nebo před domem. Doufám, že jsem vás nevzbudila,‘‘ dodala váhavě a vypnula telefon. Poté se převlékla do sportovních kraťasů a trička, na nohy botasky a z dlouhých vlasů si svázala uzel na temeni.
V hale nikdo nebyl. Aisha hodila Maiovi míček a vyšla ven. Polechtáním svými paprsky ji přivítalo ranní slunce na zářivě modré obloze. Posadila se na nízkou cihlovou zídku před domem a nastavovala tvář paprskům, než přišel Nico.
,,Dobré ráno.‘‘
,,Dobré ráno. Nevzbudila jsem vás?‘‘ prohlédla si ho.
Nico nechal pokusu zamaskovat zívnutí. ,,Už jsem byl vzhůru, Peter mě předtím probudil.‘‘
Usmál se.
Aisha mu úsměv oplatila.

Zrovna seděla uprostřed haly a házela psům míčky, když před domem zastavilo černé BMW. Marc Spencer přijel sám, bez bodyguarda a hned se hrnul do domu. Maio s Bergamem ho běželi přivítat.
,,Fuj, běžte pryč, potvory!‘‘ okřikl je a bez pozdravu vstoupil dovnitř.
Ze zahrady přišla Lucy s plným košíkem zeleniny. Pozdravila Spencera.
,,To jsem rád, že vás vidím, slečno Adamsová,‘‘ usmíval se na ni s rukama v kapsách a Aishy na zemi si nevšímal. Lucy tím dobře naladil a ona potěšeně čekala, co od něj ještě uslyší pěkného.
,,Tak kdepak jsou ty šaty, ve kterých včera měla jít slečna Lewis na premiéru?‘‘ řekl otcovským tónem.
Lucy se překvapivě nenechala nachytat. Křečovitě sevřela rukojeť košíku oběma rukama. ,,Včera jsem říkala slečně Lewis, že nevím, kde jsou… já- po obědě se po nich půjdu podívat.‘‘
Spencer si ji pohrdavě změřil. ,,To bych ti radil se po nich podívat!‘‘ zařval.
Aisha se zvedla. ,,Neřvěte tady,‘‘ napomenula ho, ,,a vlastně proč se do toho pletete? Ta věc je mezi mnou a Lucy.‘‘
Zlostně si ji měřil. ,,Můžeme si promluvit někde v soukromí?‘‘
Kývla směrem k salónku.

Marc Spencer se zamračeně rozvalil v křesle. Aisha za sebou zavřela dveře.
,,O čem jste chtěl mluvit?‘‘ I po tolika letech si zachovávala vykání. Aisha ho kdysi nazývala strýčkem, postupem věku však oslovení ztratilo svůj význam, protože Marc Spencer nikdy plnohodnotným strýčkem nebyl.
Podíval se na ni. ,,Vyhoď ji.‘‘
,,Proč? Je to moje věc, koho tady mám a mě Lucy vyhovuje.‘‘
,,Jak ti může vyhovovat někdo, kdo je evidentně tak hloupý, že ztratí šaty za osm set dolarů?‘‘
,,Nechte toho,‘‘ zamračila se.
Spencera tím evidentně opět naštvala. ,,Mám toho nechat? Ty si děláš absolutně co chceš!‘‘
,,Pokud mám za tři dny opět začít natáčet, měl byste mě nechat si odpočinout.‘‘
Tím uhodila na to, o čem chtěl původně mluvit.
,,Včera na afterparty jsem hovořil s režisérem ,,High school musical‘‘. Prý by pro tebe měl roli v dalším díle.‘‘
Nemusela nad tím přemýšlet. ,,Nechci.‘‘
Jeho obličej se zkřivil. ,,Neptal jsem se tě, jestli chceš, nebo ne. Já jsem tvůj manažer a poručník, na to nezapomeň.‘‘
Aisha zaryla nehty do opěradla křesla. ,,Nechci hrát v tom muzikálu. Je to pořád to samé, jako ty filmy, které točím.‘‘
,,Ale ty filmy nesou prachy, holčičko, prachy! Za který sis postavila tenhle barák, koupila auta-‚‘‘
,,A nemůžu odjet někam na dovolenou? Týden by mi stačil,‘‘ zkusila naposledy.
Spencer přemýšlel. To víš, já tě někam pustím a ty mi utečeš s nějakým pobudou… nebo kvůli tomu zmeškáš další hereckou příležitost….
,,Ještě se uvidí,‘‘ řekl neurčitě a dobře si povšiml, že Aishe ta nepatrná šance stačí.

Bylo dvacátého osmého května, ale podle počasí se dal hádat červenec. Aisha si oblékla opalovačky a celé odpoledne prospala u bazénu. Probudila se až k večeru, kdy jí na holích pažích začala naskakovat husí kůže.

,,Slečno Lewis?‘‘ přispěchala k ní Lucy a mávala ramínkem, na kterým vlály žluté koktejlové šaty.
No sláva, pomyslela si Aisha. ,,Kde byly?‘‘
Lucy se začervenala. ,,Poslíček mi je předal, když jsem se chystala jít nakupovat a já je mezitím uložila ve své skříni.‘‘
Lucy spolu s Barrym obývala malou přístavbu podél jednoho ramena podkovy domu. Na druhé straně bydleli bodyguardi.
,,Tak je pověs mezi ostatní,‘‘ pobídla ji a vešla do kuchyně. Lucy něco smažila na pánvi a to něco vydávalo omamnou vůni, až se Aishe sbíhaly sliny. Čím bych to mohla ochutnat, rozhlédla se po vařečkách a podobných věcech, ve kterých se nevyznala a které visely nad kuchyňským pultem. Nakonec si vybrala plochou naběračku a opatrně si naložila kousek směsi. Chutnalo to výborně a Aisha gurmánsky přivírala oči.
,,Slečno Aisho, to bude k večeři,‘‘ ozvala se Lucy ode dveří pobaveně. Kouzlo opadlo.
,,Tak já ještě chvilku počkám,‘‘ položila naběračku na pult.

Vytoužené a poklidně strávené tři dny volna utekly a Aisha opět seděla na zadním sedadle auta. Její Audi Allroad Quattro nebylo příliš luxusní auto v pravém slova smyslu, ale splňovalo požadavky rychlého a pohodlného přesunu z místa na místo. Peter bez problémů projel ochrankou, která střežila vjezd do natáčecího studia Illios Pictures.
Vystoupila z auta.
,,Vítejte, slečno Lewis!‘‘ přibatolil se k ní malý obtloustlý muž a políbil jí ruku. Aisha s nechutí sledovala, jak se jeho odulé rty přisály k hebké pokožce. Nico s Petrem zaparkovali auto k ostatním a odešli k ochrance. Tlouštík odvedl Aishu dovnitř.

Velkou místností pobíhalo množství lidí.
,,Tady je naše hvězdička!‘‘ zahlaholil muž s tmavší pletí, jakmile ji spatřil. ,,Osman Cherensky, těší mě!‘‘ Aisha podala režisérovi ruku.
,,Smím vám představit vaši maskérku?‘‘ oslnivě se usmíval a představil ji malé, ale energické dívce.
,,Začneme scénou 421!‘‘ křikl za nimi ještě, když odcházely.

Aisha seděla na židličce a listovala svou rolí, zatímco Miranda ji česala.
,,Pracovala jste už někdy s Osmanem?‘‘ zeptala se Miranda.
,,Tykejte mi,‘‘ zabručela Aisha, ,,a ne, nepracovala.‘‘
Maskérka se rozesmála: ,,Tak to se ti bude líbit. Ráda s ním pracuji, protože s nikým jiným není na place taková legrace.‘‘
Aisha konečně našla scénu 421. Děj filmu ,,Princezna od Armaniho‘‘ byl veskrze jednoduchý. Donna (Aisha) pracuje jako prodavačka u Armaniho. Stále nemůže najít toho pravého muže a proto za pultem sní o velké lásce. Po zavírací době probírá ramínka a zkouší si šaty. Úspěšný mladý podnikatel Derick (S. Smith) má u Armaniho objednaný oblek, pro který si přijde po zavírací době, zrovna když se Donna v šatech otáčí před zrcadlem. Okouzlený Derick ji požádá o doprovod na večírek a nakonec ji na Floridě požádá o ruku.
Scéna 421 popisovala právě tu horkou chvilku Donny v šatech před zrcadlem. Miranda jí učesala jednoduchý prodavaččin culík s neposlušným pramenem, který jí padal do čela. Potom jí pomohla obléct tmavě červené šaty na jedno ramínko a s dlouhou sukní.
,,Seknou ti,‘‘ prohlásila Miranda s vážnou tváří profíka a Aisha se rozesmála.

Mělo se natáčet v hale číslo tři. Obě dívky se tam objevily mezi posledními. Kulisy už byly postavené a Aisha si důkladně prohlížela svoje působiště- tedy prodejnu s Armaniho oblečením.
Do haly vběhl muž. ,,Pan Smith je prý na cestě!‘‘ křikl a zmizel.
Režisér sedící ve své židličce si kapesníkem otřel čelo. ,,Shawn Smith má prý nějaké neodkladné vyřizování. Začínáme scénou 421, protože Shawn musí pozítří odjet,‘‘ vysvětlil přicházející Aishe, jako by se ptala.
Aisha se posadila na židli vedle něho, podkasala si sukni a nohy v botaskách přehodila přes sebe. Miranda se postavila před ni a začala jí přepudrovávat nos.

Po půl hodině konečně přišel rychlým krokem vysoký muž s blond vlasy.
,,Omlouvám se za spoždění, Osmane,‘‘ předvedl perfektní chrup. Aisha ho sjela pohledem od hlavy až k patě. Byl vysoký téměř jako Nico nebo Peter a přes sportovní košili a džíny bylo vidět, že si na své postavě zakládá. Blond vlasy byly nagelované do pečlivého rozcuchu, kde každý pramínek měl své místo. Šedé oči se zvláštně leskly a právě se na ni smály. Všimla si, že výstřih košile skrývá hnědé dřevěné korálky.
,,Shawn Smith,‘‘ podal jí ruku. Aisha ji přijala a představila se. Shawn si ji jemně přitáhl k sobě a políbil někam za ucho, poté odchvátal v doprovodu svého maskéra.
Aisha se v duchu usmívala. Těšila se na natáčení.
Autor Alex Foster, 02.10.2008
Přečteno 426x
Tipy 20
Poslední tipující: Tempaire, Aki, Bíša, Veronikass, Lavinie, *whatsoever*, odettka, Kes, Lenullinka, rry-cussete, ...
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:+)

20.11.2008 20:48:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí