Náhodné setkání 2.díl 2.část

Náhodné setkání 2.díl 2.část

Anotace: kdo je to?

chvíli přesvědčuji sama sebe že ta kterou vidím není Bára. Ale bohužel je to ona, sedí s Tomášem v kavárně a vypadá šťastně, tohle jsem nečekala, moje nejlepší kamarádka. Ale třeba se náhodně potkali, musím se dozvědět co řeší. Zvednu se ze židle a jdu za nimi "Ahoj Barboro, co ty tady s ním" bára vypadá zaskočeně. "Aho..oo..j" řekne koktavě "jenom si povídáme," nevěřím jí ani slovo, vypálím z kavárny, bára mě doběhne za rohem. "Musím s tebou mluvit, ta holka s kterou Tomáš čeká dítě, znám ji, ona se psychhicky zhroutila, protože to dítě potratila, šla jsem okamžitě volat Tomášovi, musela jsem mu to říct." moje bojovnost ze mě vyprchá. "A co Tomáš?" zeptám se, "Chce tě zpátky, říká že mezi Vámi už není žádná překážka a že tě pořád miluje", "Barčo, běž prosím za ním a řekni mu že i když už není otcem jejího dítěte mezi náma se nic nezmění, nechci ho ani vidět!! a tobě se omlouváám, nevím co sem si myslela když sem tě tam s ním viděla"
venku už ale stojí mamka, na nic se mě neptá, dojdeme mlčky až na zastávku autobusu...
Autor Nicolletka, 09.11.2008
Přečteno 293x
Tipy 4
Poslední tipující: Aaadina, Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí