U kávy

U kávy

Anotace: Příběh vypráví dívka v kavárně,má pocit,že se jí hroutí život...Je to o lásce k dvěma pohlavím,nakonec zjistí,ke komu chová city a neví co bude ted...na pokračování si musíte počkat.

No dobře povím ti to.Bylo mi tehdy 16 let,druhý rok na střední škole,obor návrhážství.Měla jsem před sebou velice divoký věk,tak jak to nazval každý,kdo aspoň zdálky prošel pubertou.CHuť zkoušet nové věci,co doposud byly jen snem.Nacházet nový svět.
Mojí rodiče nebyli na tom dobře zrovna po finánční stránce,matka otěhotněla a byla na mateřské,otec vše musel táhnout sám.Když sem mohla,tak jsem chodila si přivýdělávat na benzínku,umývat auta,tam jsem slýchavála všelijaké nechutné návrhy,ale nechávalo mě to chladnou.No jo chlapy,jsem si říkala.Čas běžel a naše finanční stránka se zlepšila,matka po porodu začala pracovat doma a taky se starala o malou Moniku.Koupila si i počítač a tím to všechno začalo.
Vůbec mě nelákal sex s muži jako ostátní holky v mojem věm,ale před nímy sem předstírala,že přítele mám.
Bylo mi 18 let,na seznamce na internetu sem našla jednu ženu,která byla ochotná mě zavést do světa žen.Zkušenost,na kterou nikdy nezapomenu.Jmenovala se Helen,30 letá velice přitažlivá,neodolatelná,zkušená žena,která v životě prožila mnoho nehézkého.Nejdřív jsem si začala s Helen jen dopisovat,dlouze do noci posílat sms,pak mi začala i volat,ptala se:jak se mi daří či nedaří,prostě byly starostlivá.Pak jsem najednou zachtěla se s ní setkat,táhlo mě to k ní neuvěřitelně moc.Sešly sme se.Bylo to něco neuvěřitelného.Ve skutečnosti byl ještě krásnější než na fotkách!Noci s ní byly jako v pohádce,s Helen jsem začala trávit všechen můj volný čas.Helen byla velice zámožná žena,neváhala mě ani vzít sebou do společnosti mezi význámné lidi.Byla jsem její vydržována milenka,zařídila mi vlastní účet,kde mi posílala měsíčně 10tisíc a po každé noci ztrávené s ní mi dala 5 tisíc.Prostě pohádkovej život,ale nemohla jsem to nikomu říct,neměla jsem odvahu.Kolikrát jsem se ráno bála,až zazvoní budík a já se probudím ze sna s všechno bude jako dřív.Bohužel každá pohádka jednou musí skončit a né bohužel se šťastným koncem.Úspěšně jsem odmaturovala,Helen mi uspořádal večírek pro mé rodiče a tam se to všechno dozvěděli.Od té doby sem se s ními málo stýkala a pak ,jsem s nímy ztratila uplně kontakt.Odstěhovali se,ani nevím kam.
Začala jsem pak šťastně žít po boku Helen,Pomohla mi otevřít si vlastní obchod s oblečením.Ale opravdu pohádky končí:Helen mi velice vážně onemocněla rakovinou,neměla už šanci se vyléčitVěčinu peněz věnovala pro nadaci žen nemocné rakovinou,mi přenechála dům,a místo ve společnosti.Po její smrti se mi zcela změnil život.CHodila jsem do společnosti,kde mě kdysi brávala sebou,ale ted už vedle mě nebyla.Toužili po mě muži,měla jsem pocit,že jsem snadnou kořisti,že se velmi snadno chytím.Mužský šarm ,mě neustále sváděl,tušila jsem na sobě velkou změnu...
Autor jackia, 15.01.2009
Přečteno 228x
Tipy 4
Poslední tipující: Lenullinka, hermiona_black, Helča.p
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí