Zbylé naděje 6

Zbylé naděje 6

Anotace: Snad nebude tek zle.

Sbírka: Zbylé naděje

Kolem obeda mi napise ten kluk.Představí se jako Dany.Od té doby se do slova bombardujem zprávama a to az do noci.Najednou mi přece jen v téhle černé díře svítají malá světélka.Dany je někde z Moravy je taky v léčebně.Zatímco můj pobyt tady začíná ten jeho se tam chýlí ke konci.V léčebně je někde v Košicích.Chystá se dostudovat vysokou skolu ze které musel odejít.Nepíšem si ani tak o sobě jako o pocitech které máme.Neexistuje tu třeba televize.Násilím se nás prostě snaží začlenit zpátky do společnosti.Dnes poprvé neusínám s pláčem.Trošku mě to hřeje na srdíčku.Ráno jdeme na rozcvičku.Vidím tam i Lukáše a Lídu.
,,Ahoj." Pozdravím ji a zrzka si automaticky jde stoupnout vedle mě.Sestřička tedy spíše praktikantka cvičí a my děláme totéž co ona.Je mi zase na omdlení.Jsem skoro před složením.Hlava mě pálí.Všechno okolo se rozmazává a polejvá mě studený pot.Najednou otupím a jsem lehká.Proberu se až na lavičce kde mě drží sestřička.
,,Lído otevři okno." Pobídne ji.Cítím že jsem bílá jako stěna. ,,Pokračujte to samé na druhou nohu." Mává rukou směrem k ostatním pacientům.Jen dýchám a sestra mě odvede do postele.Asi po půl hodině co ležím se vzpamatuji uplně.Dan mi smskou přeje dobré ráno a píše že půjdou s klukama hrát fotbal.Pomalu si připravím sešit penál a půjdu do školy.Matika probíhá v jídelně.Pomalu jdu po schodech.Lída na mě zamává.Všimnu si že u stolu sedí se dvěma holkama.Jdu k ní a ona mi automaticky přistrkuje židli od vedlejšího stolu.
,,Ty seš ten kolaps z jedničky?" Optá se protivná kuchařka.Jen kývnu jakože jo.Kuchařka se na patě a odkráčí.Za chvíli se vrací s hrníčkem s kávou a pulkou krajice chleba.Je namazanej nejakou odpornou paštikou.
,,Diky." Poděkuju donuceně.Když si sednu Lída mi pomalu představí ostatní.Eva má krátké vlasy.Skoro na kluka řekla bych má vychrtlou postavu a velký nos.Věra je jakoby opak.Věra má dlouhé rovné vlasy.Statná postava a kulate brejličky vytvářejí dojem zamračeného golema.Společně všichni vypočítáme nějaké zlomky a logaritmy.Bavíme se o všem možném takže ve finále máme s bídou pět příkladů.Po matice jdeme na vyšetření.V salonku si posedáme na gauč a čekáme.V ordinaci mě čeká měření tlaku,ekg,tepltoty a příprava na eeg.Vysvětlují mi zatim jak to bude vypadat a jak to funguje.Docela se toho bojím.Napíšu Danoj.Neustále si píšeme co kdo dělá.Odpoledne se venku udělá hezky.Pustí nas na zahradu léčebny.Stojím venku a maluju na malířském stojanu.Bohatě mi to stačí neboť se tu nepotřebuju nikomu otvírat.Po chvilce slyším zasebou nějaký rozruch.Vedou další dva pacienty.Jsou to kluci jednomu je odhadem tak 22 a druhemu asi 20.
,,Hani na příjem." Zakřičí na sestřičku její kolega.Na obličejích těch kluků poznávám stejnou nedostupnost s jakou jsme přišli všichni.
,,Hezky maluješ." Ozve se zamnou.
Autor mexx, 03.12.2008
Přečteno 399x
Tipy 10
Poslední tipující: Aaadina, Egretta, Lavinie, NikitaNikaT., Lenullinka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hmm, malování, to by mě bavilo... příběh se pomale rozjíždí... stále si Ti dva esemeskují, doufám, že to alespoň za kačku :o) Abo nový tarif zadara :o)

03.12.2008 21:56:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí