Přátelství kapitola 3.

Přátelství kapitola 3.

Anotace: Další pokračování příběhuu přátelství.

Jak mamka přišla z práce divila se. Nejdřív jsem myslela ž ez atu postel mi vynadá ale řekla že je to hezký. Koukala se a upekla dort. Dovolila mě pozvat karl a Jeho mamku Jules.Jules nám přinesla víno a pro mě a Karla přinesla dětské šampanské. Karl si vlezl na postel a koukal na andělíčka. Byl jako v hipnose a já šla za nim. Koukaly jsme na sebe a cítila jsem ten pocit a stalo se to. Políbila jsem ho a on mě. Jazykem mě projížděl pusou. Pak sme říkaly jak je to hnusní ale zamilovali jsme se.
DALŠÍ DEN-
Říkala jsem Mirandě jak sem Karla políbila. Miranda mě začala vyprávět jak líbala svoje kluky. Miranda o odpolední velké přestávce se zvedla s lavičky a řekla:"poď pudeme do města". Jeli jsme tranvají a metrem do KFC a dali si kolu a kuře. potom Miranda navrhla že si vyskoušíme oblečení. Jelikoš byla Miranda bohatá mohla si to dovolit. Koupila si a i mě tílko černí a jí a mě levní bílý kalhoty. Nastrkaly jsme se do našich modelů a Miranda:"ještě boty na podpadku. Miranda vybrala levnej pár bot 6 cm. Tílko přilnulo a naše velká prsa tam byl anamáčklá . Kalhoty nalepené na nohách a boty na podpadku . To dodalo šmrnc . Když jsme šli do parku a tam byl chlap tak po nás čuměl a potom šel k Mirandě a ................POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ...
Autor Andulka.H., 05.01.2009
Přečteno 270x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí