u kávy

u kávy

Anotace: Hlavní hrdince umřela její movitá přítelkyně,začal se jí hroutit život,ale nakonec se jí udál novým směrem....

A já byla zase sama,hroutil se mi život.No,ale tohle všechno se dá zvládnout.v životě jdeš nahoru,dolů,ale i úplně dolů až nevíš kam vlastně dojdeš...možná se dotkneš i dna.
helen mi zemřela,zůstaly mi po ní jenom vzpomínky,postavení ve společnosti,její dům,peníze,nadace,movití přátele,ale nejvíc co mi po Helen zůstalo bylo plno vzpomínek,překrásných vzpomínek.Já nechcu na ní nikdy zapomenout!!!Křičela jsem zoufalstvím,že jí nemám,smutnila jsem každou noc,když jsem usínala a cítila její vůni na polštáři.Ach né ona mi zemřela!Až pozdě sem si to všechno uvědomila,chtěla jsem být aspon jednou v životě být tak silná jako byla ona.Helen mi zemřela a já chtěla,aby její jméno bylo známe slavné,tak jako byla ona sama.Dlouze po nocích jsem pracovala,na svojí první kolekci zimního oblečení,chtěla jsem mít svojí vlastní přehlídky,a ty peníze bych věnovala na nadaci žen postižených rakovinou,už jen protože,že mi Helen zemřela na rakovinu ,a proto,že je na světě spousta žen,které si nemohou dovolit léčbu.Dřela jsem Týden v kuse,nespala jsem,to jen proto,aby moje kolekce byla dokonala,tak jako byla moje Helen.Nešlo to!!Jako by se moje inspirace vytrácela z hlavy.
Když už mi došlo,že tu kolekci nezvládnu,sedávala jsem v prázdném doma v pracovně,pořád jsem se snažila čmárat návrhy,ale jako by mě opravdu moje múza opouštěla,moje milovaná Helen,na kterou jsem se dívala na fotce,která ležela na stolee,ale jako by se v mojích myšlenkách na ní vzdálovala.Ach bože,proč si mi jí zval?!Rvalo mi to srdce...Takový život jako mi Helen nabýdla jsem si a ni ve snu nedokázala představit.Jsem jí za to upřímně vděčná.Ty noci co jsem seděla v pracovně,jsem opravdu vytvořila novou kolekci,a peníze jsem věnovala nadaci.Helen by na mě byla hrdá,protože já na sebe jsem,a to strašně moc.
Čas běžel.Stala jsem se modní návrhářkou,strašně žádamá mezi muži,chodila jsem s nimi dokonce aj na večeře,už jako malá jsem slýchavala návrhy k sexu za peníze,ale pokážde jsem odmítala aj tedy i ted.Proč jsou chlapy tak naivní?!!Nikdy bych s nímy za peníze nešla.Ale strašně moc mě lákalo oběvit nový smysl mého života...
Autor jackia, 16.01.2009
Přečteno 206x
Tipy 2
Poslední tipující: Lenullinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí