Princezna od Spencera

Princezna od Spencera

Anotace: děkuju Lavinii za její tip- tím se totiž jejich počet dostal na sedmnáctku, která je prostě moje číslo :-) a v kombinaci s tím, že sedmnáctého října mám narozeniny, mi to až vehnalo slzy do očí... DĚKUJU VÁM VŠEM!!!

Nazítří večer seděla na vysoké židli na pódiu jednoho sálu v Hollywoodu, kde se nejčastěji konaly tiskové zprávy. Měla na sobě přiléhavé světlé džíny a bílé tričko s přišitým modrým bolerkem. Odpoledne si pozvala svou známou maskérku a ta přes hodinu pracovala na jejím obličeji. Aishe hlavně záleželo na zamaskování modřiny a rudé ranky u rtů, kde si je prokousla. Maskérka odvedla skvělou práci, musela uznat, když se důkladně prohlížela v zrcadle.
Marc Spencer měl jako její manažer vyhrazené místo v první řadě a vysílal k spokojené úsměvy. Aisha se snažila co nejpravdivěji odpovídat na otázky novinářů, které se začátku směřovaly hlavně k tématu jejího přepadení v Hollywood Palace.
,,Jsem Michael Scarzone z LA Times,‘‘ představil se chlapík, který dostal slovo. ,,Zúčastníte se osobně soudního přelíčení s panem Turpinem?‘‘
Aisha se nadechla k odpovědi, ale přerušil ji Spencer: ,,Je mi líto, pane Scarzone, ale tato otázka již byla položena a zodpovězena.‘‘
Muž se zatvářil zmateně a Aisha se omluvně usmála.
Mladík ve druhé řadě zeptal, co má v plánu na příští měsíc.
,,Ehm… a patří to vůbec do diskuze?‘‘ řekla trochu rozpačitě.
Ujistil ji, že ano.
,,Potom tedy zítra odlétám na Floridu kvůli natáčení filmu ,,Princezna od Armaniho‘‘, kde zůstanu tři nebo čtyři dny a potom- kdo ví?‘‘ Usmála se. ,,Chtěla bych si dát chvíli pauzu.‘‘
Spencer se zamračil. Tohle s ní ještě neměl domluvené a v žádném případě jí nedovolil o pauze mluvit.
Aisha si ničeho nevšimla. Slovo dostal redaktor časopisu ,,Seventeen‘‘. ,,Byla jste na veřejnosti viděna s panem Shawnem Smithem, což je váš herecký protějšek ve zmiňovaném filmu. Jaký je váš vztah k tomuto muži?‘‘
Sama sobě nezapřela, že čekala tuhle otázku. Tak či tak, odpověď si rozmýšlela dlouho, až to v sále začalo šumět.
,,Omlouvám se, zamyslela jsem se,‘‘ pousmála se, ,,pravdou je, že se Shawnem jsme si blízcí a v současnosti by se náš vztah dal nazvat jako dobré přátelství.‘‘ Přítomní na její odpověď začali pobaveně zvedat obočí.
Nenechala se vyvést z míry, stála si na svém tvrzení a s úsměvem vybídla dalšího žurnalistu k položení otázky.

Bez jakékoliv zvědavosti roztrhla první ze dvou obálek, které jí dal Marc Spencer před tiskovkou. Bylo něco po dvaadvacáté hodině a vraceli se domů do BH.
Obálka ukrývala nabídku pánského časopisu k pořízení fotografií spolu s modelkou Irmou Wellness, která v minulosti pro časopis fotila. Aisha si znechuceně prohlédla jedinou přiloženou fotografii a aniž se podívala na honorář, zmačkala dopis a hodila jej do kabelky.
,,Nico? Pusť prosím něco,‘‘ zavolala na bodyguarda, sedícího vepředu vedle Petera. Nico se chvilku přehraboval v playlistu autorádia, načež vybral soundtrack k filmu ,,Velmi nebezpečné známosti‘‘.
Sucker love is heaven sent
You pucker up our passion's spent
My heart's a tart your body's rent
My body's broken yours is bent
Aisha si tiše pobrukovala, zatímco otevírala druhý dopis s logem značky Melrose. Jednalo se o propagaci módní kolekce oblečení na léto.
Aisha se zarazila a přečetla si popis ještě jednou. Propagace na léto? Teď? Ze zkušeností věděla, že letní kolekce se připravuje už v zimě a její propagace začíná nejpozději v dubnu. Tak proč chtějí něco takového uprostřed června?
Obálka obsahovala také fotografie modelů pořízených na figurínách. Důkladně si je prohlížela a oblečení se jí docela zalíbilo.
,,Uvidíme,‘‘ zamumlala a schovala dopis do kabelky.
,,Prosím?‘‘ ozval se Peter v domnění, že mluví k nim.
,,Nic nic, v pořádku,‘‘ uklidnila ho a zabořila hlavu do opěrky.
,,Slečno Aisho, ještě jste nic neřekla o vašem odletu,‘‘ připomněl jí Nico.
Zavřela oči a koutky úst zvlnila v jemném úsměvu. Tolik se těšila!
,,Letadlo odlétá v devět, takže osm patnáct bychom měli vyjet,‘‘ řekla. ,,A… myslím, že vás nebudu potřebovat oba.‘‘
Peter přikývl.

,,Nico?‘‘
Nico jedl večeři s nohama na stole a volnou rukou jezdil po touchpadu notebooku. ,,Co je?‘‘ křikl.
Až do kuchyně bylo slyšet, jaký hluk dělá Peter ve svém pokoji. Konečně se objevil na chodbě s poloplnou cestovní taškou.
Zastavil se a předstíral, že se dívá na hodinky. ,,Neměl bys balit?‘‘ řekl okázale.
,,Co?‘‘ zamumlal Nico začtený do zpráv na internetu.
,,Jestli už máš sbalený!‘‘ zvýšil Peter hlas a složil do tašky sportovní bundu.
Nico odtrhl obličej od obrazovky. ,,A proč bych měl balit, když balíš ty?‘‘
Peter nasadil úšklebek a bylo vidět, že si situaci náležitě vychutnává. ,,Protože na Floridu poletíš ty. Já jedu za Kate.‘‘
Nico právě zapíjel večeři. ,,Cože??‘‘ vyprskl, když mu došel obsah toho, co Peter řekl.
,,Utři si bradu,‘‘ poradil Peter přátelsky a zmizel s taškou ve svém pokoji.
Nico šmahem vypnul notebook.

Aisha svoje věci balila už den předtím. Moc toho nepotřebovala, několik tílek, topů, sukní a šortek se jí pohodlně vlezlo do jednoho kufru.
Zatímco čekala na Petera s autem, udílela pokyny Lucy a Barrymu, kteří měli zůstat v Beverly Hills. Blondýnka horlivě přikyvovala a Aishu poťouchle napadlo, že do haly měla nainstalovat kameru.
Přišel Nico, oblečený v bílém tričku a tmavě zelených plážových kraťasech s bílým potiskem. Na nose měl černé brýle. Šel směrem od garáže a za minutku ho také předjel Peter s Audi.
,,Uvidíme se tedy v úterý,‘‘ rozloučila se Aisha s Barrym a Lucy, kteří jí přáli šťastný let.
Nico od ní převzal kufr a spolu se svojí taškou ho dal do kufru.
Aisha se posadila na své místo a spolu se slunečními brýlemi nasadila široký úsměv.

Letadlo společnosti Illios Pictures stálo stranou. U schůdků kraloval asistent režiséra, který je přivítal a pokradmu si odfajfkoval jejich jména v seznamu.
Nalevo od letadla byl houf fotografů. Aisha dvakrát zapózovala na schůdcích a ulehčeně vešla do prostoru letadla.
Naproti jí vyběhla letuška. ,,Slečno Lewis, mohu vás poprosit?‘‘ zářivě se usmála a nabídla jí černý fix. Aisha jí věnovala svůj podpis na čapku.
,,Děkuji. Tudy prosím,‘‘ dala jí letuška přednost ve dveřích a ukázala její místo.
,,Hej, krásná dámo! Neposadíte se vedle mě?‘‘ zahlaholil známý hlas a Aisha se překvapeně otočila.
Na sedadle 15- 16 se rozvaloval Shawn Smith v bílé letní košili a světlých kalhotách.
,,Ráda,‘‘ usmála se a kývnutím letušce poděkovala.
Nico se posadil vedle zavile se tvářícího Shawnova bodyguarda.

Let z Los Angeles na Floridu trval přibližně dvě hodiny. Natáčení mělo pokračovat na ostrovu Key Biscayne, kde už na letišti čekal houf fotografů a paparazzi. Taxík odvezl oba představitele hlavních rolí do hotelu.

Hned po ubytování jeli kus za město, kde měla společnost Illios Pictures pronajatou pláž. Až do večera natáčeli a bohatě při tom využili i západ slunce.
Večer se pak natáčely scény popisující večírky a ty měly být nakonec sestříhány.
Aishu natáčení bavilo. Atmosféra ostrova doslova strhla všechny přítomné a záběry se povedly většinou hned napoprvé.
Jen Nica kouzlo Key Biscayne neoslovilo. Zamračeně sledoval natáčení nebo se jen tak bezcílně toulal městem.

Aishina ve skrytu duše vytoužená scéna přišla čtvrtý den. Bylo devět hodin večer.
Donna ve skvělých šatech stála skrytá ve stínu palmy a zírala někam za moře. Vál jemný vítr.
Přiběhl Derick a hlasitě volal její jméno. Donnu zmítaly pochybnosti. Na jednu stranu byla ráda, že mu chybí, ale na druhou se obávala, že on bude chtít, aby se vrátila do společnosti.
,,Tady jsem,‘‘ řekla bezbarvě a vystoupila ze stínu.
Shawn si povedeně oddychl. ,,Díky bohu. Proč jsi zmizela?‘‘
Následoval srdceryvný dialog- přesně ten, který Aisha na svých filmech tolik nesnášela.
Pak se Derick zarazil s pohledem v jejích očích. Aishe přeběhl mráz po zádech, byla nervózní, ale civějící kamera ji nutila vydržet-
Jejich rty se váhavě spojili. Aisha zavřela oči a byli by pokračovat třeba do rána, kdyby je nepřerušil Osman Cherensky.
,,Dost!‘‘ zvolal pobaveně a nechal si přehrát záběr. Aisha Shawna pustila, ale on se jen mírně usmál a vzal ji za ruku.

Za dva dny natáčení na Floridě skončilo. Aisha se vrátila domů opálená a usměvavá, na rozdíl od Nica, který byl sice také opálený, ale už ne usměvavý.
Chvilku po jejich příjezdu se nechal ohlásit Marc Spencer.
,,Dobrý podvečer,‘‘ pozdravila ho Aisha ironicky, narážejíc na skutečnost, že by si po letu ráda odpočinula.
,,Ahoj,‘‘ odpověděl jí a nechal si od Lucy nalít pomerančový džus.
Seděli na terase u bazénu.
,,Natáčení proběhlo v pořádku, doufám.‘‘
Aisha se napila a s třesknutím postavila sklenici na stůl. ,,Samozřejmě- proč by nemělo?‘‘
Spencer pokrčil rameny. ,,Řečnická otázka. Chtěl jsem s tebou probrat pár věcí a ne po telefonu.‘‘
Aisha vstala a přešla k lehátku. ,,Tak do toho,‘‘ pobídla ho a položila si ruce na opěradla.
,,V první řadě jsem přemýšlel o té tvé dovolené.‘‘
Překvapeně se na něj podívala.
,,Zvážil jsem všechna pro a proti a rozhodl se, že by sis vlastně měla udělat malé volno.‘‘
,,Vážně?‘‘
Spencera její tón jen utvrdil v jeho rozhodnutí. ,,No ano,‘‘ přikývl. ,,Budeš mít narozeniny a určitě budeš chtít, aby se to oslavilo.‘‘
Aisha se zarazila. ,,Co s tím mají narozeniny společného? Chci odletět někam pryč, třeba zpátky na Floridu nebo na Bahamy-‚‘‘
,,Má drahá,‘‘ oslovil ji shovívavě, ,,o to právě jde. Zůstaneš tady doma v Beverly.‘‘
Aisha se zatvářila zuřivě. ,,Proč?‘‘
,,Protože jsi příliš mladá a sama-‚‘‘
,,Nejela bych sama,‘‘ usmála se přezíravě. ,,ale se Shawnem Smithem.‘‘
S tím jsem právě počítal, kočičko, oplatil jí v duchu úsměv. Naneštěstí má Smith tolik práce, že s tebou nikam jet nemůže.
,,Dobrá, tak se ho zeptej,‘‘ svolil naoko.
Aisha se uklidnila.
,,A za druhé, napiš si do diáře- 21. 7. máme schůzku s Danielem Draveyem. To je zástupce společnosti Jacopo Films.‘‘
,,Hm,‘‘ zavrčela a beze slova odešla z terasy.
Autor Alex Foster, 17.10.2008
Přečteno 364x
Tipy 16
Poslední tipující: Tempaire, Aki, Kes, Tasha101, Bíša, odettka, Ulri, Elesari Zareth Dënean, Lenullinka, Veronikass
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

děkuju ;-)

19.10.2008 16:01:00 | Alex Foster

Také Ti dodatečně blahopřeji...

18.10.2008 22:34:00 | Bíša

Taky přeju všechno nejlepší a těším se na další díl, protože to vypadá opravdu dobře. Držím palečky

17.10.2008 22:07:00 | Elesari Zareth Dënean

moc děkuju :-)

17.10.2008 21:56:00 | Alex Foster

vzhledem k tomu, že jsem asi první kdo si další díl tvého napínavého románu, přečetl. ráda bych ti popřála vše nejlepší k tvým zmiňovaným narozeninám. další část je stejně krásná jako předešlá a já už se nemůžu dočkat na další poutavé pokračování...

17.10.2008 21:51:00 | Veronikass

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí