Zbylé naděje15

Zbylé naděje15

Anotace: závěrečný díl...o rok později

Sbírka: Zbylé naděje

Byl krásný, teplý červenec.Minulý rok touhle dobou jsem poprvé viděla Daniela.Tradičně po roce psaní smsek a dopisů ho znovu možná uvidím.
,,Jaký možná." Řeknu si odhodlaně nahlas.Už neváhám ani minutu a hnedka jak přijdu domů začnu si balit věci.
Byli tři odpoledne a s holkama jsme vyrazili na přehradu.Od Daniela je ta přehrada vzdálená asi 80km.Za to od nás cesta na přehradu trvá dvě a půl hodiny vlakem.První večer jsme se ubytovali v poloprázdném kempu.Kemp byl strohý.tvořilo ho pár dřevěných chat pod listnatýmy stromy.hned jak jsme se šli rozhlédnout po kempu potkali jsme bandu Slováků.Posedali si k nám k chatce a zjistili jsme že tu dělají na nějaké stavbě a tohle je jejich romantické provizorní ubytování.touhle dobou je Dany ještě v práci pomyslela jsem si.
A my? Holky se pořádně rozjeli.V poloprázdném kempu a s nic moc počasím se toho moc dělat nedá.A tak lahvinky vína padali jedna za druhou.Během večera se holky popárovali se Slovákama a já zůstala v chatce sama.Nejdřív mi to bylo líto ale nakonec jsem tiše vstřebala alkohol a usnula.Ráno bylo dost šedivé.Celou noc lilo a před chatkou se nám udělalo šílený bahno.Obě holky byli až po krk zachumlané v peřinách a já vstávala.Pomalu se probírám venku na vzduchu mnu si oči jen tak v tričku a kalhotkách když uvidim jinou bandu kluků.Tak tady bude ještě veselo pomyslím si v duchu.Na zádech mají batohy a já z jejich tápání poznávám že hledají číslo právě zaplacené chatky.
,,Dobré ráno" křikne jeden z těch kluků.
A pak se to rozjelo.Jedno dobré ráno a odpoledne už nás u chatky včetně slováku sedělo asi dvacet.Stejně jsem nemyslela na nic jiného než na Danyho.Psal mi jak se na mě moc těší.Nový kluci nás večer pozvali do restaurace a Dany napsal že přijede taky dneska večer.S holkama vybíráme už jakou dobu spodní prádlo líčíme se a češeme.Přípravy jsou strašně dlouhé a jsem nervozní.Klepou se mi kolena rudnu potim se a to jsem ho ještě ani neviděla.Potom Market vytáhla z kabelky 3kondomy.Jeden hodila po mě druhej po Kátě a třetí si strčila do kapsy.
,,Hlavně bezpečně dámy." Načež jsme všichni tři vyprskli smíchy.
Posuneme se o tři hodiny dál co vy na to?
Rozklepaná jen v osušce uklízim sprchový gel.Dany leží na mé posteli.Vzrušením ani nedýchám je mi moc dobře jasný co se teďka stane.Osud si zpečetím když se v ručniku pachtím k němu do postele tak aby mi ručník nespadl.Rozklepaná vzrušením a zimou si k němu přiléhám.Chvilku si koukáme do očí povídáme si a potom mi opatrně stáhne ručník.Vezmu ho a snažím se ho hodit na židli.chci to jako nikdy předtím.Líbí se mi tak strašně mo že do tohodle vsázim všechno.On vezme peřinu a pečlivě mě celou přikryje a trošinku se ke mě natiskne.Po chvilce povídání a takového nejasného koktání nás obou se mě pokusí políbit.Trošku lehce.Oba bysme si toho chtěli tolik říct ale prostě není čas.Líbá mě jemně a hladce.Najednou se nervozita v nas obou promenila v nedočkavost.Přitáhl si mě blíž.Začali jsme se líbat hltavěji pak se zase jen ochutnávat jazyky se nám proplétali a bylo to kouzelné.Rty se poznávali zatímco ruce bloudili po těle toho druhého.Kolikrát jsme si psali o tom jak jsme tenkrát promarnili a promrahli svou šanci.Teď už si to nenecháme ujít.Po letech jsem byla zase rozklepaná a rozechvělá.Křehká holčička a zároveň dravá po své kořisti.Vášní a všemy hormony se mi zatmívalo před očima.Jak dlouho tohle pořád dokola trvalo nevím.Konečně jsme se aspoň trošku nabažili těla toho druhého.Drželi jsme se co to šlo ale teď už se to rozjíždí na plno.Otočil mě na sebe.Byl tak nádhernej.Vybavoval se mi okamžik jak jsem ho před hodinou viděla přicházet v bílé košily.Byl tak sexy.V restauraci si dal kávu a zapálil si.Viděla jsem držení rtů té cigarety.Tak bezmocně jsem ji záviděla.Jak ta mužná ruka škrtla zapalovačem.Oči i úsměv mu daroval snad sám ďábel.Totálně mě odzbrojoval.Držel mě za boky a přejížděl přes prsa na břicho a zpátky.Bylo vidět že i on si patřičně užívá mého těla.Košile mi vadila už delší dobu a tak jsem mu nedočkavě začala rozepínat knoflíky.Rozepla jsem dva a pak mi pomohl košili přetáhnout přes hlavu.Přitiskla jsem se k jeho horkému tělu.Cítila jsem tu žhavou voňavou kůži.Nakonec jsme se ocitli oba úplně nazí.Z jeho těla a nedočkavého klínu jsem šílela.Seděla jsem na něm a hrála si z jeho předností.Prvně jsem ho vzala do ruky a on se celý zachvěl.Najednou jakobych se změnila v někoho jiného.tak se vůbec neznám.Vzbudil ve mě něco dosud nepoznaného.Cítila jsem jak se mi pod prací mé ruky napíná do ticha vydechuje a sem tam se trošku zalkne.Pocit štěstí mě hltí od hlavy až k patě.Naposledy vzdychl a potom mě převalil pod sebe a usmál se.Pohladil mě po bříšku pohladil po vlasech maličko se ke mě přitiskl a najednou se naše těla změnila v jedno.Pohrávali jsme si spolu jak jen to šlo.Po chvilce se ode mě odtáhl a rukou mi hladil bříško a prsty zajížděl níž.Dosud sem nic takového neznala dokázal se ovládat i v těch nejvíc neovladatelných chvílích.Hladil mě a pomačkával mi stehna a díval se jak mě touha ničí a dovádí k šílenství.Sama jsem klouzala po polštáři a nabízela se mu jak to šlo.Nakonec jsme oba pustili své vášně.Byli jsme jedno tělo vlnicí se v jednom rytmu.Jeho ruce měli mužnou sílu přejížděla jsem si mu po nich a dostávala se zpátky do extáze.Když už to konečně vypadalo že už se situace uklidní následoval další set něžností hrátek a dovádění.Vědomí že se zase rok neuvidíme nás hnalo na okraj sil.Můj mazlíček už nemohl a tak jsme si příjemně povídali.Na konec i přes jeho únavu kterou musel podstoupit mě znovu začal hladit po stehnech.Bylo to zvláštní těch x desítek dopisů intenzivního smskování vždyť mi se známe jen po drátkách a papírech.Rozumíme si jakobychom byli jeden.Po půlnoci musel jet domů aby se do rána stihl aspoň trochu vyspat.Celkem jsme to zvládli čtyřikrát.Já taková slušná holka.Kde se tohle ve mě vzalo?Pocit který sem měla po tomhle byl úžasný.Přirovnala bych to k něčemu jako je třeba maraton.Ano stokilometrový maraton a vy doběhnete jako první.Jste unavená,lehká a zároveň spokojená.Šlápla jsem za hranici svých možností.
Autor mexx, 12.01.2009
Přečteno 377x
Tipy 9
Poslední tipující: Dark Angelus, Egretta, Aaadina, NikitaNikaT., Lenullinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ST! Působivý příběh, lehce romantický, erotický, vášnivý a smyslný. Líbí se mi obsah. Ach ano, minimálně jednou se člověk dostane na hranici svých možností. S miláčkem se tam dostáváme často, pač, když si člověk uvědomí tu nádheru, rozkoš, mazlení... nenechá ho to v klidu. Běžně to stíháme nejednou... Vždycky není čas, ale když už je promilujem a promazlíme hodiny... je to úžasné. Příběh ma jistou jiskru vášně a něžnoti.

13.01.2009 06:14:00 | NikitaNikaT.

btw. mimochodem, aj Tvůj pravopis se zlepšil, chybek je už méně.

13.01.2009 06:14:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí