Druhá šance(12 část)

Druhá šance(12 část)

Anotace: ....

„Dane!!“ozve se za námi, a jako na povel se oa otočíme za sebe, kde na nás, tedy přesněji na Daniela začne mávat mlaďoučká blondýnka s bříškem!! Rychle a skoro s odporem naše ruce rozpojím a to už k nám celá udýchaná blondýnka přiběhne a Danielem se obejme!!Co to má sakra znamenat?!, blikne mi hlavou a chci se otočit a odejít, ale Dan mě chytne kolem pasu a přitočí k vysmáté dívce.
„Tery, tohle je má přítelkyně Elizabeth, El, tohle je má mladší těhotná sestřička, která neměla nic jiného na práci než do toho vletět Tereza“představí nás navzájem a já zůstanu hledět s pusou otevřou. Tereza, které nejspíš bliklo, co jsem si myslela, si semnou hned podá ruku a začne si semnou povídat, takže po chvilce zůstane Daniel sám a já zjistím, že má super ségru!!
„El, nedáš mi na sebe číslo? Zavolala bych ti a zašli bychom někdy na kávu, co ty na to?“ navrhne a já ji hned číslo nadiktuji, pro případnou schůzku, na kterou se už teď těším!
„Mami!!“
„El!“ přiběhnou ke mně ty dvě udýchané a každá vběhne jednomu do náruče, takže já chytím Denisku a Barunku Daniel, který ji hned vyzvedne do náruče a protočí dokola.
„Ahoj holky“pozdraví je Terča
„Ahoj“odpoví ji hned Deniska, zatímco Barunka se přitiskne k Danielovi a nechce se na Terču ani podívat! A to jsem si myslela, že nejsou stydlivé, po tom, jak se chovali k Danovi.
„Ty jsi určitě Barunka, co?“nevzdává to Terča a schválně se ocitne bratrovi za zády, aby na Barunku viděla, a tak nakonec z toho vznikne hra na skovku, což obě rozesměje, takže Barunku stydlivost přejde.
„Nic já musím jít, ráda jsem tě poznala El, i vás holky, ale Jirka na mě čeká“ vysvětlí a přidá do kroku, což je docela legrační vidět nastávající maminu s bříškem velkým, jak skoro utíká, jen aby nepřišla pozdě na schůzku s přítelem.
„Máš super sestru“ řeknu Danovi
„Já vím, ale před tím jsem to nevěděl“přizná „holky, ale mě docela vyhládlo, tak co kdybychom si zašli na něco k snědku co?“
„Jo!“zajásají holky a rozběhnou se k jedné místní menší restauraci, která je proslulá svými malými cenami a výbornou kuchyní.
„Nevím proč, ale zdá se mi, že si tě holky po dnešku zamilovali“vyslovím jednu ze svým myšlenek nahlas a Dan se jen na mě usměje jedním z těch jeho úžasných úsměvů.
„Já je taky. Jsou to super holky, ale neřekni jim to, ty víc“řekne a po tomhle neváhá a přítáhne mě k sobě, aby mě mohl políbit!! Konečně, pomyslím si, když se naše rty spojí a jeho ruce ucítím na svých zádech. Jak dlouho jsem po tom toužila?! Od dnešního rána, ano, od rána, kdy jsem ho uviděla znovu ve dveřích, jak tam stojí a od toho, kdy mi ošetřoval ruku v koupelně..
Nakonec mě pustí a já v dálce, před restaurací zahlédnu holky, jak se tiše smějí a já kývnu směrem k nim, aby se na ně podíval i Dan, který jen co je spatří začne smát taky a po chvilce se začnu smát i já a takhle se k nim v ruku v ruce rozběhneme. Panebože, vždyť já jsem se nejspíš zamilovala!! ale co nejspíš, nýbrž určitě!! no nazdar, další průšvih v mém životě.
Autor Veručka, 26.10.2008
Přečteno 477x
Tipy 6
Poslední tipující: Ulri, Princezna.Smutněnka, Tasha101, odettka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí