Premiere Attouchement Amor

Premiere Attouchement Amor

Anotace: Napsané O a Pro mojí Lásku

Premieres AttouchementAmour

Na dnešním velkém světě, ve kterém není nic zadarmo bez boje.
Žije mnoho lidí, ale málo z nich si uvědomuje, jak důležité je milovat,
cítit lásku a vášnivé polibky.

V plném světě lidí, žije Francois, žije svůj život, spíše ho přežívá. Nic závratného se nestane, proto žije, životem svobodným, chvilkami okamžiků, si užívajíc života naplno. Ve skutečnosti je jiný nikdo ho nezná nerozumí jeho pocitům a potřebám, on pořád hledá tu pravou lásku a pochopení. Již několikrát ho zradili lidé, kterým věřil. Hledá člověka, kterému by naslouchal, chránil ho, a který by naslouchal jemu. Začne si dopisovat s jednou dívenkou, jež je nejlepší kamarádkou jeho sestřenice Claire. Je nádherná on to ví, tajně jí miluje již nějaký čas, od doby, kdy poprvé spatřil úsměv její, byť na fotografii. Ve svém životě ji potkal také již párkrát, ona úsměvem svým ho okouzlila, pohledem svým na něho se zahleděla. On strnul mráz po zádech mu přejel , byť oslovit by ji chtěl odvahu v sobě a ve svém srdci nenašel. Píšíc si tou dívkou, poznává jí miluje jí pořád víc. Oba si píšou zjišťují, že oba život v poslední době zklamal a minulost jim v srdci leží, každý svou touhu má, jejich cesta je společná, myšlenky podobné. Jméno její prozradit snad smím jmenovala se Alenka. Alenka píše Francoisovi, že ven by chtěla jít, když je venku krásně. Jenže není nikdo kdo ven by s ní šel. Francois na rande pozve ji, nabídne se, že s ní ven půjde a hrozně rád. Nečekajíc, že se jeho sen někdy uskuteční.
Dohodnou se „ Tak dobře v šest u trafiky “ Od této chvíle, této věty změní tato věta nevinně jejich životy. Francois přijíždí, se zpožděním obává se, že Alenka čekat na něho nebude.
Ona tam stála a nádherně se usmívala. Je to ten nejkrásnější úsměv co kdy viděl, nikdy neviděl ho jenom sám, jen na něho, aby se smál. Jdou takhle až dojdou k místu zvaném troj zemí. Byli tam takové schody a výhled na ledovou řeku Nisu, slunce nádherně svítilo, nebe bylo azurově modré, překrásný letní den. Seděli tam na sebe pokukovali oči jejich na sebe se dívali a v s hloubi duše s již tajně milovali. Oba báli se. Nevěděli co očekávat, nevěřili. Ona řekla „ Pojď jdeme nohama na druhou stranu, on pověděl jí, že je to studený. „ Vlezli tam nohy smáčely, a pořád se na sebe usmívaly, celý den si užívaly. Potom šli zpět procházkou, on pořád o něčem mluvil ona poslouchala. Při západu slunce, na jezerem na lavičce sedí spolu a jen si povídají. Je to jedna z nejkrásnějších chvil jeho života. Celý tenhle den byl……tím nejlepším a nejkrásnějším co Francoise kdy potkalo. Byl šťastný.

Napsal v roce 2009 F.Pilař,
věnováno mé lásce Alence P.S. Napořád Tě Miluji!
Autor pilalmc, 22.01.2009
Přečteno 193x
Tipy 5
Poslední tipující: Alex Foster, hermiona_black
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, teda ty hrubky.... ty Pilař určitě nenapsal :-D

22.01.2009 22:12:00 | Mairin Furioso-Renoi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí