Přátelství kapitola 2.

Přátelství kapitola 2.

Anotace: Další kapitola příběhu Přátelství. O Karlovi a Silvě.

Ten den šla Silva do svého pokoje. Řekla si že si ho upraví. Byl malý že když si lehla na postel dotkla se rukama obou stěn a postel byla přes celou šířku pokuje. Spočítala peníze v kasičce které šetřila od 1 roku života. Dohromady tam bylo 2 000 tisíce korun. Hledala na mámi notebooku na internetu. Našla krám který sídlil hned v street 1 na náměstí. Našla si jak tam doject a metrem tam byla za 5 minut. Když dorazila tak tam stál starý oprášení obchod. Prodávaly tam postele a nábytek do malého bytu. Pán v krámě ji pozdravil, ona se koukala. Pán ji řekl:"Potřebuješ něco konkrétního?"."Ano". Do malého pokoje nákou postel levnou a malou. Pán šel a ukázal ji postel jako palandu ale dole neměla další postel. Stála pouhích 500 korun. Pán ji řekl:"je použitá ale hezká". Byla hezká a když se na ni lezlo tak u hlavy měla andělíčka. Koupila ji ale dole ji zbylo spousta prostoru tak si koupila z a300 korun onalí stolek s 2 šuplíkama na oblečení. Pán ji nabídl:"Já ti to odvezu domů za 200 korun"
Silvie:"Jasně"
Pán :" kde bydlíš?"
silvie:"Po náměstí do prava a 2 do leva"
Pán:"hmmm?"
Silvie:"u zvonku bratří grimů".

Pánovi poděkovala za odvos a poprosila paní Michetovou.
Paní Michetová byla kulturistka.Měla velké svaly a mámě nábyetk stěhovala několikrát. Do malého pokoje nastěhovala místo staré postele novou a stolek pod to.

KONEC....

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ...
Autor Andulka.H., 04.01.2009
Přečteno 279x
Tipy 1
Poslední tipující: Lenullinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí