Na život se vsází vše 7

Na život se vsází vše 7

Anotace: pokračovaní...nebude se Marcello mstít?A co Michalis...podaří se ho Radce uhnat?

Vzbudím se až ve čtyři.Venku je pořádné teplo a o moře pofukuje vítr.Pořádně se protáhnu.Obléknu si sukni a tílko.Vezmu si knížku ručník a půjdu k moři.Nechce se mi tu být sama.V celém domě nejspíš nikdo není.Soudím podle ticha.Okolo mě chodí holky v mém věku trošku si řikám že když tu mají kluci takový výběr z krásných holek že tu nemám ani šanci.No s mým velkým zadkem.Raději nebudu přemýšlet.Dojdu na pláž a ručník dám na písek.Moře se vlní a třpytí.Racci lítají nad hladinou a ani se mi nechce číst.Jen tak koukám do vody.
,,Ahoj" Uslyším zasebou.
,,čau." Pozdravím Andreho.
,,Co tu děláš?" optá se.
,,Sedim a kochám se."
,,Cože?" Koukne na mě a trochu svraští obočí.
,,Jo jako dívám se." Upřesním výraz protože mi dojde že nerozumí významu slova.
,,Můžu stebou?" Osmělí se a příjemně se usměje.
,,Jasně." řeknu a posunu se na ručníku.Andree má kudrnaté vlasy malinko mu lezou do očí a má děsně hezký pohled.Krásné oči.Takové upřímné.Jiné než má jeho bratr.Michalis má pohled spíše lišácký.
,,Líbí se ti tu?" Posadí se a koukne na mě.
,,Celkem jo a co vy jste tu na dovolené?"
,,No jezdíme sem s našima už několik let."
,,Aha a normálně žijete kde?" Uhrábnu si vlasy které mi vítr nepříjemně čechrá.
,,V Ostravě.A ty?"
,,V Praze."
,,Docela dálka." Vyklouzne mu a po chvilce jakoby se za to styděl konstatuje.
,,To je vlastně jedno."
,,A proč si přijela?"
,,Za prací a chtěla jsem tak trochu utéct."
,,Opravdu?" Zatváří se nevěřícně.
,,Jo jo doma už se to nedalo vydržet."
,,To znám táta je taky trochu od rány." Usměje se a do dlaně vezme písek.Po chvilce ho z dlaně pouští zase postupně k zemi.
,,takže když sem jezdíte tak to tu znáš dobře co?" Změním téma a snažím se něco dozvědět.
,,Jo máme tu místo v hotelu vždycky."
,,Jakto?"
,,Táta je ředitel jedné cestovky a je tujako čestný host." Přesývá už několikátou várku písku v ruce.
,,A kde máš bráchu?" Odvážím se.
,,Nejspíš někde blbne s holkama." Odpoví mi a jakoby mi vrazil nůž do zad.Fouká chladnější vítr.Už je docela zima.Najednou si zase připadám že je vše na prd.
,,Nejdem se projít?"
,,Tak jo." Zvednu se ze země.
,,A kam půjdem?"
,,Vezmu tě k nám do hotelu chceš?"
,,Ne to není dobrý nápad." Chytím ho za ruku.
,,Ale jo vezmi si plavky je tam krásnej bazen."
,,No tak dobře." Po cestě se stavíme u mě a Marcello si nás měří přísným pohledem.Má tu nějakého kámoše.Přibližně stejný šampon jako je on.Vyběhnu schody do patra a převléknu si plavky.Natáhnu svoji květovanou sukni a černé tílko.Ručník vyklepu z okna a strčím ho do plážové tašky.Seběhnu dolu a vyjdu za Andreem.
,,Tak mužeme jit?" Optá se a tváří se nějak divně.Tenhle pohled u něj neznám.
,,jasně." Usměju se.
,,Bude se ti tam líbit.Je tam i pár malejch jeskyní a ták." Snaží se mě nalákat.
,,A jak je to daleko?"
,,Kousek asi kilometr." Mám co dělat abych nevyprskla smíchy.
,,To je teda kousek."
,,Můžu se tě na něco zeptat?" Zvážní.
,,No?"
,,Ty jsi s Marcellem něco měla?"
,,Ne proč?" Ušklíbnu se.
,,Víš v té restauraci o tobě mluvil s tím kámošem a nebylo to zrovna hezký."
,,Cože?" Zastavím se.
,,No italsky umím blbě ale rozumím."
,,Co říkal?" Naléhám.
,,To je jedno pojď už." Usměje se.A já bych nejradši Marcelloj vyškrábala oči.Když dojdeme před hotel oči mi málem přechází.Čtyř hvězdičkový luxus.Andree mi podá ruku a usměje když uvidí mé nadšení v očích.
,,Líbí?"
,,Jo." Řeknu uznale.Když vkročíme dovnitř jsme malinko za exoty neboť je to všechno takové nobl.
,,Pojď počkej tady skočim taky pro plavky."
Postaví mě vedle schodů tak abych byla co nejméně na očích.Po chviličce seběhne.
,,Tak jdeme." Chytne mě za ruku a nastoupíme do výtahu.
Vylezeme u obřího bazenu.
,,Tady se rozdělíme vzadu si odlož a přijď jo."
Jen kývnu a jdu tím směrem kam ukázal.Je to tu celé takové do olivové zelené.Lavičky skříňky a ták.Když vylézám čeká na mě Andree.Podá mi ruku a přidržuje mě abych neuklouzla.
,,Tudy tady jsou ty jeskyně." Navede mě.
,,Se budu bát."
,,Jo jako že by tam byl čert nebo ponorka?"
,,Teď nevím co by bylo horší." Oba vyprskneme smíchy a smějeme se na celou jeskyni.Po schůdkách sestupujem do vody.Jektám zubama.
,,Snad ti není zima." Optá se a už je v bazéně.
,,No jen trošku." Připlave ke mě a začne po mě stříkat vodou.Všechno mu to oplácím.V tom uvidím že se v koutku té jeskyně krčí Michalis s nějakou brunetkou.Stojím jako opařená a on vypadá taky dost překvapeně.

Mnohý muž se často zakouká do ženy a přece do ní obyčejně nevidí.
Autor mexx, 25.01.2009
Přečteno 250x
Tipy 4
Poslední tipující: Lavinie, Lenullinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí