Druhá šance(11 část)

Druhá šance(11 část)

Anotace: .....

Ráno mě probudí Deniska s tím, že tu mám návštěvu a já jen nerada vstanu a bez velkého zájmu jdu otevřít, kde mě čeká opravdu velké překvapení.
„Ahoj“pozdraví mě celý vysmátý Daniel a já jen s těží zatlačím zívnutí. Spala jsem sotva pár hodin, protože se mi zdálo, že stále někdo chodí kolem našeho bytu a poslední hodinu, když jsem uviděla černou siluletu za dveřmi, tak jsem už neusnula vůbec!!
„Ahoj, co tu děláš?“podivím se a vpustím ho do bytu, abych si nezadělala na zbytečné drby.
„Jdu pro vás“porkčí rameny
„Ale...kolik vůbec je?!“sděsím
„Skoro 9. Netušil jsem, že stáváš tak pozdě“
„Hm..Holky, pojďte sem“zavolám zbytek rodinky, abych je mohla pořádně představit a ty se hned objeví po mém boku, oblečené, upravené, takže to vypadá, že tu vyspávám a o děti se nestarám!!
„Tak tohle je Daniel, Danieli, tohle je Deniska, moje sestra a tohle Barunka, moje dcera.“představím je jako mávnutím proudku.
„Ahoj holky, něco pro vás mám“řekne mile, klekne si k nim a podá každé velkou čokoládu, o které by si u mě mohli nechat jen zdát!!
„Nedáš si kávu?“zeptám se a rovnou, bez odpovědi odejdu do kuchyně, abych dvě kávy připravila.
„Tak co, platí ten náš plán na dnešek?“ozve se mi za zády až nadskočím a tím mi vypadnou dva hrníčky kávy na zem, kde se rozbijou na miliónky kousků.
„Ty jsi mi dal“zašeptám a sehnu se, abych kousky posbírala a Daniel udělá to samé. Nakonec se z toho stane nehoda, protože při jedné nepozornosti se mi zapíchne střep do ruky docela hluboko.
„Pojď ošetřím ti to“řekne se smíchem a vyzvedne mě na nohy, abychom společně zamířili do koupelny, kde mě posadí na vanu a začne prohlížet poličky, ze kterých na něj padají různé předměty, jak moje, tak holek.
„Máte tu někde náplast?“zeptá se po chvilce, když to vzdá a já ho navedu zpátky do kuchyně, kde ji zaručeně najde. Po chvilce se vrátí opravdu i s ní a prstík mi šetrně a skoro nezbolestně ošetří.
„Díky“poděkuju a vzájemně se na sebe usmějeme, ale to nás vyruší holky, kterým se nejspíš nelíbí, že jsme je opustili.
„Co se stalo?“zajímají se obě dvě zároveň s pusou od čokolády, kterou už určitě stihli spořádat!
„Nic, holky umýt pusy, za chvilku bude snídaně“rozkážu. Daniel, po té co se nabídne, že holky umyje, se jich už nezbaví, takže si ho Deniska stáhne k sobě a napíšou k sobě úkoly a Barunka ho dokonce seznámí se svými panenkami a to jsem si myslela, že jsou obě stydlivé!!!
Odpoledne vyrazíme jako šťastná a spořádaná rodinka do parku, kde nás holky okamžitě zanechají samy, protože se rozběhnou přes park a najdou si zábavu samu.
„Vychováváš je sama dlouho?“zeptá se zvědavě
„Tohle je můj první den“přiznám bez mučení
„Cože?!“zeptá se nechápavě se smíchem
„Fakt“zasměju se společně s ním „teta od nás včera odešla, pomáhala mi s nimi vždycky ona, ale teď to zbyde na mě no“
„To zvládneš“ujistí mě a naše ruce se spojí a já se nenemáhám je rozpojit!! Co se to semnou vůbec děje?! Vždyť tohle nejsem vůbec já?!
Autor Veručka, 25.10.2008
Přečteno 439x
Tipy 8
Poslední tipující: Ulri, Princezna.Smutněnka, odettka, Tasha101, Lenullinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí