Náhodné setkání 2.díl

Náhodné setkání 2.díl

Anotace: 2díl o Nikol a jejím životě

mžourám i když moc dobře vím kdo u jejích dveří stojí. Čekala jsem cokoli ale to že tam bude stát Tomáš to opravdu ne, třeba je tam náhodou.. blbost! Jsem najivní.
Ještě více mě zaskočí když se Barča vyřítí z domu a skočí mu kolem krku a vlepí mu pusu, jenom takovou tu přátelskou ale pusa to je. Stojím tam jako opařená, zatímco pomalu odcházejí ruku v ruce a očividně se dobře baví. A to si říká kamarádka.. nevím co mám dělat zda brečet a nebo jít za ní a stropit scénu. Bohužel udělám tu druhou, horší, variantu. Ráznou chůzí dojdu k nim až za mnou blek vlaje, její přátelské "Ahoj" nechám bez povšimnutí a hned spustím "jak si mohla, to si kámošky nedělají", Tomáš na mě zírá jako kdybych spadla z měsíce a Barča se mi neodváží podívat do očí. Jediné co uděla že pustí Tomovu ruku a řekne "nic mezi námi není", ale to už zaslechnu docela z dálky, ani se neohlédnu a rázuji si to pryč. Blek zakňučí, asi se mu naše poněkud rychlá procházka nelíbí. Domů přijdu s rozmazanou mascarou a ubrečená. Zaběhnu do pokoje a na plné pecky pustím rádio. "jak mi to mohla udělat" pomyslím si.. V tu chvíli mi zvoní mobil, Barča, chvíli přemýšlím ale pak¨potvrdím zeleným sluchátkem příjem a už slyším jak se mi omlouvá a říká "pusť mě nahoru, jsem před vaším domem a vysvětlím ti to, není to tak jak to vypadá.." Uvěřím jí a pustím ji dovnitř. Mlčky jdeme ke mě do pokoje a tam spustí " nechodíme spolu, nelíbí se mi, šla jsem s ním kvůli tobě, říkal že se mu líbíš ale že se stydí ti to říct když se neznáte, zítra přijď po škole na autobusovou zastávku a on ti to vysvětlí", odpuštěno, vrhnu se jí do náručí a připadám si trapně že jsem ji nevěřila.
Ve 3 stojím na zastávce, po chvíli tam přijde Tom a spustí: "promiň nějak se nám to zamotalo co?" vybuchneme smíchy, tím sou rozpaky zažehnány. Zblízka je opravdu krásný, asi jsem se zamilovala nejen do jeho úsměvu ale když je v rozpacích ¨je přímo kouzelný.
Potom z něj vypadne: "Ne..Ne...Nešla by si do čaajovny? zeptá se trochu koktavě.."Šla", přitakám."tak zítra zatím Ahoj". "Ahoj". (a jak to dopadne v čajovně to zase příště :-) )
Autor Nicolletka, 27.10.2008
Přečteno 295x
Tipy 5
Poslední tipující: Aaadina, Lavinie, Veronikass
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí