Náhodné setkání 5.díl 2.část

Náhodné setkání 5.díl 2.část

Anotace: Nikol a Martin?? Martin a Nikol?? to se uvidí

Druhý den jsem jako vyměněná, nemůžu se dočkat odpoledne a hlavně toho až půjdu do kavárny za Martinem. Máme sraz v pět hodin odpoledne. S přípravami začínám už ve 3 hodiny, chci vypadat dokonale. Všechno jde dobře až na jednu důležitou věc, nemám co na sebe. Jsem zoufalá, přehrabuji se ve skříni dobře půl hodiny a nakonec objevým černý top a bílou sukni ke kolenům, doplním to mnoha doplňky jako je i moje úžasná černobílá čelenka a další věcičky kterých mám doma nespočetně.
V půl páté jsem před kavárnou, vejdu dovnitř a vidím Martina který právě roznáší kávu a coca colu u stolku na druhé straně knihovny. Sednu si na bar a čekám až přijde. Je tady dost rušno, proto tam sedím asi 15 minut než konečně přijde. "Ahoj, těšil jsem se na tebe." roztáhne rty do širokého úsměvu, "Za půl hodinky končím tak na mě počkej." Dám si jednu minerálku a to už se Martin loučí a odcházíme společně směr čajovna.
Po skvěle prožitém dnu s Martinem přijdu domů a nastane horší část dne, učení na test s biologie. Píšeme z asi 10 stránek z učebnice a já se na to ještě ani nepodívala.
Po škole jde ke mě Bára, díváme se společně na film a v 6 hodin, kdy by Bára měla jít domů se rozhodne, že zavolá mamině aby u mě mohla přespat. Pozveme ještě jednu kamarádku a uděláme si dámskou jízdu. Uděláme si popcorn, načneme colu a skvěle se bavíme. Ještě že je pátek protože jdeme spát až v sobotu ráno a asi bych se do školy nevzbudila. Ale stálo to za to. Jsem ráda že mám takovéhle kamarádky, hlavně Báru.
Další den ve škole mi Bára říká :" počkej na mě po škole, chci ti něco říct."
(Co mi chce říct, to zase příště)
Autor Nicolletka, 02.12.2008
Přečteno 229x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí