Náhodné setkání 3.díl

Náhodné setkání 3.díl

Anotace: Ve 3.díle se dočteš o čajovně, o báře a o jiných věcech v Nikoliině životě

Jsem celá nervozní, tohle má být moje první opravdové rande, s klukem mích snů. Právě sedím na posteli a řeším problém.. Co si mám vzít na sebe? jediné co mě napadne je zavolat Báře aby se stavila a pomohla mi. Mám 2 hodiny do začátku rande a počítám sekundy kdy čekám na Barču. Zaslechnu domovní zvonek: "Já tam jdu", zakřičím na tátu kterej se hrne ke dveřím. "Ahoj, dobře že si tady, nevím co si v¨zít na sebe, pomůžeš mi, že jo, si moje jediná naděje", chrlím ze sebe až se skoro zapomínám nadychovat, "V klidu", řekne Bára nevzrušeně, ale to už stojíme o skříně a přehrabujeme se v ní. Bára najde kostkovanou černo-bílou sukni a k tomu černej top:"Vyzkoušej si to" řekne a já nic nenamítám a už se oblékám do černého topu. " paráda, tohle si vezmi", souhlasím s ní. Zbývá něco přes hodinu a půl ale musím počítat s půl hodinovou cestou do Plzně, protože sme se po SMS-kách domluvily že se sejdem až v Plzni. Bára je fakt kámoška, pomůže mi z účesem i s líčením a ještě se mnou jde na autobusovou zastávku, i když je úplně jiným směrem než jejich domek. Popřejemi hodně štěstí a já už jedu směr Plzeň.
"Ahoj", přivítá mě Tomáš, nejhezčí kluk na zastávce a jenom můj.. PO cestě do čajovny zjistíme že máme mnoho společných zájmů a také stejný vkus co se týče hudby, filmů,.. "Moc ti to sluší" řekne Tomáš a obdaruje mně jedním ze svých úsměvů. "Díky" odpovím tiše a sklopím hlavu aby neviděl mojí zčervenalou tvář.
V čajovně si objednám nějaký bílý čaj, což byla skvělá volba, je moc dobrý. Tomáš si jde odskočit na toaletu a já hned píšu Barče že je to tu super. Když se vrátí nesedne si ale naproti mě jako seděl předtím, nýbrž vedle mě. skoro nedýchám když mi položí ruku na rameno a obejme mě. Ale tu už se rozhodneme že půjdeme jinam. Vyjdeme z čajovny a Tomáš mě vede někam kde to vůbec neznám. já v Plzni dojdu maximálně z nádraží do školy. S Tomášem dojdeme do vilové čtvrti až k zelenému baráčku s velkou zahradou a k mému velkému překvapení Tom řekne: "Tak tady bydlím já, půjdeme dovnitř?", nesměle přikývnü. To už se nacházím v prostorné chodbě kde si zuji boty a kráčím k němu do pokoje. Leží u něho na posteli zlatý retrývr.. krásnej pejsek. Sotva spozoruje že jeho páníček má návštěvu, vrhne se po mě a oblizuje mě tak dlouho než ho Tom neodvolá pryč.
Koukneme se na film a jdeme zpátky na zastávku kde se se mnou rozloučí polibkem a já jedu šťastná zpátky domů.. (a co bude dál zase příště)
Autor Nicolletka, 28.10.2008
Přečteno 303x
Tipy 5
Poslední tipující: Aaadina, Lavinie, Veronikass
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezké, přesto je to hodně podobné příběhům, které jsem mockrát četla... Kdybys do toho vložila víc svých pocitů a názorů či svých vlastních zkušeností, dílko by jistě mělo větší ohlas... Držím palce, že se ti to podaří

01.11.2008 15:38:00 | Veronikass

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí