Lasce zvoni na poplach2

Lasce zvoni na poplach2

Anotace: omlouvám se za chyby:0(

Zívám na celé kolo a ze sprchy lezu ještě více unavená.Když jsem vylezla Ála zrovna rovnala nějaké věci do poliček.
,,Nepůjdem někam na kafčo?"
,,Ježiš jsem unavená nechce se mi nikam."
,,No snad nechceš jít spát.?" Pomalu se courám k posteli stím nákladem oblečení ze sprchy.
,,To teda chci."odfrknu rozhodně.Ála si zatim dělá culik a ja poznám že jde taky do sprchy.
,,Jdu do sprchy."
,,A já spát."
,,No to teda." Sebere mi peřinu.
,,Nevaž se odvaž se" hučí do mě.
,,Půjdeme do baru?" naléhá čím dál vic a ja čihám jako kočka abych ji peřinu vydrapla.
,,Nejdu nikam a nakul mi to"
,,Nedám" Posmívá se mi a muchlá peřinu do co nejmenší koule.Vystartuju abych ji čapla a ta mrcha byla rychlejší a ja se zastavila o zamčené dveře koupelny.
,,Tůdle zlato." Posmívá se mi z koupelny.
,,Fájn beru si tvoji."
,,No to se opovaž."Její peřinu jsem vytáhla z postele a hodila ji na svou postel a pěkně jsem ji načechrala jakože spím.Ač nerada tak jsem se oblékla zhasla jsem a stoupla jsem si za dveře koupelny tak abych na ni mohla bafnout až vyleze.
,,Áá " Lest se zdařila.
,,Oblíknu se už nemáme moc dlouho vycházky tak sebou musime hodit." Rychle se vzpamatuje a obleká se.
,,Kdo je na vrátnici?"Optám se se zájmem.
,,Flaxa" odpoví a přitom se v obličeji trochu zakyslelí.
,,Bezva to budem rádi když nás někam pustí."
Už jsme na vrátnici.V malé místnustce pro vychovatelky kde píšeme datum hodinu odchodu a příchodu.
,,Holky a dávejte na sebe pozor." Ála jen zvedne oči v sloup a tahá cigarety.
,,A ty Alenko neměla bys kouřit." Domlouvá nám starší vychovatelka.Je to hodná ženská ale moc opatrna někdy až moc.Nebo to můj rozum bere trochu jinak to je fuk.Sedíme v baru a popíjíme mochito.
,,Co dneska ve škole?"optá se.Otázka které jsem se nejvic bála je tady.Značně posmutním a Ála to pozná.
,,Děje se snad něco?"
,,Petr měl autonehodu umřel." Vše nahustím do jedné věty protože se mi o tom nechce mluvit a snažím se přejit na jine téma.
,,To je mi líto." Zarazí se a hned vi co má dělat protože prostě je hodná a myslí to upřímně.Pohladí mě po vlasech až ucítím vuni jejího parfému.
,,To je supr začátek roku jakoby nestačilo že už to maš takhle dost na prd."
,,A co vaše Mája nějakej pokrok?"Optám se na její mladší sestřičku.
,,No jo jasně už sama sedí a dělá paci paci,je rozkošná"
Projevuje nadšení nad malou sestrou.
,,Aaale coo je rozkošnější" Zpomaluje tempo hlasu a ja bystřím co se děje.
,,Je támhleten číšník."dokončuje větu a já kouknu k baru.Málem vyprsknu své mochito když u baru nezachytim ani ne tak čišnika jako tu bílou košily ze školy co sedí u baru.Ála do mě drkne.
,,Je boží co?" Dožaduje se mé duševní přítomnosti.
,,Ne, ne jen ten co sedí na baru je náš novej zástupce ve škole."
,,No taky celkem nšk."phoršeně se na ni podivám.Totiž abyste věděli nšk jsme zavedli v prváku je to zkratka pro nejšukéznějšího kunďáka.A tady se mi to zda krajně nevhodné.Koukám jak Ála srší elánem.
,,Dáme si pizzu?"
,,No mohli bysme mám docela hlad." Ála skoro poposkočí štěstím když souhlasím s jejím nápadem.Když prochází číšník okolo.
,,Prosím vás." křikne na něj Ála.
,,Hned jsem u vás jen něco odnesu." Zatímco já si prohlížim celkem pěknou tvář toho na baru.Prohlížím si jeho vrásky a následně zkoumám co asi pije.Když po mě otočí hlavou dělám samozřejmně jakoby nic a bleskurychle uhnu pohledem.
,,Přejete si?" přistoupí číšník ke stolu.
,,anoo." protáhne co nejsvudněji Ála a dělá na něj oči.
On jen stoji a je vidět jak mu cukají koutky.
,,Dáme si pizzu Hawai." Číšník něco zmateně načmárá na učtenku a zmizí.
,,Toho musim mít."
,,Ještě to ták."Zasměju se jejímu podlému cíly.
,,Se těšim na tu pizzi."
,,Jo kdyby na pizzu."Poškádlim jí.Nenápadně upiju ze své skleničky a kouknu k baru.Sakra nachytal mě a tak klopim oči.Otáčim se k Ále jako to dělají správné puberťačky.
,,No seš nenápadná jak slon v malinách." Pronese na moji adresu a já červenám a dělám že se musim napít.
,,Ty koukej aby to tu pizzu nevysypal na hlavu a kuš."
,,Se hned nečerti mě snad můžeš říct že se ti líbí."
,,Prosimtě vubec."Zasyčim a pohodim hlavou směrem k baru.
,,Jedna pizza na dva talíře."zubí se číšník.
,,Díky."poděkuji a zkoumám čas.Po pizze se oblekáme do bund a já přemýšlím jestli ho mám pozdravit.Ale asi bych měla je to slušnost.
,,Dobrý večer." brouknu když sme na odchodu.Se zájmem a zdvihlým obočím se otočí.A já koukám jak bych z baru vymázla co nejrychlejc.
,,Počkéééj." Otočím se před přechodem a vidím Álu jak se krčí u dveři restaurace s telefonem v ruce.
,,Co tam děláš?"
,,Ticho buď trubko." Okřikne mě Ála.A já v klidu jdu přejit přechod.Po chvilince mě doběhne.
,,Cos tam dělala?"
,,Jsem si brala telefon co kdybysme někdy potřebovali zabrat flek." Na tohle jen zakroutím hlavou a řeknu.
,,Tak flek jo?." Lehce se ji směju protože je mi jasný co bude dělat.
Autor mexx, 04.10.2008
Přečteno 473x
Tipy 6
Poslední tipující: Kes, Lavinie, Lenullinka, Aaadina
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí